Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 56
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tja, soling gir verken rynker eller kreft så lenge man passer på tiden.
![]() |
![]() |
#27 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Aust-Agder
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig med Begod her. De fleste solkremene beskytter hovedsakelig mot UVB og bare i svært begrenset grad mot UVA-stråler, som gjør mest skade. Med solfaktor risikerer vi å få en altfor stor dose UVA-stråler uten å merke det. Bedre å sole seg forsiktig og kle på seg med en gang man begynner å merke sola - sier PPLP. Hvis man ønsker å bruke solfaktor, bør man bruke fysisk blokk istedenfor kjemisk, og solkremen bør være helt oljefri siden olje oksiderer i sola og kan danne skadelige stoffer. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Protein Power lifeplan
![]() |
![]() |
#29 |
Sperret
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Kalsium, D-vitamin m mFår liv i denne tråden igjen jeg. Funnet ut at det å ta ekstra kalsium og magnesium i samme tablett er unødvendig for meg siden jeg spiser ost, siden det finnes store mengder kalsium i ost. Jeg skal bare ta magnesiumtilskudd. Depresjon, forvirring, lydfølsomhet, muskelspenninger og smerter grunnet opphopning av kalsium kan bli forbedret med magnesiumtilskudd ifølge min ernæringsbok Ny næring. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Atkins Advantage Bars | HP | Atkins kosthold | 9 | 18-02-11 10:20 |
C- vitamin gir større vekttap | Amygdala | Kosttilskudd | 12 | 21-02-05 20:47 |
C- vitamin istedet for antibiotika | Begod | Kosttilskudd | 8 | 11-02-05 22:42 |
Enda en ernæringsekspert som ikke kan stort. | Begod | Kosttilskudd | 27 | 15-05-04 21:47 |