Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 39
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
flymat-lavkarbosubstitutt?jeg lurer på hva jeg skal ha med meg på flyturen? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: flymat-lavkarbosubstitutt?Jeg ville hatt ferdigstekte hjemmelagede kjøttkaker
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: flymat-lavkarbosubstitutt?ehm ehm... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: østlandet
![]() |
Sv: flymat-lavkarbosubstitutt?Hva med nøttemuffins? Metter jo godt.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: østlandet
![]() |
Sv: flymat-lavkarbosubstitutt?Eller : Lag på forhånd ostesmørbrød med -nabobrød, ketolysepølser, sukkerfri ketchup og masse ost |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Sv: flymat-lavkarbosubstitutt?Ta deg friiiiiiiii, men med måte!
Fjonken Æresmedlem av morovirusforeningen ![]() Medlem av fredagsklubben ![]() Medlem av piskeklubben ![]() Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg ![]() Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg ![]() Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg ![]() ![]() Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg ![]() ![]() ![]() Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg ![]() Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Sv: flymat-lavkarbosubstitutt?Mye av det en får kan jo spises med måte, og/eller ta vekk alt/noe av brødet etc. men er jo greit å ha med seg feks nøtter, fiberrik, tube med leverpostei eller småbokser med pålegg osv.
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Sv: flymat-lavkarbosubstitutt?ja her var det mange gode forslag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 49
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: flymat-lavkarbosubstitutt?Kjenner jeg blir litt småforbannna / frustrert når folk anbefaler å "ta seg fri" fra noe som ikke er en slankekur men en livsstil og en kostholdsfilosofi for meg (og mange andre). Litt det samme som press fra omverden om å bare ta seg en kake i selskap og bare en sjokolade fordi det er lørdag og bare bare bare.... Har du bestemt deg for å leve slik, så synest jeg det er flott at du gjør det 100 % - selv når ting ikke er lagt til rette for det! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Sv: flymat-lavkarbosubstitutt?..og til dem som lurte, JA - jeg har PMS. Ikke meningen å være bitch. Litt hett rundt ørene her i dag...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Seniormedlem
Sv: flymat-lavkarbosubstitutt?Av og til passer det for noen å ta fri.. Mente ikke at det passet for alle. Enhver velger selv ikke sant. Men det er ikke verdens undergang å ta fri i noen uker og slippe den hjernekabalen det er å finne lavkarboalternativer i en lavkarbofiendlig verden. Mange synes det blir temmelig stressende å skulle kave med diett på ferie. Ferie og stress hører liksom ikke sammen.. Skjønner?
Fjonken Æresmedlem av morovirusforeningen ![]() Medlem av fredagsklubben ![]() Medlem av piskeklubben ![]() Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg ![]() Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg ![]() Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg ![]() ![]() Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg ![]() ![]() ![]() Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg ![]() Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Sv: flymat-lavkarbosubstitutt?Jeg vet, Fjonken. Og det var ikke meningen å være så krass. Enhver bestemmer for seg selv, og det er det viktigste. Og at det kan være vanskelig å være lavkarbo på tur, er sikkert og visst. Men så igjen - en får til det en vil, bare en vil det nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Seniormedlem
Sv: flymat-lavkarbosubstitutt?All respekt for de som greier det fullt ut, og også på tur.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Seniormedlem
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: flymat-lavkarbosubstitutt?Jeg må også si meg litt enige i de som anbefaler deg å ta litt fri...
Melanias vei til ett lettere liv! ![]() - Januar 06 til Oktober 06 = -30kg! - Vekt 30.01.07: 73 ![]() Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo
![]() |
![]() |
#15 |
Seniormedlem
Sv: flymat-lavkarbosubstitutt?men jeg har ingen problem å ta med meg mat, selv på et star tour fly, for jeg kan ikke ha det meste, for jeg har fremdeles hvete allergi. så det for de bare tåle. jeg nekter å bli dårlig av den grunn,. hehe |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Seniormedlem
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: flymat-lavkarbosubstitutt?Ja det med å ikke ta med mat er nok bare generelle regler, jeg pleier alltid å ha med frukt, vann og slikt til barna. Gjerne noe de kan spise når flyet tar av eller lander. Men også derfor jeg stusset over at det i år står spesifikt at man ikke skal ha med mat. Nå folk er allergiske er det sikkert egne regler.
Melanias vei til ett lettere liv! ![]() - Januar 06 til Oktober 06 = -30kg! - Vekt 30.01.07: 73 ![]() Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo
![]() |
![]() |
#17 |
Seniormedlem
Sv: flymat-lavkarbosubstitutt?vi var i egypt i februar i fjor med star tour, da hadde jeg med egen mat, og spiste flere ganger iløpet av den lange flyturen. og flyvertinnene sa ingenting, men sier de noe nå, så for de med en streng silje å gjøre. Sist redigert av Siljevanilje : 14-05-06 kl 20:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Sv: flymat-lavkarbosubstitutt?
Bare så det er sagt; Ingen flyselskap kan nekte noen å ha med mat så lenge folk ikke tåler/kan spise den maten de serverer/selger.
![]() |
![]() |
#19 |
Seniormedlem
Sv: flymat-lavkarbosubstitutt?takk for svar alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
Sv: flymat-lavkarbosubstitutt?kjempelurt med litt småsnacks... ofte serverer de jo potetgullog slikt på sånne reiser go den frister ofte mere enn flymaten, så litt snacks og søtt (bar og nøtter) kan være greit for å stagge snop/snacks-suget i allefall |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon
![]() |
![]() |
#21 |
Seniormedlem
Sv: flymat-lavkarbosubstitutt?
relativt lang busstur etterpå, så jeg vil være "mett" når lander. vi letter fra sola 2335 og lander 0440 eller.no. men vi har bestilt mat til to, så hvis det er lavkarbo vennlig så skal jeg hvertfall smake. eller så skal sambo få min hovedrett i bytte av hans salat, og det pleie alltid gresk salat når man reise til hellas/kypros. både idoform og imodium og bio dophilus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Seniormedlem
Sv: flymat-lavkarbosubstitutt?vi flyr jo om natten, så jeg regner med at jeg alt for trøtt til å spise hele turen |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
Sv: flymat-lavkarbosubstitutt?de natt-flyene jeg har vært med på har ikke vært av de mest positive opplevelsene da for å si det sånn... Det er trangt mellom setene (selv til 1,60 høye og kortbente jeef) de gir tepper og puter først og fremst til barn og mødre med små barn. Jeg har hatt med meg ei lita pute jeg da, så jeg har hatt noe å hvile meg mot... og så er det en fordel å ha vindusplass, for da har du veggen å støtte hodet mot |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon
![]() |
![]() |
#24 |
Seniormedlem
Sv: flymat-lavkarbosubstitutt?jeg skal hvertfall ha med meg pledd. og mp3 spiller med masse avslappendes musikk. hehe kanskje en liten pute og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Seniormedlem
Sv: flymat-lavkarbosubstitutt?Du kommer til å reise som ei dronning. Med 100 og ørten kolli bagasje..
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|