Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Atkins eller Fedon??

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-07-06, 10:26   #1
ellenmaria
Medlem
 
ellenmaria sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Fetsund
Alder: 43
Innlegg: 62
ellenmaria er på en erverdig vei
Smile

Atkins eller Fedon??

Ganske ny her, jeg da, og lurer på om dere mer erfarne kan komme med noen råd til meg!

Går på trettendagerskuren nå, sjette dagen i dag, og den siste uken har jeg lest MASSE både her og andre steder på nettet, for lurer på hvilken linje jeg skal legge meg på ETTER at jeg er ferdig på kuren! Veldig god effekt av den, og vil ikke "spolere" det med å spisse masse "feil" etterpå, som jeg har lest mange andre gjør. Trenger ikke gå ned så mange kiloene, men har litt ekstra fett på rompe og lår, som så mange andre frøkner , og kombinerer kostholdsendring med trening, både styrke og kondisjon, noe jeg håper vil hjelpe!

Den store utfordringen for meg, blir uansett å kutte ut disse deilige sakene som pasta, brød og poteter. Søtsuget mitt er nær sagt borte, etter at jeg fulgte et råd jeg leste her, om å kutte ut koffeinholdig drikke.

Valgene mine står mellom Atkins eller DrLindberg. Råd??

ellenmaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 10:30   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Atkins eller Fedon??

Velkommen hit.

13-dagerskuren? Ikke den der såkalte "sykehusdietten" vel? Har du gått på den?

Når det gjelder valget mellom Atkins og Lindberg så må du rett og slett kjenne etter hva du tror du vil trives best med. Hvis du syns savnet etter brød og poteter blir FOR stort, så vet du jo at Lindberg tillater litt av denne maten. Men da kan du ikke spise så mye fett, så om du er glad i fet mat som fett kjøtt, oster, krem, fløte, rømme, bacon osv, så er kanskje Atkins eller ketolysekuren eller lignende et bedre alternativ.

Hvilken mat liker du best?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 10:33   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Atkins eller Fedon??

13 dagers kuren? Stopp med en gang!! Jeg tuller ikke! Den har ødelagt forbrenninga mi (den pluss endel andre lignende...) Den og rikshospitalets suppekur (den grusomme kålsuppa ) er sikreste måten å legge på seg på i tilleg til å "fucke opp" forbrenninga skikkelig! Samme hva slags mat du går over til etterpå vil kroppen tviholde på alt den får tilført og lagre det på sidebeina. Og jeg mistenker også den for å ha utløst insulinresistensen min, for etter siste runden med den kuren for noen år siden begynte jeg å få enorme svingninger i blodsukkernivået i tillegg til på grensen til føling når jeg ikke har spist på 3 timer. Gikk riktignok ned 3,3 kilo på en uke... Var det verdt det? NEI! Gikk opp igjen 6 kilo uka etter selv om jeg fulgte Libra-kosthold (noe ala grethe rode).

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 10:38   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Atkins eller Fedon??

Signerer, jeg vil fraråde den på det sterkeste. Ville bare høre om det var den jeg trodde først, det stod litt stille i hodet mitt. :P

Les disse:

http://forum.lavkarbo.no/showthread....rikshospitalet

http://forum.lavkarbo.no/showthread....rikshospitalet

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 10:56   #5
ellenmaria
Medlem
 
ellenmaria sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Fetsund
Alder: 43
Innlegg: 62
ellenmaria er på en erverdig vei

Sv: Atkins eller Fedon??

Tar nok av tilskudd ved siden av, så vitaminer og mineraler får jeg nok av , i tillegg til Omega 3. Og det at den ødelegger stoffskifte for alltid, tror jeg like lite på som det at den kjører stoffskiftet opp i to år, og har også konsultert med lege om dette. Ikke akkurat at han anbefalte, men sa at så lenge det ikke varte over en lang periode, ikke var skadelig. Har da gått gjennom verre perioder med lite mat før eksamener før uten at det har ødelagt noe

Lest om ketolysekuren, ja, men har ikke bestilt boken. Står at det er for mennesker som skal av 10-15 kilo +++? Trenger ikke det? Atkins er vel det som likner mest, vel?

ellenmaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 11:08   #6
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 45
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Atkins eller Fedon??

nå har jeg ikke peiling på hva denner13-dagerskuren går ut på, men jeg er EKSTREMT skeptisk til å hive seg på kjappe løsninger for å gå ned i vekt. Min erfaring sier at det er kun nårmen går ned over tid og jobber med en varig måte og spise på i tilegg til fysisk aktivitet, at man oppnår varig vektnedgang... vel å merke om man ikke går tilbake til "gamle vaner" nåramn er ferdigslanket da...

er du lur så kjøper du deg en bok (atkins, ketolyse el.lign) og leser denne godt og begynner med det i steden. Med denne måten å spise på er du i ketose, og har muligheten til å gå ned ganske mye i starten...

håper du slutter med den 13-dagersgreia fortest mulig og finner på noe litt sunnere før du ødelegger kropen din

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 11:10   #7
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Atkins eller Fedon??

Det er ikke vitaminbehovet som er det største problemet med den type kurer. Det er hvordan du lærer kroppen til å tenke etterpå...
Hadde jeg visst da det jeg vet nå hadde jeg heller satt et skudd heroin i kroppen! Det er faktisk mindre dumt enn å sulte seg i ukesvis. For å sette det i perspektivv.
Og jeg vet med sikkerhet at dersom jeg ikke hadde begynt med slike kurer og sulterunder i tenårene hadde jeg veid hvertfall 30 kg mindre enn jeg gjør nå. Jeg har alltid spist relativt sunt (i følge ernæringsrådet da...) og trent flere ganger i uka samtidig som jeg bare la på meg i stedet for å ta av. Vet jo nå hvorfor....
Les "Endelig slank", "jentemat" eller "naturlig slank"- bøkene så får du litt nyttig bagrunnsinfo som de andre kurene "glemmer" å nevne...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 11:10   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Atkins eller Fedon??

Ja, det er jo ikke vits i å pine seg gjennom en slik kur (for det er vel ikke mulig å TRIVES på den?) når du kan gå ned faktisk like fort og mye med ketosekost, og da kan du spise det du vil (innenfor det du skal ha) og hvor MYE du vil - når du vil. Mye mer behagelig og myye sunnere.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 11:16   #9
ellenmaria
Medlem
 
ellenmaria sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Fetsund
Alder: 43
Innlegg: 62
ellenmaria er på en erverdig vei

Sv: Atkins eller Fedon??

Glemte å skrive hvilken mat jeg liker best, da.. VELDIG glad i feit mat..

ellenmaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 11:16   #10
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Atkins eller Fedon??

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

nå har jeg ikke peiling på hva denner13-dagerskuren går ut på

Den jeg har erfaring med går stort sett ut på å spise et kokt egg og en skive skinke til lunsj, en kopp kaffe med en sukkerbit til frokost osv...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 11:27   #11
ellenmaria
Medlem
 
ellenmaria sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Fetsund
Alder: 43
Innlegg: 62
ellenmaria er på en erverdig vei

Sv: Atkins eller Fedon??

Er jo endel mer enn det, da, mye biff og egg! Er ikke sulten i det hele tatt, men det var jo for all del ikke mening å skape stor diskusjon om den! Det jeg trenger råd til er hva jeg skal fortsette med ETTER den! Andres erfaringer med vektkontroll, som kanskje har prøvd begge?

Heller veldig mot Atkins, selv om jeg ikke har kjøpt boka enda. Boka til Fedon har jeg, og har lest.

ellenmaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 11:27   #12
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 45
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Atkins eller Fedon??

Opprinnelig lagt inn av ellenmaria

Glemte å skrive hvilken mat jeg liker best, da.. VELDIG glad i feit mat..

Da bør du kanskje høre med Iset... hun er god på det med feit mat og lite karber, og har MASSE kunnskap

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 11:29   #13
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 45
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Atkins eller Fedon??

Opprinnelig lagt inn av ellenmaria

Er jo endel mer enn det, da, mye biff og egg! Er ikke sulten i det hele tatt, men det var jo for all del ikke mening å skape stor diskusjon om den! Det jeg trenger råd til er hva jeg skal fortsette med ETTER den! Andres erfaringer med vektkontroll, som kanskje har prøvd begge?

Heller veldig mot Atkins, selv om jeg ikke har kjøpt boka enda. Boka til Fedon har jeg, og har lest.

Så vidt jeg forstår det, så er du fast bestemt på å fortsette med denne "kuren" da... Vi kan jo ikke nekte deg det, men vil fraråde det på det sterkeste... høres ikke helt lurt ut, men...

og er du glad i feit mat, er kanskje ikke fedon tingen?

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 11:38   #14
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Atkins eller Fedon??

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

Da bør du kanskje høre med Iset... hun er god på det med feit mat og lite karber, og har MASSE kunnskap

Åh det var snilt sagt.
Nille vet jo enda mer enn meg da, men nå er hun på ferie visstnok. Men Ellenmaria, om du er mest glad i feit mat så bør du nok heller vurdere Atkins, Ketolysekuren, Skaldeman eller Kwasniewski fremfor Lindberg.

På de to sistnevnte kan du spise enda mer fett enn på Atkins, på Ketolysekuren er du litt friere med tanke på søtstoffer, koffein osv.

Hvis jeg var deg ville jeg satset på å kutte ut poteter, pasta, ris, brød, hvitt mel og sukker og heller spise mye egg, kjøtt, fisk, kylling, fete meieriprodukter og grønnsaker. Men et godt tips er å lese boka til den filosofien du bestemmer deg for (jeg har jo lest alle da hehe). Hvis de har dem på biblioteket så slipper du å ruinere deg på en mengde bøker og kan sette deg ned med alle og lese gjennom dem i fred og ro før du bestemmer deg.

Ellers kan du gå inn på de forskjellige filosofiene her på forumet og lese gjennom reglene og slikt på hver av dem og se hva som passer best for deg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 11:39   #15
ellenmaria
Medlem
 
ellenmaria sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Fetsund
Alder: 43
Innlegg: 62
ellenmaria er på en erverdig vei

Sv: Atkins eller Fedon??

Tenkte jeg skulle kjøpe meg Atkins bok i dag. Har skrevet ut det som ligger på forumet om regler for induksjon, og tillatte matvarer, men lurt å lese boka også! Men eneste som jeg sliter med å overbevise meg selv om, er at det meste herlige fettet jeg kan spise virkelig er det som gjør meg sunn?? Tenker tette blodkar og kolestrol med en gang, samboeren min har allerede høyt kolestrol, og han må spise det jeg spiser, så da er jeg i tvil om det er best også med tanke på han!

ellenmaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 11:41   #16
ellenmaria
Medlem
 
ellenmaria sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Fetsund
Alder: 43
Innlegg: 62
ellenmaria er på en erverdig vei

Sv: Atkins eller Fedon??

Koffein her jeg bestemt meg for å kutte ut.. Søtsuget HELT borte! Bortsett fra etter is da, men det tror jeg har med varmen å gjøre

ellenmaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 11:57   #17
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Atkins eller Fedon??

ellenmaria: fett i seg selv, spesielt mettet, blokkerer IKKE blodårene, gir IKKE høyt kolesterol og lignende! Det er bare propaganda fra blandt andre Ernæringsrådets side. Det som er farlig er fett og raske karbohydrater SAMMEN! Som feks. pizza, hamburger, pølse i brød, loff med smør osv.

Les denne tråden:

http://forum.lavkarbo.no/showthread....light=innbarka

Der finner du masse linker om emnet.

Jeg følger faktisk lavkarbo med mye fett for HELSENS skyld. Jeg syns det på mange måter er lettere å følge et "vanlig" kosthold ala Grete Roede, men fordi jeg tenker på HELSEN så spiser jeg heller mye fett og lite karbo. Det er det mange blir sjokkert over, for de tror vi lavkarbere kun spiser slik for å gå raskest mulig ned i vekt, men det stemmer jo ikke! Det er for helsens skyld, fordi dette er SUNT, svært sunt.

Iskrem kan du lage selv, smaker like godt som i butikken. Er masse oppskrifter her inne. Nå kan du jo spise kremfløte, vet du.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 12:02   #18
ellenmaria
Medlem
 
ellenmaria sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Fetsund
Alder: 43
Innlegg: 62
ellenmaria er på en erverdig vei

Sv: Atkins eller Fedon??

Høres jo veldig logisk ut, da Nettopp løpt på bokhandelen og kjøpt meg Atkins-bok, så skal lese meg klok på den nå!

ellenmaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 12:37   #19
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 45
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Atkins eller Fedon??

Opprinnelig lagt inn av ellenmaria

Høres jo veldig logisk ut, da Nettopp løpt på bokhandelen og kjøpt meg Atkins-bok, så skal lese meg klok på den nå!

Husk at det er den ENGELSKE utgaven av atkins bok som er lurest å lese da... Den norske mangler vistnok en del...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 12:53   #20
mcfrogner
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 277
mcfrogner er ny på veien

Sv: Atkins eller Fedon??

Jeg har begge versjonene, og selv om jeg ble litt irritert over at den norske utgaven er basert på den gamle Atkins-boken, holder den i massevis, i alle fall i begynnelsen. Men det er jo masse ekstra info i den engelske selvfølgelig.

Jeg er i introduksjonsperioden nå, har holdt på i over 2 uker, det blir nok fort 1 måned. Den er langt fra så ensporet som mange vil ha det til, det er masse grønnsaker å velge blant bl.a. Det beste kostholdet jeg har prøvd noen gang, så jeg anbefaler den på det sterkeste. Men det krever kanskje litt mer dedikasjon (er det et norsk ord engang?) enn f.eks. Lindberg.

__________________
Startvekt: 130 kg
Vekt nå: 105 kg
mcfrogner er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Atkins/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 13:03   #21
ellenmaria
Medlem
 
ellenmaria sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Fetsund
Alder: 43
Innlegg: 62
ellenmaria er på en erverdig vei

Sv: Atkins eller Fedon??

Sitter og leser nå, gidder ikke lese engelsk, for er ikke så god på det, gitt:-)

ellenmaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 22:16   #22
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Atkins eller Fedon??

Den norske utgaven holder i massevis, den har uansett mye bedre råd enn Statens Ernæringsråd.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her Nille Ketolysekuren 209 04-01-17 09:13
ketolyse kuren kontra Atkins.. nomma Lavkarbo generelt 6 10-06-05 23:58
Atkins eller Lindberg a-slbakk Dr Lindbergs 4 30-12-04 22:31
forslag til dagsmenyer på atkins? raven Induksjonen 7 05-10-04 04:12
fedon eller atkins? gibistr2004 Lavkarbo generelt 2 22-04-04 15:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no