Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketose-ånde-stix spm

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 19-06-08, 23:29   #1
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Ketose-ånde-stix spm

Sånn rett før jeg legger meg:

Skal ikke den flotte ånden gå bort når man ikke spiser som om man skal
være i ketose?
eller er man i ketose så lenge man har ånden?
har ikke utslag på stix, og går ikke ned i vekt, men har ånden...

Spiser litt brød mat og mest som før, lavkarbo ala ketolyse.

Må vel kanskje begynne å veie og telle karber??

legger meg nå og ser etter svar i morgen

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 08:07   #2
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: ketose-ånde-stix spm

*bump*

Gammel 20-06-08, 21:01   #3
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Du bør nok veie maten din og telle karbs hvis du vil være i ketose. Kan jo hende ånden kommer av at du ligger i grenseland og da produseres slik ånde. Jeg hadde den i ca en uke, men jeg har vært i ketose hele tiden så er ikke så lett å sammenligne.
Men anbefaler deg iallefall å veie mat og telle karbs, jeg har holdt på i nærmere fem uker nå og jeg teller fremdeles og kommer til å gjøre det lenge selv om ting begynner å sitte litt bedre i fingrene og hodet

Brød er drepen for meg, lagde lavkarbobrød, faktisk det som står utenpå bakemiksen, og jeg gikk opp den uka og var konstant sulten. Gikk riktignok opp bare 300 g, men uansett nok til å kunne miste litt motet... Kutta det derfor tvert

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 21:02   #4
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

hehe fikk forresten ikke med meg at du var ferdigslanket Da er det nok ikke så viktig med alt det jeg nevnte over. Da er du vel over på lavkarbo istedenfor Ketolyse

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 21:29   #5
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Spiser du mer enn 50 karber?
Noen er i ketose på ganske mange karber.
Jeg får dårlig ånde av å spise mye kjøtt også... tanntråd er viktig

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 22:48   #6
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Sv: Ketose-ånde-stix spm

OK, takk for råd, får begynne å telle karber og se hva som skjer

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Alt du har ønsket å vite om ketose Nille Atkins kosthold 110 14-03-14 07:59
Kan man ha utslag på stix men ikke være i ketose? lill Ketolysekuren 1 19-04-08 17:14
Ketose spm. + sjokolade med 70% kakao humla Spørsmål og svar 7 06-04-08 22:25
Ut av ketose, men dårlig ånde som varer og varer og varer ... Clarissa Ketolysekuren 7 14-03-08 23:16
Hvordan måler man ketose?? NettaMamma Atkins kosthold 7 27-11-04 22:24

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:17.