Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() |
Ned i vektHeisann! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ned i vektOm du kommer til å gå ned er i grunn umulig å si. Lavkarbo er i utgangspunktet vektregulerende, og ikke noe man alltid går ned av. Vekten du har satt som trivselsvekt gir deg en bmi på undervektig, så jeg ville kanskje ikke satset buksen min på at du vil få det til....
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ned i vekt
Som normalvektig synes jeg du heller bør vurdere lavkarbo som kosthold for å få en fin fettprosent, HOLDE vekta, bli sterkere når det gjelder styrketrening og ikke minst for å ha større sjanse til å ha helsa i behold i laaaang tid framover |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
Sv: Ned i vektSkal vel ikke veldig mye til for å bli "undervektig" i følge bmi når man ikke er så veldig høy? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ned i vektBMI tar hensyn til høyde
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! | Iset | Lavkarbo generelt | 28 | 20-10-11 19:43 |
Hva skjer ..? Opp i vekt, ned i vekt, opp og ned ..! | Celba | Lavkarbo generelt | 11 | 18-08-11 14:32 |
Jeg går opp i vekt | Peppa Gris | Ketolysekuren | 5 | 06-07-11 09:33 |
Opp i vekt? | Lars'ern | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 21 | 09-01-10 17:35 |
Lettere å gå ned i vekt enn opp i vekt? | Tidligere bruker | Spørsmål og svar | 7 | 20-02-07 13:16 |