Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

for mye fett

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 21-06-11, 19:08   #1
calfs
Nytt Medlem

Medlem siden: Jun 2011
calfs er på en erverdig vei

for mye fett

Hei.
Nybegynder med et par spørgsmål.

Ser flerer steder tråd med "for jeg nok fett ? "

Jeg spørger motsat vei, for jeg for mye fett

Startet på dette i går, efter og ha lest en lidt på dette forum en ukes tid.

Efter min regnestok så bestod middagen av 260 g fett
Frokosten har jeg ikke regnet på, men det er 5 egg og en god del bacon.
På kvelden blir det 1 knekkebrød og ca 200 g ost og da plusser vi på ca 75 g fett

Har altid været gla i fett mat, men har i tillegg spist mye karbo da jeg er veldig gla i brød og potet, så dette med og trykke ind på fett, er ikke noet problem her i huset

Bare dette blir jo ganske så mye fett på et døgn, ser jo flere som siger de liger på 200-300 g.

Gleder meg til og se veien dette går, og på forhånd, tak for svar

Mvh
Claus

calfs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 21:20   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: for mye fett

Hei Claus!

Jeg tenker at du i de første par ukene bør holde deg til reglene for karboinntak, og ellers spise deg mett.

Det tar gjerne 2-8 uker og få i gang ordentlig fettforbrenning, så jeg ville ikke bekymret meg foreløpig i forhold til fettinntak. Skal du ned i vekt, og er reellt overvektig, bør du etter noen uker om du har vektstagnasjon kanskje se litt nærmere på fordelingen av næringssstoffene i kostholdet ditt. www.diett.no er en fin slik plass, som du kan legge inn det du spiser over noen dager for å se hvordan du ligger an.
Hvis du går jevnt ned i vekt, trenger du bare tenke på karboinntaket, få i deg nok grønnsaker og spise variert - og ikke minst NYTE maten

Nybegynnertråden til arnakristin er en fin link og ha med seg i starten, der er det samlet mye info og svar på spørsmål som gjerne kommer opp i starten av et lavkarbokosthold

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fett eller karbohydrater ... En blir ikke overvektig av fett! (?) Hva gir utslaget? ragabast Generell diskusjon 11 09-03-11 10:52
Fett og proteiner ga ikke vektøkning, men det gjorde fett og sukker LenaBeatrice Lavkarbo generelt 13 11-12-09 20:10
Sukker + fett = fett, proteiner + fett = lett! grotingeling Generell ernæringsdebatt 1 11-12-09 09:25
Hvorfor forbrenner man mer fett når man spiser fett? Pelen Ketolysekuren 9 30-07-09 20:08

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:25.