Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

fitline yoghurt

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 21-04-06, 10:54   #51
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: fitline yoghurt

Nå skjønte jeg det er jo genialt!! (gjør de bakteriene det samme i kroppen også, eller )

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-04-06, 10:59   #52
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Alder: 38
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Aline

Nå skjønte jeg det er jo genialt!! (gjør de bakteriene det samme i kroppen også, eller )

ja så du skjønte det ikke med en gang du heller nei

men nå kom jeg på en liten oppdagelse jeg gjorde her jeg stekte sånne brekk bønner i masse olje også med kyllinfillet, det badet i olje. Så slang jeg oppi tre ss krydder ost (philadelphia) og vips var all oljen borte den bare sugde den inn, altså den ble ikke borte da, men det ble litt sånn svamp efekt.

Og det står jo overalt at yoghurt er bra når man slanker seg for den trekker til seg fettet i maten , men jeg vil jo ha fettet i maten men ikke på kroppen .......

da burde man ikke ta tran og yohurt samtidig da ? nei den var litt vel fanatisk

jaja men fedonisten du må sjekke det nederste innlegget på side 2 jeg bøyer meg i støvet

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 21-04-06, 11:09   #53
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av nøtta

jaja men fedonisten du må sjekke det nederste innlegget på side 2 jeg bøyer meg i støvet

Å bøye seg i støvet kan føre til uhemmet nysing - så det anbefaler jeg ikke....

Ikke skjønner jeg hvilket innlegg du mener heller - for jeg har en annen innstilling på forumvisningen enn deg tror jeg....

HA! Nå kan JEG være vanskelig

*traller og trasser*

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 21-04-06, 11:14   #54
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

HA! Nå kan JEG være vanskelig

ja det synes jeg du fortjener nå, jeg tenkte på det innlegget der det gikk opp for meg at det var logisk !

jaja men du det var veldig god smak synes jeg mye søtere en yoghurt naturell , men den ble litt tynn enda den stod i 11 timer men jeg skal la den stå i tolv neste gang, men gøtt varre

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 21-04-06, 11:26   #55
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Lot min stå i romtemperatur i 13-14 timer jeg, fordi jeg glemte den
Men den ble perfekt !

Gammel 21-04-06, 11:35   #56
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Nille

Lot min stå i romtemperatur i 13-14 timer jeg, fordi jeg glemte den
Men den ble perfekt !

ahaa

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
Gammel 22-04-06, 21:31   #57
dingpot
Seniormedlem

dingpot sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Når dere bestiller fitline yoghurten, bestiller dere da "Fitline all in one 1000" 6 x 50 gram? Er det da nok til 6 liter yoghurt?

Og jeg finner så lite info om produktet på nettsiden... Kunne gjerne tenke meg å lese litt mer om det. Og det står ikke noe om porto såvidt jeg kan se. Har jo skjønt at jeg bare er nødt til å bestille dette produktet

Er det en fordel å bestille gjennom deg, Fedonisten?

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-04-06, 07:00   #58
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av dingpot

Når dere bestiller fitline yoghurten, bestiller dere da "Fitline all in one 1000" 6 x 50 gram? Er det da nok til 6 liter yoghurt?

Og jeg finner så lite info om produktet på nettsiden... Kunne gjerne tenke meg å lese litt mer om det. Og det står ikke noe om porto såvidt jeg kan se. Har jo skjønt at jeg bare er nødt til å bestille dette produktet

Er det en fordel å bestille gjennom deg, Fedonisten?

6 x 50 gram er nok til 6 liter yoghurt ja. Jeg har mer info om produktet og kan sende det til deg på mail - hvis du gir meg mailadressen din. Send meg den på PM du hvis du vil.

Portokostnader avhenger av totalvekt vettu - og da blir det vanskelig å spesifisere på en nettside. Siden det er forskjellig hvor mye hver enkelt bestiller. Det er vanlige portotakster (posten sine).

Personlig syns jeg nok at Fedonisten er lettere å hanskes med for bestilling enn den nettbutikk-løsningen, og det KAN jo virke som det er flere her som syns det også

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Yoghurt OG egg i smoothien? Iset Lavkarbo generelt 4 16-08-05 15:31
Naturell yoghurt mot dårlig ånde og tannkjøttsykdommer mofe Nyheter / media 0 21-03-05 14:54
Yoghurt og melk Kaninen Dr Lindbergs 29 10-03-05 21:21
mofebrød nr 3. med havrekli og yoghurt mofe Bakst 0 14-02-05 12:14
Biola Naturell Yoghurt Carisma Generell ernæringsdebatt 1 11-11-04 12:53

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:48.