Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Alder: 38
![]() |
Tror jeg bomma på kjøp av "proteindrikk" idag (Allevo)Er straks ferdig med min første uke på lavkarbo og har gått ned 1,2 kg - men idag har ikke kroppen vært noe særlig snill med meg!! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tror jeg bomma på kjøp av "proteindrikk" idag (Allevo)Kjenner ikke allevo i detalj, men det er nok for mye karbo i en slik til at det er anbefalt og drikke den mens du spiser lavkarbo. Se om du finner atkins sine, vet de har på sparkjøp bla. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tror jeg bomma på kjøp av "proteindrikk" idag (Allevo)Allevo, nutrilett m.fl har alt for mye kh til et lavkarbo kosthold. I tillegg til det som Nerthus nevner har spisdegslank.no også noen protein smoothies som jeg synes veldig gode. ellers finnes det jo en oppskrift på avocado-lime smoothie her inne på forumet som er veldig god og som holder seg 2-3 dager i kjøleskapet dersom du lager mye. Søk bare i oppskriftene her inne. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose
![]() |
![]() |
Emneord |
allevo, måltidserstatter, proteindrikk |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
hva tror dere er "best" av disse alternativene(ang holde ketosen el ikke i helga) | h.e.l.e.n.e | Ketolysekuren | 8 | 31-08-08 22:46 |
Da ble det en "sprekk" idag, usikker på hva som skjer videre? Torkil? | megselv | Ketolysekuren | 30 | 28-11-07 18:13 |
Hva var din "ketose" frokost idag? | tullann | Ketolysekuren | 184 | 26-09-07 17:51 |
Har skikkelig "sug" idag.... | cathrine | Induksjonen | 2 | 08-03-04 12:04 |