Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Østerssaus

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 18-10-07, 09:27   #1
marquise
Medlem

marquise sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Sørlandet
Alder: 65
marquise er virkelig snillmarquise er virkelig snillmarquise er virkelig snillmarquise er virkelig snill

Østerssaus

Hei, hei.
Liker veldig godt asiatiske wok-retter...... Er det mulig å bruke litt østerssaus når jeg går på ketolyse? Det hadde vært veldig godt Finner ikke sånne produkter i næringstabeller.....

marquise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 14:52   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Østerssaus

Opprinnelig lagt inn av marquise, her.

Hei, hei.
Liker veldig godt asiatiske wok-retter...... Er det mulig å bruke litt østerssaus når jeg går på ketolyse? Det hadde vært veldig godt Finner ikke sånne produkter i næringstabeller.....

Det står på pakkene. Noen har mye karber, noen mindre Jeg har bruk chop chuey sausen, den har minst (tror jeg)

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 15:16   #3
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 47
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Jeg leste overskriften fort: "ØRESUS" og fant ut at her måtte jeg lese....

.

-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 15:21   #4
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Jeg leste overskriften fort: "ØRESUS" og fant ut at her måtte jeg lese....

.

Er du plaget med øresus?? Jeg har pipelyden fra et TV i øret mitt hele tiden, er DET øresus?? Har aldri liksom fått klarhet i hva det er

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 15:35   #5
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 47
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Er du plaget med øresus?? Jeg har pipelyden fra et TV i øret mitt hele tiden, er DET øresus?? Har aldri liksom fått klarhet i hva det er

Kvitt deg med den TV`n da!!!

Nei, men fra spøk til revolver: Det høres ut som øresus ja!? Ikke tenkt å få sjekket det?

Men jeg er ikke plaget altså!

.

-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 15:40   #6
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Kvitt deg med den TV`n da!!!

Nei, men fra spøk til revolver: Det høres ut som øresus ja!? Ikke tenkt å få sjekket det?

Men jeg er ikke plaget altså!

.

Nope, har hatt det hele livet og er vant med det.

Men nå ser jeg tråden gikk fra saus til sus Er lett å avspore jeg

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 17:51   #7
Hjørdis
Seniormedlem

Hjørdis sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Hei, mine flasker med østerssaus har ett skriftspråk jeg ikke forstår, så... jeg kan ikke svare på spørsmålet, men har jo lurt litt på det samme. Skeier ut med det uansett innimellom jeg da. Kan jo spørre på en asia-butikk hvor de er gode i norsk språk??? Det er jo en form for varedeklerasjon bak på flaska, tror jeg. Spent på om det kommer noe svar her

Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 21:48   #8
marquise
Medlem

marquise sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Sørlandet
Alder: 65
marquise er virkelig snillmarquise er virkelig snillmarquise er virkelig snillmarquise er virkelig snill

Takk for svar, ihvertfall de av dere som svarer på spørsmål....... Tror nok det er trygt med slik tilsetning i maten, for man bruker forholdsvis lite. Det kan være vanskelig å få sjekket innholdet når alt står med veldig utilgjengelig skift.

Og til dere som har øresus..... lykke til.

marquise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.