Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
LørdagstankerVisste ikke riktig hvor jeg skulle legge dette, derfor postet jeg det i journalen min. Men så sier Lise at det burde stå et annet sted og.... Siden konklusjonen min er fysisk og mental balanse, - så fant jeg ut at denne delen av forumet ville passe.
![]() |
![]() |
#2 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 55
![]() |
![]() Veldig bra skrevet Nille!
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jul 2005
Hvor: Sunnmøre
Alder: 65
![]() ![]() |
Svært enig!
Nettopp! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 66
Ja, du kan få sagt det, du Nille! Selv om de fleste av oss nok ikke har kommet så langt på veien til selvstendighet og stolthet omkring kostholdet vårt, er vi absolutt på vei. Jeg oppdager at når jeg først "tar mot til meg" (men hvorfor skulle jeg egentlig trenge det?) og sier at jeg har lagt om kostholdet mitt til lavkarbo etter Atkins' prinsipper eller noe i den retningen, møter jeg utrolig lite fordommer eller annen motstand. De som har kjent meg lenge ser jo for pokker at det fungerer og at jeg ikke ser ut som hjerteinfarktet er rett rundt hjørnet, men derimot ser sunnere ut enn på lenge. Og de fleste som kjenner meg veit hvor inderlig glad jeg er i mat og syns det er knallbra at jeg holder meg unna det jeg ikke skal ha. Og DET er også noe å være litt stolt av, ikke sant?
![]() |
![]() |
#5 |
Admin
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
*applaus* |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |