Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() |
Sticksene igjen ...Jeg vet at utslag er utslag og at mørk farge betyr antakaligvis at du drikker for lite vann.. Betyr dette at en kan få sterkere utslag dersom en drikker for lite? Altså om jeg har en høykarbo dag og faller ut av ketosen, vil jeg kommer raskere inn i ketose/få sterkere utslag om jeg ikke drikker nok`
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: sticksene igjen...Altså: kan jeg lure meg selv til å få utslag dersom jeg ikke er i ketose pga lite vanninntak?
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: sticksene igjen...Nix |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sticksene igjen ...Og ketoner kan man ha i urinen av andre grunner enn at man er i ketose med fettforbrenning...
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Sticksene igjen ...Neida er ikke opphengt, men det har vært et par ganger det jeg har tenkt at "Nå har jeg skeiet veldig ut, nå er jeg vel ikke i ketose lenger" og likevel fått utslag på sticsen. Vil liksom ikke "lure meg selv" for det er bare kjipt og resultatløst på sikt.
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
![]() ![]() |
Sv: Sticksene igjen ...Har du utslag, så er du i ketose. Dog, mål på kvelden to timer etter måltid. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
![]() |
![]() |
#7 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Sticksene igjen ...Hva når stix'ene ikke gir utslag da? Hverken morgen eller kveld? På tross av at jeg går ned i vekt og holder meg langt unna alle karbohydrater? Nå er det torsdag, jeg har ikke spist noe særlig med karbohydrater siden mandag. Og ikke noe utslag. Heller ikke på morgenen. Hender det at stix'a ikke funker? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Nybegynner
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
![]() ![]() |
Sv: Sticksene igjen ...Hvis du måler to timer etter siste måltid på kvelden og ikke får utslag, så kan det være du er i ketosee, men at du drikker så mye vann ila. dagen at konsentrasjonen av ketoner i urinen blir mindre. Drikker du lite (noen sier <2 liter) så skal konsentrasjonen være høyere og vil gi sterkere utslag. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sticksene igjen ...
Er vel ikke så farlig da?
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sticksene igjen ...
Nei.
![]() |
![]() |
#11 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Sticksene igjen ...Takk for svar! Her kom ketosen torsdag, dvs 4 dager uten karbohydrater (minst mulig). Nå har det gått fint selv med ei brødskive. Jeg hadde sikkert litt opplagsnæring å gå på da, før kroppen skjønte at den måtte starte på de store reservene ;-) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Nybegynner
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Forskjell på keto-sticksene? | NinjaNina | Spørsmål og svar | 2 | 04-07-11 16:12 |
Sticksene | Tor Olav | Ketolysekuren | 5 | 19-05-10 23:21 |
Spørsmål om sticksene | SuperMamma | Ketolysekuren | 12 | 22-01-10 14:08 |
Hva om sticksene er for gamle? | vossajinto | Ketolysekuren | 6 | 25-11-08 16:49 |
Bruk av sticksene | Max | Ketolysekuren | 2 | 14-01-08 08:03 |