Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kolesterol myten lever.Fant detta på helsenytt.no , skrekk og gru
Medlem av rein matklubben Medlem av Barnehageliga'n ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Drevon: Fedmeepidemien har ingen god forklaring som kan dokumenteres vitenskapelig. Ønsker meg eit bombekalorimeter sånn at eg kan forbrenne maten sånn som ernæringsrådet vil eg skal ![]() Shut up, Brain, or I'll stab you with a Q-tip! Homer Simpson Sist redigert av 205gti16v : 31-01-06 kl 20:10. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lutz,Skaldeman,Polezynski,Kwaznievski.
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kolesterol myten lever.Hvor fant du denne artikkelen?
Hva er det de tenker med? "Hvis du spiser mindre av et stoff kroppen trenger, så vil kroppen selv produsere mindre." Hæ? Høres baklengs ut, spør du meg. Og hva i svarte prøver de å oppnå med å anbefale innmat mindre enn én gang i måneden? Jeez.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kolesterol myten lever.Eeeh... Herregud?
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Sv: Kolesterol myten lever.Skal legge ut link seinare.
Medlem av rein matklubben Medlem av Barnehageliga'n ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Drevon: Fedmeepidemien har ingen god forklaring som kan dokumenteres vitenskapelig. Ønsker meg eit bombekalorimeter sånn at eg kan forbrenne maten sånn som ernæringsrådet vil eg skal ![]() Shut up, Brain, or I'll stab you with a Q-tip! Homer Simpson |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Sv: Kolesterol myten lever.Har funne linken http://www.helsenytt.no/artikler/hjerte_kost.htm
Medlem av rein matklubben Medlem av Barnehageliga'n ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Drevon: Fedmeepidemien har ingen god forklaring som kan dokumenteres vitenskapelig. Ønsker meg eit bombekalorimeter sånn at eg kan forbrenne maten sånn som ernæringsrådet vil eg skal ![]() Shut up, Brain, or I'll stab you with a Q-tip! Homer Simpson |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Høyt kolesterol | Nille | Fysisk og mental helse | 11 | 22-11-05 21:28 |
Proteiner - tøft for lever og nyrer? | Gine | Lavkarbo generelt | 2 | 06-08-05 09:59 |
Ketolyse og høyt kolesterol | Thula | Ketolysekuren | 3 | 01-07-05 10:11 |
Kolesterol | luringen | Lavkarbo generelt | 16 | 11-02-05 11:46 |
Kolesterol | apple | Lavkarbo generelt | 3 | 02-09-04 17:34 |