Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Vega test ?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 30-08-05, 15:41   #1
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Vega test ?

Er det noen her inne som kjenner til metoden ? Har lest om den på nettet....
Siden det er så mange her som har prøvd alternativ behandling lurer jeg om noen har erfaring med denne testmetoden. Nøyaktighet - treffsikkerhet etc .......

Kort sagt.... virker den ??

Gammel 30-08-05, 15:55   #2
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Tanten min driver med dette, faktisk. Hun er utdannet vega-terapeut (tror hun tok utdannelsen i Danmark, er ikke helt sikker). Jeg har vært prøvekanin. Det er iallefall veldig spennende.
Hun har kontoret sitt i Hillevåg, i det nye bygget rett over Vegvesenet.
Wenche Milas, heter hun.
Søren, for et års tid siden, da hun nettopp hadde startet opp, tok hun halv pris en lang stund. Husker ikke hva det koster nå, for jeg fikk det gratis.

Gammel 31-08-05, 09:52   #3
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Jeg ble for noen år siden testet av en dame som også var homeopat og vitamin- og mineralterapeut. Fikk hjelp når jeg skiftet ut alle amalgam-plombene mine. Hun testet da hvilke vitaminer eller mineraler jeg behøvde eller hadde for mye av i kroppen, hvilken homeopat-medisin som jeg behøvde (jeg fikk flere typer i løpet av flere år) og hva jeg evt. ikke tålte av mat. Jeg var kjempefornøyd med denne behandlingen og var frisk og rask etterhvert den gangen. Jeg er 100% sikker på at de svarene testen ga er nøyaktige og riktige, da de gang på gang bekreftet ting jeg tidligere hadde fått beskjed om fra prøver/leger/andre naturmedisinere og mine egne erfaringer. Damen holder til langt unna der jeg bor, ellers hadde jeg gått der ennå.

Hva driver terapeuten du vurdrer å gå til med i tillegg til Vega-testing Nille?

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 31-08-05, 12:45   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

i det nye bygget rett over Vegvesenet.
Wenche Milas, heter hun. .

Det var henne jeg leste om sikkert, - i en sånn gratisavis som vi får i postkassa. Det er på Colosseum klinikken... og den ligger der du sier ja.

Opprinnelig lagt inn av Marianne

Hva driver terapeuten du vurdrer å gå til med i tillegg til Vega-testing Nille?

Jeg bare leste om vega testing i en avis og lurte bare på hva det var og hvordan det funka. Jeg har ikke bestemt meg for å ta slik behandling enda. Bare vurderer muligheter om jeg ikke kommer noen vei på andre måter. Fastlegen min har IKKE sendt henvising til endokrinolog og vil ikke gjøre det heller. Hun vil ikke ta flere prøver og .... ja i det hele tatt .... nekter rett og slett. Jeg har mange symptomer på lavt stoffskifte, men prøvene mine er OK og da betyr ikke symptomene noe. At jeg har hatt lavt stoffskifte (også på prøver) med medisinering i 10 år ser ikke ut til å bety noe for henne. Det er heller ikke piller jeg er ute etter, emn jeg vil gjerne slippe symtomene om det er mulig. Nå har jeg fått orden på SÅ mye med kosthold og trening, og kan ikke gjøre så mye mere selv. Nå ser det ut til at det ordner seg med endokrinolig via andre kanaler (privatpraktiserende, svindyrt sikkert, men skitt au). Jeg venter ikke at de finner noe de heller, men jeg må prøve det som siste utvei. Og OM de ikke finner noe (en årsak/en løsning - hvasomhelst) så vil gjerne ha alternativer klare.

...... ja - og Vega er en av de tingene jeg vil finne mer info om

Gammel 31-08-05, 12:54   #5
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Det var henne jeg leste om sikkert, - i en sånn gratisavis som vi får i postkassa. Det er på Colosseum klinikken... og den ligger der du sier ja.

Jeg bare leste om vega testing i en avis og lurte bare på hva det var og hvordan det funka. Jeg har ikke bestemt meg for å ta slik behandling enda. Bare vurderer muligheter om jeg ikke kommer noen vei på andre måter. Fastlegen min har IKKE sendt henvising til endokrinolog og vil ikke gjøre det heller. Hun vil ikke ta flere prøver og .... ja i det hele tatt .... nekter rett og slett. Jeg har mange symptomer på lavt stoffskifte, men prøvene mine er OK og da betyr ikke symptomene noe. At jeg har hatt lavt stoffskifte (også på prøver) med medisinering i 10 år ser ikke ut til å bety noe for henne. Det er heller ikke piller jeg er ute etter, emn jeg vil gjerne slippe symtomene om det er mulig. Nå har jeg fått orden på SÅ mye med kosthold og trening, og kan ikke gjøre så mye mere selv. Nå ser det ut til at det ordner seg med endokrinolig via andre kanaler (privatpraktiserende, svindyrt sikkert, men skitt au). Jeg venter ikke at de finner noe de heller, men jeg må prøve det som siste utvei. Og OM de ikke finner noe (en årsak/en løsning - hvasomhelst) så vil gjerne ha alternativer klare.

...... ja - og Vega er en av de tingene jeg vil finne mer info om

Vet du hva, da hadde jeg jammen prøvd dette nille. I tillegg til at hun sikkert har en standard prosedyre for hva hun tester, kan du selv ta med matvarer/kosttilskudd/homeopatmedisin/vanlig medisiner o.l. som du lurer på om er gunstige for deg eller ikke. Det kan være at dette er det som skal til for å finne en optimal løsning for deg. Ikke bare kan dette brukes til å helbrede sykdom, men også gi ennå mer energi og balanse i kroppen.

Håper du får skikkelig positive resultater!

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Oljekvalitet - test! MHM Generell ernæringsdebatt 29 21-04-05 18:05
9 uker og noen dager til årets test lillemy Generell diskusjon 10 11-03-05 19:17
Test av treningsapparater MHM Trening 4 26-11-04 21:33

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.