Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() |
![]() Kan noen enkelt forklare meg forskjellen på ketolyse vs.andre LK dietter? Sliter littJeg har gått på ketolyse en stund nå,og føler jeg ikke har noe utbytte av det.jeg detter veldig lett ut av ketose,og må spise ekstreeemt lite for å være i det.jeg kjenner nå på kroppen at jeg ikke orker dette i lengden,jeg lengter etter litt friere tøyler på kostholdet. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Hexeberg..tror eg!;)
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan noen enkelt forklare meg forskjellen på ketolyse vs.andre LK dietter? SliterKetogent kosthold er vektregulerende. Det vil si at kroppen finner sin optimale vekt og holder seg der. Dessverre, og noen ganger heldigvis, for oss er ikke alltid kropp og hode enige på det feltet. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan noen enkelt forklare meg forskjellen på ketolyse vs.andre LK dietter? Sliter
Vegard Lysne sier det veldig godt i denne artikkelen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Litt forvirra ... Kan noen forklare litt? | Puzn81 | Lavkarbo generelt | 5 | 06-06-11 16:19 |
Sliter med motivasjonen om dagen ... Er det noen andre der ute? | Maylinn26 | Lavkarbo generelt | 27 | 08-05-11 23:11 |
Vil fortelle litt om ketolyse for meg, og håper noen kan gi meg litt tilbakemeldinger | hilde29 | Ketolysekuren | 9 | 26-01-09 12:25 |
Endre litt på Ketolyse. Nille eller andre som er flinke med forskjellige filosofier. | SkinnyToBe | Ketolysekuren | 11 | 08-01-08 18:05 |
Kan ketolysekuren kun kombineres med andre lavkarbo dietter? | Thula | Ketolysekuren | 28 | 03-03-05 08:48 |