Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Personvekt

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 21-08-08, 23:27   #26
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Personvekt

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

:d:d

hvor ble lol-emoene min av???

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 23:36   #27
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Viser ikke annet enn kg den jeg kjøpte på apotek1

men husk å ha stabilt underlag dere da, når dere veier dere,
min oppfører seg tullat hvis den står på teppet ol,
så flatt hardt gulv må til.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 10:19   #28
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Kjøpte en glassvekt fra Vitus apotek rundt juletider i fjor.Den kostet 249 kr og viser vekt,bmi og fettprosent.Man programmerer høyden sin,alder,kjønn og navn på den.Tror den kunne lagre opptil 8 personer.Ganske fornøyd med den,men tar fettprosent målingen med en klype salt,men morro og følge med på bmi også.

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 12:01   #29
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Dersom det stemmer det med fettprosenten, at den bare måler opp mot hoftene, så kan jeg i det minste late som om alt er på stell der . Jeg har nesten ikke underhudsfett i leggene, så det kan jo bli interessant.
Men skal sjekke med Vitus-apotekene.

Gracella: Det blir sånn når du skriver så lite, av en eller annen grunn...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 12:14   #30
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Nå ringte jeg Vitus, men fikk beskjed om at med mindre jeg bodde i et hus som er hundre prosent i vater, så kunne jeg bare glemme det. De hadde bare i den butikken (Byporten kjøpesenter) fått 25 stykker i retur, og selgeren jeg snakket med hadde ikke en gang fått den til å fungere korrekt i sitt nyoppusede hjem. Jakten fortsetter

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 22-08-08, 13:40   #31
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Merkelig.. Min fungerer gullegodt den Var jo egentlig skeptisk med tanken på at den er så billig og samt litt mer avansert enn en vanlig badevekt,som gjerne er i samme prisklasse,men jeg gav den en sjanse,og har ikke angret på det!

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 20:53   #32
The Cat
Medlem

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 55
The Cat er på en erverdig vei

Hmm, vi har nettopp kjøpt ny vekt til 499 på Expert...jeg gikk fra badet til stua for å fortelle Mannen at jeg hadde gått ned 2,2 kg siste uka, med da jeg kom tilbake til badet hadde jeg lagt på meg 700gram igjen... Er det grunn til retur?? Syns det er for dumt å skulle betale såpass mye for noe som varierer så mye når en veier seg flere ganger på rad (-og det gjorde jeg av gammel vane fra den gamle vekta...)

The Cat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarb Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 23:47   #33
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Ja! Lever den tilbake! Hui! Med mindre du bor i et stort slott, og du måtte gå veldig langt, typ gjennom fjorten speilsaler for å fortelle mannen din om det, sånn at du fikk masse muskler på veien Sorry, sengetid nå!
Skal på Clas Ohlson og se på vekter i morgen. Oooh! Spennende!

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 27-08-08, 06:50   #34
The Cat
Medlem

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 55
The Cat er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Med mindre du bor i et stort slott, og du måtte gå veldig langt, typ gjennom fjorten speilsaler for å fortelle mannen din om det, sånn at du fikk masse muskler på veien

My home is my castle...

The Cat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarb Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bodyfat personvekt Pontius Lavkarbo generelt 2 21-12-07 18:36

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.