Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Grønne prikker

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 12-11-07, 22:44   #51
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Grønne prikker

Dette var helt utrolig bra forklart, akkurat hva jeg var på jakt etter. Tusen takk til begge to

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 22:48   #52
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Hehe, vi skrev jo samtidig. Bare flott dette Lemen.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 23:36   #53
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Ja, så nå at vi postet omtrent akkurat på samme tid Lise.

Kan vel egentlig også bare tilføye

11 grønne klosser ved 1500 poeng

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 23:44   #54
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Kan vel egentlig også bare tilføye

11 grønne klosser ved 1500 poeng

Har også 11 grønne klosser - ved 13613 poeng Kanskje ikke plass til fler ?

Gammel 12-11-07, 23:47   #55
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Har også 11 grønne klosser - ved 13613 poeng Kanskje ikke plass til fler ?

Hihi, ser ikke ut som det nei, selv om du hadde fortjent minst 1000 grønne bokser Nille!

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 13:58   #56
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Medlem siden: May 2007
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

På kontrollpanelet kommer det kun opp de siste tilbakemeldingene man har fått - er det noen mulighet for å få vist alle sammen?
Har fått en del morsomme kommentarer... men jeg må skjerpe meg når det gjelder å dele ut prikker, det gjør jeg ikke mye av. Smekk på lanken.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 18:45   #57
Valeriana
Medlem

Valeriana sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Valeriana har en fantastisk aura rundt segValeriana har en fantastisk aura rundt seg

Jeg har ikke forstått systemet med prikkene før nå nylig, skal skjerpe meg å bli flinkere til å gi tilbakemeldinger!

Valeriana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 19:53   #58
Eva
Seniormedlem

Eva sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 66
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Jeg har et prikkespørsmål.

Har mange grønne prikker og tusen takk til de som har medvirket til det. Den siste prikk jeg har fått er derimot mørkegrå, men kommentaren er 100 % positiv! Kan det være et feiltrykk? Og er den grå prikk det dere kaller en "rød" prikk?

Når man trykker på vekten kommer det opp to valg. Enten at man er positiv eller negativ, dvs altså si en grønn eller rød prikk? Det står jo ikke noe om at man kan velge å gi noen en rød prikk.....

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 20:01   #59
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Det er fordi den som har prikket ikke har "styrke" - for få innlegg og/eller for lite rykte selv. Dvs. de kan prikke og gi kommentar, men det teller ikke.

Sitat:

Ryktesystemet er et kommentar og oppmuntringssystem.

Du har muligheten til å gi positiv eller negativ tilbakemelding til en brukers innlegg. Tilbakemeldingen kan gis med eller uten kommentar.
Dette er et tillegg til å skrive en takk eller oppmuntring i tråden.

Slik fungerer det:

• Du må være registrert bruker for å kunne gi rykte.
  • Alle begynner med et rykte på 10
  • Du kan ikke innvirke på andres rykte før du har skrevet 25 innlegg - Du kan gi men det vil ikke ha innvirkning på poengene til brukeren.
  • Du kan ikke innvirke på andres rykte om du har mindre enn 10 i rykte selv
Hvor stor påvirkning du har på andres rykte avhenger av disse faktorene:
  • Hvor lenge du har vært medlem (+1 / 180 dager) Endret 7/3
  • Hvor mange innlegg du har (+1 når du har skrevet 25 innlegg, deretter +1 / 1000 innlegg) Endret 7/3
  • Hvor mye rykte du har (+1 / 200 ryktepoeng) Endret 7/3
Du må spre rykte til 10 brukere (Endret 7/3) før du får gi på nytt til en bruker du har gitt til før. Du kan gi rykte 15 ganger (Endret 7/3) per døgn. (Administratorer har ikke disse begrensningene.)
  • Dine 25 siste ryktepoeng og kommentarer finner du i kontrollpanelet ditt.
  • Dine 20 siste ryktedryss og kommentarer finner du også i kontrollpanelet ditt.

Gammel 17-12-07, 20:22   #60
Eva
Seniormedlem

Eva sin avatar

Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Takk Nille. Ja brukeren som skrev var helt ny. Men forandrer den grå prikken farge når hun får noe mer styrke...?
(det er jo lov å håpe )

Flott forklaring du har limet inn. Skal få lest den gruuundig!

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

Gammel 17-12-07, 20:43   #61
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Nei, den forandrer seg ikke. Da ville jo feks en som har to innlegg og er blitt prikket av Nille (som har mest ryktekraft her inne), rykke stadig oppover uten å gjøre noe, - bare fordi Nille er medlem lenge, skriver tusenvis av innlegg og får bøttevis med rykte. Det er den summen som er når man gir som blir stående.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 20:48   #62
Eva
Seniormedlem

Eva sin avatar

Ok, I see!

Gammel 19-12-07, 19:07   #63
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Nå har jeg lært endel... Jeg er ikke noe flink til å prikke, og får derfor ikke SÅ mange selv heller

*måbliflinkere*

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Røde prikker på overkropp Larsie Fysisk og mental helse 81 25-04-14 13:33
Behandle vedlegg - bilder, dokumenter eller andre filer HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 24 15-05-12 13:56
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 13:44
Bare myte? Hvite prikker på neglene = kalsiummangel mofe Fysisk og mental helse 10 23-01-06 17:25

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.