Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 43
![]() |
![]() Din opplevelse med lang "sprekk" på ketolysekuren?Mannen min og jeg har holdt på i vel en måned nå og er veldig fornøyde med vekttapet så langt! Synes kuren er lett å følge, og alt er greit. Men, snart skal vi på en toukers ferie, og da har vi lyst å kunne unne oss en hamburger og en pizza til middag noen av dagene. Hovedsaklig vil vi leve så lavkarbo som vanlig, men noen utskeielser vil det garantert bli. Jeg lurer på hvor mye vi i verste fall kan risikere å gå opp i vekt disse ukene? Vi skal ikke fråtse i karber, men mer enn det vi unner oss nå til dags blir det jo. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din opplevelse med lang "sprekk" på ketolysekuren?ja, du risikerer å gå opp mange kilo. MEN mye av det er vann. Faktisk går jeg gjerne opp 2-3 kg iløpet av en helg med "sprekk" og omtrent det samme om jeg er på ferie 1 uke. Nettopp på grunn av vannet. Så lenge man er flink til å komme seg tilbake på lavkarbokosthold når en kommer hjem så går det som regel greit å få av de kiloene igjen. Det en skal huske på er at det av en eller annen grunn går tregere med kroppen feks 2 og 3 gangen på bla. ketolyse enn det det gjorde første gangen man setter kroppen i ketose. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen!
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: May 2009
Alder: 40
![]() |
Sv: Din opplevelse med lang "sprekk" på ketolysekuren?Forrige helg gikk det veldig skeis, og jeg gikk opp 1,4 kg, men var kvitt dem igjen dagen etter jeg kom hjem, så det var tydelig at det bare var vann, heldigvis. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generell
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din opplevelse med lang "sprekk" på ketolysekuren?Dere risikerer nok å gå opp noen kilo vann. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 60
![]() ![]() ![]() |
Sv: Din opplevelse med lang "sprekk" på ketolysekuren?Tror jeg klarte legge på meg 6-7 kg på en ukes sydentur en gang. Og det med et par rundstykker om dagen, brus, ris, potet eller såkalt "normal" mat.
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 43
![]() |
Sv: Din opplevelse med lang "sprekk" på ketolysekuren?Urk, så vanskelig det skal være da. Har ikke lyst å ta sjansen på å legge på meg kilo som er vanskelige å få av igjen. Men hadde ikke så lyst å tilberede all mat selv heller. Men det er vel det det kommer til å ende opp med tenker jeg... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() |
Sv: Din opplevelse med lang "sprekk" på ketolysekuren?Ved en diett med lite karbohydrater eller ved hard trening forsvinner glykogen fra kroppen. Siden glykogen trenger 2 deler vann for å lagres forsvinner også mye vann. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Vær snill med kroppen
![]() |
![]() |
#8 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din opplevelse med lang "sprekk" på ketolysekuren?Nå er vi alle forskjellige, men jeg testet fem dager karbloading for et drøyt år siden, med müsli, kefir, brunost, juice, frukt, ris etc. Hva de fleste ville ansett som sunt |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din opplevelse med lang "sprekk" på ketolysekuren?Hei, |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Min første "slanke" opplevelse | hmmm | Ketolysekuren | 10 | 06-06-09 17:31 |
Bøkene "Atkins for livet" og "Slank med ketolysekuren" selges! | Agurk | Lavkarbobøker | 2 | 07-01-08 14:21 |
Da ble det en "sprekk" idag, usikker på hva som skjer videre? Torkil? | megselv | Ketolysekuren | 30 | 28-11-07 18:13 |
Ble "tvunget" inn i en sprekk i går, og er ikke lenger i Ketose. Hva nå? | Lollypop! | Ketolysekuren | 38 | 16-09-07 19:48 |