Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1000 tråden!!!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Lukket tråd

Trådverktøy
Gammel 28-10-04, 15:49   #801
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk
Angry

Bil..

Jeg kunne sikkert hatt en nyere bil også.. Men først og fremst ønsker jeg meg at samboeren min tar lappen. Han sier at han skal gjøre det, men jeg tror mindre og mindre på det. Han hadde ikke trengt å ta lappen enda heller, bare han hadde giddi å øvelseskjøre. For da kunne jeg ha sluppet å kjøre hver gang.. Også kunnne vi dratt på besøk til foreldrene hans (8-10t kjøring) uten at jeg måtte kjøre hele veien.. Allltid!

Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 28-10-04, 18:07   #802
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Ikke har jeg lappen og ikke har jeg bil... Syntes det var dumt at alle skulle ha lappen og kjøre rundt i forurensende blikkbokser da jeg var 18. Nå skulle jeg gjerne hatt lappen, men hadde jeg hatt så mye penger hadde de nok gått til noe helt annet... Forresten bor jeg nesten midt i sentrum og kan gå eller ta trikken dit jeg skal - og det er UTROLIG greit å aldri bli bedt om å kjøre fra fest og måtte sitte og ikke drikke vin...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 28-10-04, 18:23   #803
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Har også en bilhistorie:

Jeg var 18 eller 19 år den gangen, og var på biltur med kjæresten. Det var sent om kvelden, og jeg satt og slumret litt. Plutselig våkner jeg av et smell idet vi treffer fenderkanten med sida på bilen. Det viste seg at sjåføren hadde sovnet!
Det morsomme med historien er hans kommentar og lange tryne når han skjønte at jeg også hadde sovet, noe sånt som:

"Sov du også "

Gadd ikke få dårlig samvittighet, jeg var jo tross alt passasjer

Legger ved litt visuell humor også jeg.

Vedlagte bilder
Filtype: gif steinalderstripe.gif (153,8 KB, 10 visninger)

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
Gammel 29-10-04, 07:03   #804
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Jeg har nok et helt annet forhold til bil skjønner jeg..... Mannen min jobber med bil, og jeg har fått streng beskjed om å ikke bli "glad i bilen min" - for bilene mine selges jo rett som det er føles det som.

En gang ved middagsbordet fikk jeg beskjed om at mannen min måtte bruke bilen min på jobb neste dag. "Å, hvorfor det?" spurte jeg. "Skal levere'n" svarte han. "Å, på service?" spurte jeg.
"Nei - solgt'n!"

Et par dager senere fikk jeg lånepapirer til signering i posten......hadde visst kjøpt ny bil også jeg....

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 29-10-04, 07:22   #805
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Å - du er heldig du Fedonisten. Mannen din selger biler han - min bare kjøper han . Nei forresten han solgte en i går, kom en fyr med noen tusenlapper på døra når bare jeg var hjemme. De pengene trengte vi og er selvsagt konfiskert så de ikke går til enda flere biler enn "bare" de tre vi nå har igjen.

marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 29-10-04, 07:54   #806
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Jeg er helt uten bil for tiden jeg. Ødela motoren for et par måneder siden. Venter på ny, og ruller igjen sannsynligvis om et par uker. Skal bli godt det da, for det er litt tungvint å børe alt jeg skal ha i hus på ryggen. Spesielt nærmere jul hadde det blitt litt vel slitsomt, da skal man jo som regel ha litt ekstra i hus også....

Nei, nå er det på tide med en vitsetegning eller noe lignende igjen, får se hva jeg finner...

Denne bør absolutt klikkes på, for da får den "liv" Skal forresten forestille den mannlige hjerne

Vedlagte bilder
Filtype: gif male brain.gif (91,2 KB, 13 visninger)

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
Gammel 29-10-04, 18:33   #807
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Å huffameg og huffameg!
Jeg er så lei så - drit!
For alt er bare snørr og møkk i dette huset mit(t)
Hvis alle ryddet etter seg så ville alt bli bra.
Da ville også "noen" få en kone som var gla'

Rart hvor lite koselig det kan være å komme hjem etter en dag hjemmefra gitt.....

Gammel 29-10-04, 18:36   #808
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Nå skal jeg komme inn her og snakke om alt annet enn bil... Nemlig lego.

Det er utrolig hvor mange kunstverk en kan få til med lego.
En dag så tror jeg kansje at jeg skal åpne kunstutstilling, - eller søke jobb i legoland!
Ja,- sånn hvis ikke jeg blir lei av at jeg aldri får fullført prosjektene mine da... For sånne små poder på snart tre,de synes det er knall å rive ned de....

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 29-10-04, 18:57   #809
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Jeg er ikke helt ferdig med temaet bil jeg altså, det er derfor jeg gjør noe drastisk for å få komme til med nytt innlegg.

Synes bare dette bildet var litt stilig. Fikk det i en serie for hvordan en ideell verden kunne sett ut gjennom en kvinnes øyne. Vi tåler å bli harselert litt med, gjør vi ikke det jenter!?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Ifwomenruledtheworld_1biler.jpg (22,4 KB, 8 visninger)

Gammel 29-10-04, 19:34   #810
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Advarsel - Dritt Snakk !!!

Jasså, Nalana er alene og vil ha selskap i 1000-tråden. Også kommer det ingen ??? Etter ALLE de meldingene du har lagt inn i dag ?? Hva skal jeg skrive om da ? Noe dritt kanskje ?? Har vært og kjøpt Herba Plus Urilan og Lax Plus i dag. Skal ta en liten tarmrens hadde jeg tenkt. Alt slagget i tarmene har godt av å fjernes innimellom. Av erfaring forbrenner min kropp av en eller annen grunn bedre og mer - OG utnytter næringsstoffene bedre etter en slik kur. Det er 1 år siden sist. Da forsvant det mye ..... Så neste uke kan det bli gøy å være på jobb.......oooooooops

Gammel 29-10-04, 19:55   #811
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Jeg skulle gjerne bidratt til 1000-tråden, men jeg er så sliten og tom i hodet at jeg ikke finner på noe å skrive om bortsett fra at jeg egentlig skulle vært hos en venninne og malt taket i stua hennes før innflyttingsfesten i morgen... men hun får hjelp av andre så jeg tror det går bra at jeg bare tar en Paracet og slenger meg ned i sofaen...puh...

Gammel 29-10-04, 22:35   #812
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Jeg har oppnådd det jeg ville, nemlig å få postet bilbildet Nille

Ellers var det jo litt morro å innom så mange journaler på en gang. Håper jo det ble tatt med godt humør, selv om det ikke har gitt så store resultater. Det er som Nille nettopp sa i en annen tråd Scilla, at det skal være morro å være her, og ikke noe press.

Hvis jeg eller andre presser litt innimellom, så er det nok mest for gøy

Fant ikke noe gøy å legge ved nå, men fant en bilde av en Sphynx som ikke ble behandlet så bra Det er en slik katt jeg har, som jeg av og til kaller terapeuten min, men jeg kan forsikre om at den ikke blir behandlet på dette viset

Vedlagte bilder
Filtype: jpg stakkars sphynx.jpg (23,0 KB, 6 visninger)

Gammel 29-10-04, 23:16   #813
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Jeg følte meg ikke presset, Nalana, bare skrev om det eneste jeg kunne komme på akkurat da, men må innrømme at jeg ble litt mystifisert av den meldingen du skrev i journalen min og alle de andres, en annen ting som mystifiserer meg er denne dyregåten du driver og holder igjen svaret på, grunnen til at jeg skrev puh i forrige innlegg er at jeg skrev en lang setning i det, og denne ble enda lengre!

Gammel 29-10-04, 23:23   #814
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Jeg har en tendens til å si og skrive: fsjempli. Noen la kanskje merke til det på et vorspiel tidligere i uka - og jeg har lurt og lurt på hvor jeg har det fra. I bilen i dag satt Andrea og jeg og hørte på barne-CD, og DA HØRTE JEG DET!!!

.....fsjempli en som er sur og lei......

Trallalalala.... Noen som vet hvilken barnesang det er fra?

Gammel 30-10-04, 00:47   #815
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Ok, Scilla, jeg skal gå inn i den dyretråden å se om kreativiteten har vært god nok, og at den har fått nok oppmerksomhet til at jeg kan avslutte den. Men hva får deg til å tro at jeg vet hva slags dyr det er

Jeg bare fant et bilde av noe rart som jeg ikke skjønte hva var for noe jeg, og så tenkte jeg kanskje at det var noen her som hadde sett et sånt dyr før, og kunne fortelle meg hva det var

Gammel 30-10-04, 17:27   #816
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

ER jeg en god mor i dag eller ER jeg en god mor? Jeg må samle på slike følelser. Nok av de dagene jeg føler meg som en elendig, sliten mor.

Vi har hatt en LANGSOM dag. Ingen aktiviteter, bursdager, besøk eller annet. Vi lå lenge, og spiste tacosalat til frokost. Jeg ryddet her mens barna lekte med lego (papsen på elgjakt). Så reiste vi og handlet diverse, og vi spiste lunsj på café. Så har barna lekt ute i skogen "vår", mens jeg har gjort unna mer inne. Nå sitter de i badekaret, uten taklampa på, bare masse stearinlys, badebobler, Herborg Kråkevik på cd-spilleren og blåbærjuice i høye glass med sugerør. De koser seg glugg i hjel. Etterpå skal vi klippe negler, smøre med krem, føne hår, sette på pysjen og spise ostesufflé. Ekte jentedag! Og til slutt skal de krype fornøyde i seng på nyvaskede rom med rent sengetøy.

Dette er LYKKEN!

Gammel 30-10-04, 18:35   #817
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Hvor: Bergen
Alder: 69
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Nå har jeg faktisk lest alle innleggene her - fra begynnelse til slutt!

Jeg lovte meg selv da jeg begynte å lese, at jeg ikke skulle skrive noe her før alt var lest. Og det tok noen dager det, gitt...
Alt jeg har ledd og humret og fnist mens jeg har lest! Dere er jo aldeles klin gærne - heldigvis!
Og så viser det seg at det er faktisk ikke noe problem å få over femti ord selv om man absolutt ikke har noe fornuftig å si.

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse
Gammel 30-10-04, 19:49   #818
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Ja, bare se her. Ikke et eneste fornuftig ord, vil bare si at det er beundringsverdig av deg Karin. Det prosjektet måtte jeg gi opp, men tror ikke jeg har gått glipp av så veldig mange sider, men sikkert mye morro

(OOps, det manglet visst noen ord her )

Vedlagte bilder
Filtype: jpg på parkeringsplassen.jpg (18,1 KB, 9 visninger)

Sist redigert av nalana : 01-11-04 kl 09:46.
Gammel 31-10-04, 11:48   #819
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Jeg har 3 ganger i mitt liv (Alle gangene i løpet av de to siste årene) opplevd å "se" ting som har skjedd like etterpå. Her er hva som skjedde:

Vi giftet oss 6.juli 2002. Et par uker senere får gubben en telefon fra lærermesteren sin den gangen han var lærling.
Han gratulerer og ber om å få adressa vår, fordi han skulle sende noe...
Det gikk 4mnd. uten at vi hørte noe mer fra Magne, som han heter...
Vi hadde besøk av svigermor og svigerinna mi. Sitter å jatter og sladrer litt i sofa'n. Klokka er rundt 16.00. Så forteller jeg dette: "Vet dere hva? For flere måneder siden ringte Magne hit, og ba om adressa vår, han skulle vist sende en gratulasjon eller noe... Det er merkelig vi ikke har fått noe enda...."

SÅ! Går det ikke mer enn 1 minutt, det ringer på døra... DER står en mann fra Blomsterbinderiet, men en levering til "herr og fru G............. "
Det var blomster fra Magne!
Det var skikkelig ekkelt!

Episode to var slik:

Det var 4 uker siden jeg hadde født Hedda. Telefonen ringte, det var ei fra Barselgruppa jeg gikk i da Linnea ble født.
Hun gartulerte med vel overstått fødsel, og sa at alle jente fra gruppa til Linnea hadde lyst til å komme på visitt. Jeg inviterte dem hjem 3 dager senere.
Mens jeg står å lager kaker (for øvrig snickerskake og gulrotkake, bare kalorier!!!) tenker jeg litt på alt og ingenting. Også begynner jeg å lure litt på dette: Dersom noen av de andre på barselgruppa skulle få et barn til, hvem skulle det vært da tro....? Alle de andre har to barn hver, så det var jo sansynlig at en eller flere av de ville ha flere barn.... Også ser på en måte for meg Venke som gravid igjen...

Senere på dagen, sitter vi å åpner pakker, spiser kaker og sladrer som vanlig...
Da merker jeg at Venke og Wenche sitter å fniser og dulter borti hverandre... "Si det du...!" Nei, kan ikke du si det da?" osv.... Jeg fikk en forferdelig følelse inni meg, for da bare VISTE jeg at det jeg hadde sett for meg tidligere på dagen kom til å skje nå....

"Ok da, jeg er GRAVID!!!"

Jeg måtte jo bare gratulere og virke blid og glad, men det var så vemmelig! Jeg som bare noen timer før hadde tenkt tanken....

Her kommer episode 3:

Et vennepar av oss reiste i all hemmelighet til Syden å gifta seg!!
Dagen etter at de hadde reist, dumpa det ned et brev i postkassa. Hvor de fortalte hva som var på ferde...

Gutta ble jo selvfølgelig fly forbanna! Ikke det at de ikke unnet gutten å gifte seg, men fordi han hadde sneket seg unna utdrikkningslaget!!!!
(Jeg var litt småskuffet over å gå glipp av det hele da.... Men selvfølgelig glad på dems vegne)

Gutta bestemte seg for å finne på noe kødd til de kom tilbake fra ferien 14 dager etterpå.

De diskuterte i lange tider, og kom frem til at de skulle ommøblere huset, sette frem all julepynten. Og ikke minst fylle opp huset med tomme øl og sprit flasker!

Dagen før de skal hjem er kommet og gutta drar avgårde.

Jeg sitter hjemme for meg selv å lurer på hva de finner på og hvordan det ser ut der. Gubben min tok med seg digitalkamera, og sa jeg skulle få se når han kom hjem, hva de hadde gjort der.

Så får jeg en ide! Jeg synes det ville vært morsomt hvis de tok artige bilder av seg seg, og bytta ut alle bildene på veggen med disse!!

Så jeg ringer gubben for å nevne det og spørre hvordan det går!

Joda, da fortelle gubben meg at de har gjort akkurat det jeg hadde tenkt til å tipse han om!!

Jeg ble nesten redd jeg! Trodde først at han bare kødda...

Spooky......

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen)
Gammel 01-11-04, 09:14   #820
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Jeg tror sånt er ganske vanlig, men noen ganger skjer det i situasjoner som vi tenker mer over enn andre. Jeg har det sånn med folk jeg ikke har sett på lenge jeg. Ofte folk jeg nesten har glemt fra barne-/ungdomsskole osv som jeg ikke har sett på årevis. Plutsleig kan de dukke opp i tankene mine, eller i en drøm. Som regel går det bare noen dager før jeg enten møter de, eller hører et eller annet om de (fått barn, flytta e.l) gjennom andre. Jeg tror jeg kan si med 99% sikkerhet at det aldri har slått feil. Når jeg plutselig uten gunn begynner å tenke på en gammel kjenning kan jeg regne med å møte de om ikke lenge.

Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 01-11-04, 09:21   #821
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Opprinnelig lagt inn av nalana

Ja, bare se her. Ikke et eneste fornuftig ord, vil bare si at det er beundringsverdig av deg Karin. Det prosjektet måtte jeg gi opp, men tror ikke jeg har gått glipp av så veldig mange sider, men sikkert mye morro

Skal vi se.... Det er ikke så fryktelig vanskelig å telle.... Først begynner du med EN, TO, TRE.... etterhvert blir det vanskeligere kanskje? Skal tross alt telle helt til FEMTI vettu - og da er det sikkert fryktelig lett å bli så sliten når man kommer rundt FØRTI at man helt kommer ut av det og slutter å skrive? Eller?? Eller hva er det som skjer NALANA?

Gammel 01-11-04, 09:31   #822
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Skal en telle må man faktisk tenke også .... noen som vet hvor lett det er i Atkins-tåke?????
Jeg husker jo snart ikke hvor, hvem eller hva lenger!
Gubben min påstår det bare er alderen Men, jeg er jo bare 18 i hodet mitt, og det er jo ikke noen alder.

Phuu, han skal bare tie stille han! Han som trodde han var Jesus her i går - kom hjem med en bitte-litten fisk som skulle mette en hel familie!!
Jommen sa jeg smør

Satser på at det er nok ord ... greier ikke telle jeg

"Snille" jenter får ingenting....

Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 01-11-04, 09:50   #823
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Takk skal du ha Fedonisten.

Skjønner ikke hva som skjedde jeg, og selv om jeg telte ordene på parkeringsplassen, så ble det bare 47. Nå har jeg skrevet en liten setning til, så nå er det nok, hvis man teller med ordene på parkeringsplassen altså

Jeg pleier ikke å telle, men har funnet ut at hvis jeg skriver nesten 3 linjer, så er det nok, hvis man ikke bruker veldig lange ord da.

Gammel 01-11-04, 11:48   #824
Albertine
Gjest

Nå er jeg litt sånn småsnurt jeg. Her har det vært helg og greier, og jeg som ikke har tilgang til PC hjemme ennå gledet meg som en unge til å lese litt her inne og se alle de oppmuntrende meldingene i min journal. Og der var det EN ny melding, med en hint om å skrive i tusentråden. HMPF!

Gammel 01-11-04, 22:03   #825
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Har det stranda helt her nå da? Ingen aktivitet og ikke noe morro? Hmpf! Jeg har enormt behov for å bli underholdt nemlig, for hvis ikke det skjer noe morsomt som jeg ikke klarer å rive meg løs fra snart - så må jeg nemlig rydde. Dere kan ikke la det skje - kan dere vel??

Så - kom igjen da!

Lukket tråd

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.