Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Jackson-dommen er klar!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 13-06-05, 21:58   #1
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Jackson-dommen er klar!

Blir visst offentliggjort i løpet av neste halvtimen

Gammel 13-06-05, 22:02   #2
Amica
Seniormedlem

Amica sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Spennende...Selv om dommer nok aldri vil avsløre en sannhet - det vil vi vel aldri få vite..

Du får oppdatere du Mofe

noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 22:15   #3
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Ser på CNN - det er helt villt da, de filmer de fire bilene som eskorterer jackson fra Neverland til rettssalen.. fra helikopter! For et mediesirkus..

Gammel 13-06-05, 22:19   #4
Amica
Seniormedlem

Amica sin avatar

Hvor: Trondheim
Alder: 40
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Hehe, ja, der snakker vi mediesirkus!! Hehehe..

noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 22:29   #5
silje
Seniormedlem

silje sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

helt kokko..

på en måte så håper jeg at han er uskyldig..
samtidig så er han jo noe sprø... man skal jo ikke sove i samme seng som gutter når man er en mann...

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 23:27   #6
Albertine
Gjest

Liten skål for frikjente Michael før sengetid....

Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 23:29   #7
Mila
:)

Mila sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Ble an frikjent?

Gammel 13-06-05, 23:33   #8
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Ja han ble frifunnet på alle punkter

http://www.nesteklikk.no/20050613/60296.html

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 23:56   #9
Alfie
Seniormedlem

Alfie sin avatar

Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 66
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Den skålen blir jeg med på
Og så er det bare å håpe at fyren makter å komme tilbake, for gæern eller ikke, musikalsk er han etter min ringe mening genial

Gammel 13-06-05, 23:58   #10
Strutsen
Gjest

Jeg følte meg med ett...

.... bittelitt gammel.... For jeg glemmer visst å følge med på denslags jeg da !

Syns synd på mannen - skyldig eller ikke - han er jo frarøvet livet gjennom det bisarre livet han har levd. Fame and fortune er slett ikke alt her i livet - det skal gudene og Michael Jackson vite......

Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 23:59   #11
Strutsen
Gjest

Stemmer i....

Opprinnelig lagt inn av Alfie

Den skålen blir jeg med på Og så er det bare å håpe at fyren makter å komme tilbake, for gæern eller ikke, musikalsk er han etter min ringe mening genial

.... må bare finne noe å skåle i... det blir en cola light box ! Visst er han et musikalsk geni - og en magiker med kropp og bevegelse !

Svar med sitat
Gammel 14-06-05, 00:01   #12
Alfie
Seniormedlem

Alfie sin avatar

Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 66
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Her skåles ikke i noe sterkere enn gåsevin for øyeblikket...

Gammel 14-06-05, 00:29   #13
hede
Seniormedlem

hede sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 52
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

så får vi håpe at han tar lærdom en gang for alle...

uansett hensikter, det er ikke akseptert å pleie omgang med unge gutter på soverummet...

hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 14-06-05, 08:07   #14
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Hmm..
...og hele verden kommer lievel til å sitte å lure på OM det var bare littegranne sant i det likevel...

...lurer på når søksmålet for ubotelig skade på karieren kommer nå...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 14-06-05, 09:46   #15
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anne

Ja han ble frifunnet på alle punkter

http://www.nesteklikk.no/20050613/60296.html

Huff....

Håper han har tatt hintet denne gangen da... Og at han sparer seg for et motsøksmål... For DET blir ikke pent...

Gammel 15-06-05, 18:17   #16
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

!he Top 10 List from David Letterman Show:

Top Ten Things Overheard During The Michael Jackson Verdict:

10. "We the jury find the defendant not guilty--oh God, did I say the wrong one?"

9. "Of course he's nervous--look how pale he is"

8. "Will Mr. Blake and Mr. Simpson please keep the laughter down?"

7. "No, I think he'll do fine in prison"

6. "I'm a celebrity in an L.A. courtroom--I like my chances"

5. "Do you think this'll be on the news tonight?"

4. "We the jury find the defendant creepy"

3. "Michael, good news--I just saved 15 percent on my car insurance by switching to Geico"

2. "Wait, have Tito, Latoya and Jermaine always been on the jury?"

1. "Another case of a white guy getting preferential treatment"

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:35.