Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Trenger en som har gjort dette før

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 25-05-11, 14:43   #1
milja
Medlem

Medlem siden: Feb 2009
milja er på en erverdig vei
Smile

Trenger en som har gjort dette før

Noen som skal ned 10 kilo "bare"? Hvordan gjorde dere det med ketolyse? Hvor lang tid tok det? Sett gjerne opp hva dere spiste pr dag og hvor mye karber det er. Vil gjerne ha flere svar

milja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helsemeny1. Lav karbo, lav kalori, mye protein Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 15:48   #2
Trj
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
Trj er en juvelTrj er en juvelTrj er en juvel

Sv: Trenger en som har gjort dette før:)

Du kan jo lese journalen min. Ups and downs, men bra til slutt . Har spist og kost meg, men lite utskeielser og da kun med lavkarboting (vin...)

Lykke til !

Min journal
Trj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 21:42   #3
milja
Medlem

Tusen takk! Du har vært kjempe flink Og skal følge rådene dine.
Er det flere her, vil gjerne ha flere råd. Og gjerne noen som har klart det raskere

milja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helsemeny1. Lav karbo, lav kalori, mye protein Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 22:13   #4
Trj
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
Trj er en juvelTrj er en juvelTrj er en juvel

Opprinnelig lagt inn av milja, her.

Tusen takk! Du har vært kjempe flink Og skal følge rådene dine.
Er det flere her, vil gjerne ha flere råd. Og gjerne noen som har klart det raskere

Ikke spesielt flink, men ganske konsekvent. Farta avhenger jo også litt av utgangspunktet og hvor komfortabelt man vil ha det underveis.

Min journal
Trj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 22:37   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trenger en som har gjort dette før

Det er kroppen din som bestemmer tempoet, ikke antall karbo, fett, protein, trening osv.

Sett deg godt inn i ketolyse, les boka flere ganger, og les godt på forumet spesielt den delen som omhandler ketolyse.
Du sier du skal ned 10 kilo - er du innenfor normalBMI i utgangspunktet kan dette ta lengre tid enn du har tenkt

Det finnes ingen lettvinte løsninger til rask vektnedgang...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 16:13   #6
milja
Medlem

Det er helt sant at det ikke er noe lettvint løsning på å gå ned i vekt. Skulle bare ønske det var sånn he he. Jeg har bmi på 27,9 så er litt overvektig. 163cm og vier 74 kg.

Gammel 26-05-11, 16:31   #7
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av milja, her.

Det er helt sant at det ikke er noe lettvint løsning på å gå ned i vekt. Skulle bare ønske det var sånn he he. Jeg har bmi på 27,9 så er litt overvektig. 163cm og vier 74 kg.

Velg lavkarbo som livsstil, smør deg med tålmod så kommer nok resultatene! Spis ren mat med gode fettkilder og masse grønnsaker så blir det bra tilslutt! Husk også at om det går saktere ned rekker hodet og ikke minst huden og følge med på veien

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 16:51   #8
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 64
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Kloke Nertshus !

Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan jeg spise dette??? Trenger svar fort! :) Nesly Ketolysekuren 3 03-02-11 16:05
Aldri gjort dette før mariej Spørsmål og svar 5 07-01-10 22:54
Er dette noe for meg? Trenger råd! Dansende Fjær Spis deg ned i vekt med Skaldeman 4 29-01-08 21:48

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.