Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
![]() |
Introdusere mere karbs i kostenEtter tre måneder på lavkarbo ala hexeberg sier kroppen ifra at den vil ha mer karbo. Jeg fungerer bedre med litt mer karbs. Men hvordan introdusere dette på riktig måte? Ser for meg kanskje litt mer karbo til frokost, middag i form av korn og ris. Men da må jeg vel kanskje kutte ned på endel fett? Noen som har noen positive erfaringer å dele? Og man er kanskje ikke så lenge mett som ved skikkelig lavkarbo? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Low Carb
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Introdusere mere karbs i kostenHei,
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Introdusere mere karbs i kostenHva med å prøve på karbo gjennom bønner og linser i stedet for brød og ris? Gir ikke så stor innvirkning på blodsukkeret ditt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen!
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2010
![]() |
Sv: Introdusere mere karbs i kostenDen dagen jeg skal introdusere flere karbohydrater tenker jeg først og fremst på å gjøre det gjennom grønnsaker, bær og pittelitt frukt, samt belgfrukter. Grove kornprodukter og slikt kommer jeg til å holde meg unna, for jeg merker veldig fort at det liker ikke kroppen min. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Introdusere mere karbs i kostenJeg har nok hatt et maksinntak på 30 kh i daglig. Spiser allerede grønnsaker og bær. Er klar for å å doble inntaket og spise opp i mot 100. Har de siste ukene hatt lite energi og trøbbel med kroppen på andre måter. Familiært høyt kolesterol gjør at jeg ikke lenger tar sjansen på et veldig høyt fettinntak. Bønner og linser høres fornuftig ut. Raske tips på andre matvarer-porsjoner av kh? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Low Carb
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Introdusere mere karbs i kostenHvis du vil bevege deg mot Fedon, så kan du jo kikke på disse oppskriftene, og se om noe ser fristende ut |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen!
![]() |
![]() |
Emneord |
mer karbohydrater |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|