Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

flymat-lavkarbosubstitutt?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 29-05-06, 10:03   #26
Siljevanilje
Seniormedlem

Siljevanilje sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 39
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: flymat-lavkarbosubstitutt?

nei faktisk ikke. vi gidder ikke å ha overvekt. blir kun en stor koffert. og en bag som håndbagasje på flyet og sambo han skal ha en sekk som hanbagasje og stor koffert. tro det eller ei. hehe

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-06, 10:45   #27
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Vi får se om to uker når du skal sjekke inn bagasjen..

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 29-05-06, 11:06   #28
Siljevanilje
Seniormedlem

Siljevanilje sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 39
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

haha. ja sant det. har aldri hatt overvekt ( i kofferten) før nå jeg har reist. satser på det samme nå og.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-06, 11:16   #29
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Siljevanilje

haha. ja sant det. har aldri hatt overvekt ( i kofferten) før nå jeg har reist. satser på det samme nå og.

Har stort sett altid overvekt jeg, og særlig når jeg reiser til england, for der er været ofte så dårlig at det ikke går an å gjøre noe annet enn å shoppe, men jeg har aldri betalt for overvekten da...

Gammel 29-05-06, 19:45   #30
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg har et finurlig problem som ikke har noe med maten å gjøre. Men uansett hvilken koffert jeg pakker, - hvor stor eller liten den er, hvor lenge jeg skal være borte, hvor eller hvor langt jeg skal, så veier den ALLTID, og uten unntak, ALLTID 25 kg !

Gammel 29-05-06, 19:55   #31
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Jeg har et finurlig problem som ikke har noe med maten å gjøre. Men uansett hvilken koffert jeg pakker, - hvor stor eller liten den er, hvor lenge jeg skal være borte, hvor eller hvor langt jeg skal, så veier den ALLTID, og uten unntak, ALLTID 25 kg !

det har jeg også lurt litt på... hvordan kan så små kofferter bli så tunge? pg en annen ting; hvorfor er kofferten uansett str. for liten når jeg skal hjem?

Gammel 29-05-06, 20:27   #32
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

det har jeg også lurt litt på... hvordan kan så små kofferter bli så tunge? pg en annen ting; hvorfor er kofferten uansett str. for liten når jeg skal hjem?

1. fordi kofferten din er fora med bly slik at den ikke røper innholdet i tollen
2. fordi kofferten din har en tendens til å krympe av skrekk ved tanken på alt den skal romme på veien hjem.

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:34.