Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Aug 2011
![]() |
Innenfor normal BMI, men ønsker noen kg nedHei |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innenfor normal BMI, men ønsker noen kg nedDe siste kiloene kan være vanskelig å få av, men det er forskjellig fra menneske til menneske. Har du mulighet til å trene? Det kan hjelpe på.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innenfor normal BMI, men ønsker noen kg ned2 kg på en måned er perfekt - fortsett slik du har gjort! Trening vil i noen tilfeller hjelpe på vekta - men vekta kan lyve... finn fram målebåndet istedet! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Innenfor normal BMI, men ønsker noen kg nedTakk for tilbakemeldinger. Veldig fornøyd med 2 kg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver ketolyse
![]() |
![]() |
#5 |
Nytt Medlem
Hvor: Norges vakreste by
![]() |
Sv: Innenfor normal BMI, men ønsker noen kg nedHei! Dette er også min første post. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Sv: Innenfor normal BMI, men ønsker noen kg nedDet kan hende det går tregere enn 200 g uka også, altså. 200 g i mnd eller enda tregere er også sannsynlig. De siste fem kg er de vanskeligste, og kan kreve et svært strikt/overvåket kosthold. På lavkarbomat slipper du de kg vann du har mistet, og om du inntar svært lite karbohydrater er det mulig å gå ned fett også om kroppen din mener det er noe overflødig på den. Om du trener styrketrening kan det hende du bygger muskler, og da må det taes i betraktning i vekt-regnskapet. Jeg gikk selv ned de siste fem med ketolyse, så ja det går an. Men jeg inntok ikke allverden med kalorier og var streng på at karbohydratene skulle komme fra grønnsaker, og skeiet aldri ut eller drakk alkohol. Men alle er ulike så det er ikke mulig å forutsi med sikkerhet noe som helst. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innenfor normal BMI, men ønsker noen kg ned
Hei og velkommen! Jeg har chrons som ble vekke etter bare 4 uker på lavkarbo, så det er verdt og prøve! Vær bare obs på at du kan bli verre i magen de første ukene, så du må holde ut! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Sv: Innenfor normal BMI, men ønsker noen kg nedFor ikke å bli energiløs og uvel flere uker anbefaler jeg deg å trappe ned på karbohydrater og trappe opp på fett paralellt over noen uker.Kutte ut kokte poteter, gulrøtter, kålrabi, ris og pasta, og spise mer grønnsaker, litt frukt, nøtter, frø, ost, egg, fisk og kjøtt. Og venne deg til å spise litt mer fett; ekte smør, avokado, cocosa og kaldpresset olje. Istedenfor melk; fløte+ vann, soyamelk, mandelmelk eller kokosmelk. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#9 |
Nytt Medlem
Hvor: Norges vakreste by
![]() |
Sv: Innenfor normal BMI, men ønsker noen kg nedNerthus, takk for svar! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ønsker å selge noen bokser med pulver o.l. | Idarull | Kosttilskudd | 0 | 22-07-11 11:25 |
Ønsker en ekstra effektiv vektnedgang i juni? Noen som har noen triks i ermet? | Kristina S | Ketolysekuren | 4 | 05-06-09 16:58 |
Kan noen se om jeg holder meg innenfor riktig retning i matveien min? | miss_chica | Ketolysekuren | 2 | 06-01-09 13:26 |
Ønsker noen tips... | Traxior | Ketolysekuren | 6 | 08-02-07 08:11 |
Noen ønsker | Begod | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 1 | 29-01-04 10:26 |