Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Hundremeterskogen

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 04-02-05, 22:30   #26
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo

sommerfugl sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 40
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

ble nasse nøff jeg og

Gammel 05-02-05, 00:08   #27
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

skikkelig rar opplevelse idag. jeg kom på denne linken og spurte to venner om hva de trodde jeg ble, og begge sa tussi, og begge tenkte rett etterpå at det kanskje var litt frekt, fordi jeg så så overrasket ut
men jeg ble jo overrasket fordi det stemte med testen...
ingen av dem skjønte hvorfor de hadde gjettet tussi...

merkelig!!

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-02-05, 00:33   #28
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo

sommerfugl sin avatar

Hvor: Molde
Alder: 40
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Aline

skikkelig rar opplevelse idag. jeg kom på denne linken og spurte to venner om hva de trodde jeg ble, og begge sa tussi, og begge tenkte rett etterpå at det kanskje var litt frekt, fordi jeg så så overrasket ut
men jeg ble jo overrasket fordi det stemte med testen...
ingen av dem skjønte hvorfor de hadde gjettet tussi...

merkelig!!

thihi, arti tussi er skjønn da

Gammel 05-02-05, 00:49   #29
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

joda, men jeg ble så overrasket for han er jo ganske negativ også

men det er da heeelt greit for meg, jeg liker Tussi jeg

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-02-05, 04:32   #30
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Her er TIGERGUTT

Men jeg er mer som undertegnede

Gammel 05-02-05, 10:19   #31
snoopygirl
Seniormedlem

snoopygirl sin avatar

Hvor: oppland
Alder: 58
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

ha-ha for en kul test.....blei visst nasse nøff jeg...jeg som ikke liker rosa"klær" engang...trudde jeg var mest tussi jeg menne herlig ole brum også da..og alle de andre...har leeeest masse om de i det siste..har en som ikke sovner om kvelden så jeg leser leser og leser.....herlige bøker er det jommen meg altså

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-02-05, 17:23   #32
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

HEHE,jeg hadde ikke tatt testen da jeg sa jeg var tigergutt,men jammen ble det resultatet også

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:50.