![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
Sprekk - "teori"Først og fremst, jeg er temmelig fersk på kuren. Har vært under 3 uker (mandag) på den og gått fra 119 til 110 på. Har lest boken og ganske så mye her på forumet. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sprekk - "teori"Hei |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
Sv: Sprekk - "teori"Når du er vant til å spise masse mat (volummessig) og brått en dag eller to spiser veldig lite, da blir jo vekta automatisk lavere.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sprekk - "teori"Jeg har aldri gått opp noe særlig etter mine sprekker....og noen ganger har jeg også gått ned dagen etter...... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Sv: Sprekk - "teori"
DU er heldig du. Jeg hovner opp og går opp 2-4kg på et blunk. Feks et par vanlige jøttkaker med 5-7g karbo pr 100g hvorav karbene kommer fra stort sett potetstivelse kan gi meg 1-2kg vannvekt. Spiser jeg et par poteter til og 2-3 ss saus og kanskje litt tyttebær, da er jeg garantert 2kg som minimum. Det er jo bare vann og det går av etter noen dager, men det er jo ikke lurt å gå inn og ut av ketose tror jeg for min del. Det verste er nok dog blodsukkerstigningene og derpå fallene som gjør meg superdårlig. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#6 |
Gjest
|
Sv: Sprekk - "teori"Vet ikke om jeg misforstår litt,,iflg boka til Skaldeman så har i alle fall hans kropp det lettere for hver gang å "tenne fettbålet". Men om det betyr at han forbrenner energi like bra som i starten, eller at kroppen hans holder lenger på reservene,,, er ikke helt lett å lese. Ut i fra det Torkil skriver, kan det se ut til at effekten minsker etter hver gang man går ut av ketosen. Jeg har ikke merket noe mindre effekt av å begynne på'n igjen - men så går jeg ikke ut og inn nærmest ukentlig heller. Dessuten er jeg vel blitt flinkere til å stadig finne den optimale maten som trigger mine fettreserver på en behagelig måte, og har ei jevn god forbrenning - selv om den sannsynligvis går sakte nedover nå,,i slutten av førtiårene. |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Din opplevelse med lang "sprekk" på ketolysekuren? | Bixen | Ketolysekuren | 8 | 07-06-09 13:38 |
Ute av ketose etter "sprekk" (sukk) | Miriell | Ketolysekuren | 26 | 16-05-08 12:35 |
Da ble det en "sprekk" idag, usikker på hva som skjer videre? Torkil? | megselv | Ketolysekuren | 30 | 28-11-07 18:13 |
Ble "tvunget" inn i en sprekk i går, og er ikke lenger i Ketose. Hva nå? | Lollypop! | Ketolysekuren | 38 | 16-09-07 19:48 |