Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

En munnfull ris

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 19-08-08, 11:43   #1
Petit Fleur
Medlem

Petit Fleur sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Petit Fleur er ny på veien
Question

En munnfull ris

kan det føre til at jeg har gått opp 400 gram siden sist?
Eller kan mensen ha noe med det å gjøre?

Er ganske ny og prøver å finne ut hva som forårsaker at jeg går opp eller ned...

Det er jo sikkert veldig individuelt, og jeg har bl.a. tenkt mye på det noen her skrev om at melkeprodukter kan ødelegge for noen. Jeg spiser rømme eller creme fraiche hver dag... Må ha noe i tillegg til bare olje å smaksette maten med.

Takknemlig for alle svar!

Det går stadig nedover.
Petit Fleur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Selvkomponert Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 11:54   #2
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: En munnfull ris

Det er mest sannsynlig vann pga mensen.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 11:57   #3
Ciss
Seniormedlem

Ciss sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 61
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: En munnfull ris

Når er "siden sist" da? Med andre ord; Hvor ofte veier du deg? Mensen kan definitivt ha noe med saken å gjøre. Jeg varierer ca 2,5 kg gjennom syklusen min uten at jeg kaller det for "å legge på seg". Men jeg mener i alle fall at det beste bildet på reell nedgang får man ved å sammenlikne på samme sted i syklusen hver gang. Men nå er det ikke sikkert alle varierer like mye som meg da.

En munnfull ris tror jeg ikke har noe med saken å gjøre. Med mindre munnen var VELDIG FULL.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:20.