Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#76 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2008
![]() |
Sv: Kan noen hjelpe meg litt?
Jeg har nok vært i ketose ja, urinen var også slik du beskrev den. Hadde ikke kramper i musklene, kjentes mer ut som muskel"svinn"
Nei, er klar over at eplejuice ikke er det riktige. Men for det føste vet jeg ikke hvilken vei jeg skal legge meg på ennå, så det er ikke noe viktig for meg om jeg er i ketose eller ikke. Jeg tror det sunneste for meg er å ligge på ett mindre lavkarbo liv enn jeg har gjort tidligere. Jeg er jo heller ikke overvektig og det er ikke mye som skal av. For det andre ble jeg virkelig syk, klarte nesten ikke stå på beina, nummeret før jeg besvimte. Jeg tror ett halvt glass eplejuice var helt riktig for meg i den settingen. Jeg trengte noen superraske karber Sist redigert av Sophie : 28-07-08 kl 22:51. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lchf
![]() |
![]() |
#77 |
Medlem
![]() |
Sv: Kan noen hjelpe meg litt?Var på biblioteket i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Medlem
![]() |
Sv: Kan noen hjelpe meg litt?Selv uten bok, så går det unna her Sist redigert av Sophie : 31-07-08 kl 10:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Medlem
![]() |
Sv: Kan noen hjelpe meg litt?
Prøvde Baconkrisp fra Kims i går kveld, den likte jeg ikke, desverre, går tilbake til bacongull som evt godis |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Supermoderator
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan noen hjelpe meg litt?Er dessverre sånn at magefettet ofte sitter lengre på og det vanskeligste å få vekk. Mageøvelser er nok stikkord her for at det skal forsvinne... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11
![]() |
![]() |
#81 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan noen hjelpe meg litt?Du - det er én stor varselklokke som ringer her. Tar du magnesium tilskudd? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter
![]() |
![]() |
#82 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Sv: Kan noen hjelpe meg litt?Nettopp hva jeg prøvde å si tidligere. Om du kjøper multivitaminer, eller ketolysetablettene, så inneholder de magnesium, men er det riktig ille, så kan du kjøpe rene magnesiumtilskudd. Jeg gjorde det i starten, men etterhvert holdt det med å ta multivitaminer, samt å bytte ut bordsalt med mineral/havsalt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#83 |
Medlem
![]() |
Sv: Kan noen hjelpe meg litt?Jeg har jo ikke helt bestemt meg for hvilken retning jeg skal følge, så synes det blir dumt å starte opp med ketogentabl (eller hva de het). Har inntrykk av at de fleste mener Fedon kan være rett for meg som ikke er overvektig og kun skal ned ett par kg. Venter fortsatt på boken fra biblioteket, samtidig tror jeg at kostholdet jeg har lagt meg på snart i 2 uker er mer ketogen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Sv: Kan noen hjelpe meg litt?JEG tror man skal legge seg på det kostholdet man ser at man trives best med selv, og om man ikke trenger et litt strengt regime for å bekjempe overvekt eller sykdom, så er det ikke dirkte nødvendig med en ketogen kost, men jeg tror overhodet ikke at det skader! Mange folkegrupper lever utelukkende på kjøtt og grønnsaker o.l etter sesong, det vil si ketogent. Jeg tror det viktigste er at man finnes noe man trives og føler seg bra med, være det seg Skaldeman eller Fedon |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#85 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 32
![]() |
Sv: Kan noen hjelpe meg litt?Må bare legge til at jeg er ikke skeptisk til aspartam og andre søtstoffer, og drikker mye lettbrus, iste, saft osv. med aspartam og går ned når jeg gjør det, men for noen kan dette være en partystopper så du må bare prøve deg frem |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket".
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Vann og vanndrikking | slaskalainen | Generell ernæringsdebatt | 13 | 21-06-10 20:09 |
PCO noen med erfaring eller kunnskap? | Maz | PCOS og karbohydratkontroll | 10 | 08-04-08 11:34 |
Om utroskap | AnnaV | Generell diskusjon | 42 | 14-02-08 11:56 |
Hei:) kan noen som er litt erfarne se på dette for meg:) Takk | Cec | Ketolysekuren | 0 | 12-10-07 19:21 |
kan noen hjelpe meg med hva jeg kan spise | kathrin | Induksjonen | 3 | 10-08-04 21:42 |