Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Lukket tråd

Trådverktøy
Gammel 17-10-12, 20:09   #7501
Ziltoidia
Seniormedlem

Ziltoidia sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 35
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Fant laksefileter på butikken i dag! £8.9 per kilo fremfor de vanlige £10.5 per kilo. Og det beste av alt: From Norway!

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 17-10-12, 20:30   #7502
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 48
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Chili Texas style, men med kylling.

Gammel 17-10-12, 20:52   #7503
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Grillet camembert med salat!

Gammel 17-10-12, 22:26   #7504
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Kyllingfileer fra i går

Gammel 17-10-12, 22:46   #7505
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Resten av finnbiffen fra i går

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 18-10-12, 00:25   #7506
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Siden Kiwi selger svinesteik for 39,90, blir det liksom en gjenganger her i huset.
I dag ble den servert med rødkål, surkål, gulrøtter og brun saus. Poteter til de som ville ha det.

Gammel 18-10-12, 07:31   #7507
Småspiseren
Medlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bø i Telemark
Småspiseren er på en erverdig vei

I dag får jeg se hva Nordby har å tilby av lavkarbovennlig mat men tankene går mot tacobuffet!

Gammel 18-10-12, 13:45   #7508
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Tror jeg skal prøve det beryktede tacoloddet i dag. Med egne modifikasjoner, but still

Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 18-10-12, 16:10   #7509
senka
Seniormedlem

senka sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 66
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Hott suppe

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 18-10-12, 16:15   #7510
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Rester av gryta fra i går - bibringe og sellerirot og annet godt.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 18-10-12, 17:03   #7511
langaard
Seniormedlem

langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Grilla kylling

Gammel 18-10-12, 18:28   #7512
Colt-pixy
Seniormedlem

Colt-pixy sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Bergen
Alder: 35
Colt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlys

Kokos pannekaker med pasta saus, en helt vanlig torsdag for meg med andre ord.

Colt-pixy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 18-10-12, 19:21   #7513
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 48
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Jeg fant en karri kyllinggryte i kjøleskapet som må spises opp. Så den på meg og pølser med lompe på gubben.

Gammel 18-10-12, 19:26   #7514
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Lapskaus kokt på hjemmesalta lammekjøtt og noen biter pinnekjøtt

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 18-10-12, 19:41   #7515
Mariann S
Seniormedlem

Mariann S sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 57
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Eg har hatt tacolodd, på jobb Lenge på jobb, so då var det godt meg ekstra god lunsj/middag.
Ett par som var litt misunnelige

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥
Gammel 18-10-12, 19:59   #7516
langaard
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

Eg har hatt tacolodd, på jobb Lenge på jobb, so då var det godt meg ekstra god lunsj/middag.
Ett par som var litt misunnelige

Tacolodd er blitt en slager her i huset
Takker for oppskrifta

Gammel 18-10-12, 20:07   #7517
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Her ble det fiskegryte med laks, torsk, fløte, CF og masse grlnnsaker

Gammel 18-10-12, 22:26   #7518
manebane
Seniormedlem

manebane sin avatar

Hvor: der ingen skulle tru...
manebane er ny på veien

Jeg er så laaaaat og kanskje litt matlei eller kanskje lite kreativ
Så det ble til slutt Kalkunskinke (fra hermetikkboks), mozzarella og cherrytomater. Men det var jo gottegott det da

manebane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf
Gammel 18-10-12, 22:27   #7519
Mariann S
Seniormedlem

Mariann S sin avatar

Hvor: Sunnmøre
Alder: 57
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Takker for oppskrifta

Så bra då Knallgodt er det

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥
Gammel 18-10-12, 23:02   #7520
Lavkarboforlivet
Medlem

Lavkarboforlivet sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Lavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvel

Middag ute idag, det ble biffsnadder med en haug med salat og deilig hvitløksdressing:-)

Lavkarboforlivet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 19-10-12, 02:13   #7521
Småspiseren
Medlem

Huff, ble til sammen 3 hamburgere i forskjellige størrelser i dag
Skjønner ikke hvordan de som spiser høykarbo kan bli ordentlig mett!! etter den første cheesburgeren var jeg ganske stappa, men så satt jeg bare å "rapte" litt, så var jeg good to go på burger nr.2, dette var da den minste burgeren jeg noen gang har sett! litt på størrelse med Sliders man fikk på Rema i sommer! kvelden ble avsluttet med cheesburger på MacD

Gammel 19-10-12, 08:59   #7522
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Takker for oppskrifta

Det har det her også

I går var manne snill og stekte nakkekotletter til oss da han kom hjem fra jobben

Gammel 19-10-12, 16:54   #7523
Småspiseren
Medlem

Tacoooo Med masse Guacamole, hjemmelagd selvfølgelig

Gammel 19-10-12, 16:57   #7524
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Ribbe

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 19-10-12, 17:18   #7525
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Grilla nakkekoteletter og stor varm salat med masse gode saker i

Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:08.