Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Selvbruning

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 25-01-09, 23:48   #51
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Alder: 38
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Selvbruning

uff ja stakkars deg

nei takke seg til å være bleikfeit

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 23:49   #52
QueenConnie
Medlem

QueenConnie sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
QueenConnie er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av nøtta, her.

uff ja stakkars deg

nei takke seg til å være bleikfeit

Bleik? JA! Feit?, det skal vi alle gjøre noe med! S.A.M.M.E.N.

QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 23:52   #53
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

Alder: 38
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av QueenConnie, her.

Bleik? JA! Feit?, det skal vi alle gjøre noe med! S.A.M.M.E.N.

Sant, sant!!!!!

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 20:53   #54
Pandora
Seniormedlem

Pandora sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 58
Pandora er på en erverdig vei

Melanotan

Hei! Noen her inne som faktisk har prøvd Melanotan/"Barbie-dop" som spøytes inn i huden...og gjør deg brun, slank og tynn!!

Ikke lov i Norge -men har lett masse på nettet uten å finne andre dokumenterte, negative bivirkninger enn økt antall føflekker og noe kvalme. Verre selvsagt for dem som har brukt ureine sprøyter osv.

Glad for svar Vil gjerne bli brun i sommer!!

Gammel 18-06-10, 23:52   #55
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Pandora, her.

Melanotan

Hei! Noen her inne som faktisk har prøvd Melanotan/"Barbie-dop" som spøytes inn i huden...og gjør deg brun, slank og tynn!!

Ikke lov i Norge -men har lett masse på nettet uten å finne andre dokumenterte, negative bivirkninger enn økt antall føflekker og noe kvalme. Verre selvsagt for dem som har brukt ureine sprøyter osv.

Jeg har hørt rykter om at det hjelper å kle av seg litt og legge seg i sola .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 08:40   #56
ninagronn
Medlem

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Nordnesøy
Alder: 56
ninagronn er ny på veien

Melanotan

Tror ikke jeg ville anbefat noen dette.
http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10007793

ninagronn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 19:09   #57
Beatrixie
Medlem

Beatrixie sin avatar

Medlem siden: May 2010
Beatrixie er ny på veien

Melanotan

Melanotan er ikke å anbefale!
Vanlige bivirkninger av Melanotan er mørke flekker i huden, unormal brunfarge, økning i størrelsen av føflekker.
Fagfolk er også redd for at Melanotan ved lengre tids bruk kan føre til utvikling av ondartet føflekkkreft fordi Melanotan overstimulerer melanocyttene. Slik overstimulering kan føre til at cellene mister styringen og blir til kreftceller.
Melanton selges ulovlig i mange land. Det er ingen kontroll med produktet. Legemiddelverket frykter at Melanotan kan bli forfalsket eller bli tilsatt andre ulovlige stoffer, siden det store penger å tjene på å selge stoffer under navnet Melanotan.

Bruk heller selvbruning og/eller legg deg i solen(med solfaktor) og bruk litt tid på å bli sommerbrun enn å ta den korteste(og farlige)veien til sommerglød

Delmål

Beatrixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 22:09   #58
Pandora
Seniormedlem

Pandora sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg har hørt rykter om at det hjelper å kle av seg litt og legge seg i sola .

Hmmm...mister verken appetitten eller blir spesielt kåt av å ligge i sola jeg..

Gammel 20-06-10, 14:38   #59
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Hmmm...mister verken appetitten eller blir spesielt kåt av å ligge i sola jeg..

Haha! Ikke? . Nei, men poenget er at man blir brun av å ligge i solen. Jeg kan virkelig ikke skjønne hvordan noen kan utsette seg for alle farer det medfører å sprute dette stoffet inn i kroppen. Det er en grunn til at det ikke er lovlig ...!

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 20-06-10, 15:39   #60
Pandora
Seniormedlem

Pandora sin avatar

Haha! Ikke? . Nei, men poenget er at man blir brun av å ligge i solen. Jeg kan virkelig ikke skjønne hvordan noen kan utsette seg for alle farer det medfører å sprute dette stoffet inn i kroppen. Det er en grunn til at det ikke er lovlig ...!

tok det poenget ja men kunne bare ikke dy meg..

Ellers takk til Beatrixi og ninagronn men var mest ute ette om noen her faktisk har PRØVD? Jeg er omgitt av leger til daglig (både hjemme og ellers), så har diskutert de medisinske aspektene ganske så grundig - og hadde selvsagt sett all skremselspopanganda på nett og i aviser, samt legemiddeltilsynets negative innstilling til dette stoffet... men faktum er at ingen alvorlige bivirkninger er dokumentert (på samme måte som det heller ikke er dokumentart at det er ufarlig).

Men..fin sol idag så holder meg til den enn så lenge (tror faktisk man kan bli litt kåt av den ekte sola også...når jeg tenker meg om)

Gammel 20-06-10, 16:43   #61
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Men..fin sol idag så holder meg til den enn så lenge (tror faktisk man kan bli litt kåt av den ekte sola også...når jeg tenker meg om)

Godt å høre! Og selvfølgelig gir den livgivende sola ekstra energi, på mange nåter .
Det kan hjelpe på brunfargen å ta betakaroten også, samt at det visstnok beskytter mot solbrenthet og soleksem. Vet ikke om man får kjøpt det i Norge lenger, men det finnes litt diverse produkter her, f.eks!

Jeg for min del er helt motsatt, jeg blir lett brun om sommeren, men vil helst være like porselenshvit som jeg er om vinteren ... .

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 21-06-10, 18:46   #62
Gange
Medlem

Gange sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: bergen
Gange er ny på veien

Fyller heller kh-kvoten med gulrot og tomat, gjer samme nytten det. også er det viktig å få i seg rikeleg med omega-3, desse tinga gir god brunfarge, i mitt tilfelle iallfall

Gange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og trening Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 19:39   #63
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Godt å høre! Og selvfølgelig gir den livgivende sola ekstra energi, på mange nåter .
Det kan hjelpe på brunfargen å ta betakaroten også, samt at det visstnok beskytter mot solbrenthet og soleksem. Vet ikke om man får kjøpt det i Norge lenger, men det finnes litt diverse produkter her, f.eks!

Jeg for min del er helt motsatt, jeg blir lett brun om sommeren, men vil helst være like porselenshvit som jeg er om vinteren ... .

Hvis man røyker bør man ikke ta betakaroten fordi at komboen røyk og betakaroten skal vissnok være kreftfremkallende...

Gammel 21-06-10, 19:42   #64
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hvis man røyker bør man ikke ta betakaroten fordi at komboen røyk og betakaroten skal vissnok være kreftfremkallende...

Ja, det stemmer. Øker risikoen for lungekreft.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 19:43   #65
Sisteinnsats
Medlem

Sisteinnsats sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Sisteinnsats er på en erverdig vei

Den er super. Brukte den i forfjor og i fjor, og er superfornøyd!

Men jeg bruker den mørkeste, selv om jeg har veldig lys hud. Den lyseste hadde liten effekt...

Sisteinnsats er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 20:40   #66
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Dersom du tenker på meg, så ingen fare. Jeg har ingen interesse i å bli fortere brun .

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 21-06-10, 20:46   #67
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Dersom du tenker på meg, så ingen fare. Jeg har ingen interesse i å bli fortere brun .

Du er lekker slik er du!

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:59.