Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

skostørrelse og vekt

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 20-08-05, 11:30   #1
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

skostørrelse og vekt

Dere som har gått ned/opp minst 10-15 kg: Forandret skostørrelsen deres seg? For jeg synes mine føtter virker større enn før jeg la på meg så mye. Så jeg lurte på om jeg kunne forvente at de går ned litt igjen..for tida er jeg en 41 (var 39/40 før), og det er ikke noe morsomt..

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 20-08-05, 11:37   #2
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

jeg har gått fra 39 til 38 i skostørrelse.. eller jeg ligger kanskje på 38 og en halv... varierer fra merke til merke egentlig

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-08-05, 12:41   #3
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

jeg har og merket at skolene mine er veldig store.. det er jo logisk da.. men merkelig

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-08-05, 12:49   #4
Albertine
Gjest

Jeg gikk opp en størrelse da jeg la på meg mye, og gleder meg til å komme inn i 41 igjen. Det er VANSKELIG å finne sko i 42!

Svar med sitat
Gammel 20-08-05, 13:01   #5
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Høh. Jeg som trodde at man ikke hadde noe særlig fett på føttene. Søren også, jeg har til og med fete føtter.

Albertine: Det skjønner jeg godt. Jeg synes det er vanskelig å finne i 41, og tør ikke å tenke på hvor vanskelig det må være i 42.

Jeg er bare 170 cm høy jeg, så 41 ser i tillegg litt rart ut på meg. Føttene mine er nesten like lange som beina mine.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 20-08-05, 14:29   #6
Albertine
Gjest

Det er ikke fett på føttene som gjør at jeg går opp, det er fordi det er så stor vekt som presser på fotsålene at de ikke har samme spensten som før men flater ut. Jeg har blitt tverrplattfot i de siste årene, noe som er veldig smertefullt. Håper det bedrer seg når jeg går ned.

Svar med sitat
Gammel 20-08-05, 15:59   #7
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Zen

Dere som har gått ned/opp minst 10-15 kg: Forandret skostørrelsen deres seg? For jeg synes mine føtter virker større enn før jeg la på meg så mye. Så jeg lurte på om jeg kunne forvente at de går ned litt igjen..for tida er jeg en 41 (var 39/40 før), og det er ikke noe morsomt..

Ja, jeg er tilbake til 37,5 eller å ha hatt 38 - 38.5 et par år - man legger nok på seg et lite fettlag på føttene og !

Gammel 20-08-05, 21:13   #8
Sandrine
Medlem

Sandrine sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Sandrine er en juvelSandrine er en juvelSandrine er en juvel

Vi har alle våre problemer

Da jeg var tyngre brukte jeg 36 nå holder det i massevis med 35. Det kan jo være søtt med sko fra barneavdelingen, men det passer liksom ikke i alle sammenhenger.

Gammel 20-08-05, 21:29   #9
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Sandrine

Da jeg var tyngre brukte jeg 36 nå holder det i massevis med 35. Det kan jo være søtt med sko fra barneavdelingen, men det passer liksom ikke i alle sammenhenger.

Kan hende du vet dette fra før, men det hjelper ofte med en såle nedi sko som er littebitt for store.

Hilsen skobutikk-mofe

Gammel 20-08-05, 21:48   #10
Amica
Seniormedlem

Amica sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Aline

jeg har gått fra 39 til 38 i skostørrelse.. eller jeg ligger kanskje på 38 og en halv... varierer fra merke til merke egentlig

Dette stemmer heelt med meg og, nå er 38 (kanskje 38.5 mest) mer passende enn 39 (har alltid brukt 39, også med mine "ekstra" kilo, og før det (da var jeg vel "normal vektig"). Nå er jeg 10 kilo under den "normale" vekta, og da er str. 38..Merkelig.

Sambo bruker å si at jeg virker kortere og nå, så, hvem vet..?

noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 20-08-05, 22:06   #11
Sandrine
Medlem

Sandrine sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Sandrine er en juvelSandrine er en juvelSandrine er en juvel

Opprinnelig lagt inn av mofe

Kan hende du vet dette fra før, men det hjelper ofte med en såle nedi sko som er littebitt for store.

Hilsen skobutikk-mofe

Jeg tror jeg har Norges største samling av forskjellige såler.

Gammel 21-08-05, 10:23   #12
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Opprinnelig lagt inn av mofe

Hilsen skobutikk-mofe

Men hva hjelper for oss med pailabber?

Tror jeg må få kuttet av en tå eller to. Eller snørt inn føttene på kinesisk vis.

I tillegg til at føttene mine er lange, er de også brede, og jeg har ekstremt høy vrist. Egentlig har jeg mest lyst til å gå i tøfler hele tiden. Men så er jeg samtidig så utrooolig glad i sko, og har minst 20 par. Hvorav minst halvparten gir meg gnagsår nå..

Gammel 21-08-05, 10:55   #13
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

jeg er str 36-(av og til 37) så jeg håper ikke jeg får mindre bein...

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vekt som måler fettprosent Huldr Generell diskusjon 11 17-03-06 17:40
Vekt lillemy Lavkarbo generelt 18 16-02-05 21:12
effetivt ned i vekt?! Lilja82 Lavkarbo generelt 10 24-01-05 23:41
Vekt og sånn Carisma Lavkarbo generelt 12 03-11-04 21:54

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:23.