Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Noen ketolyse spm.

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 17-02-10, 15:44   #1
jente20
Medlem

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 35
jente20 er på en erverdig vei

Noen ketolyse spm.

jeg har bare gått på kuren i tre dager, men på de tre dagene har jeg hatt hodepine så og si hele tiden.. og blir veldig svimmel når jeg reiser meg-uansett om det er fort eller ikke.. hva kommer dette av og er det noen tips til hvordan dette kan bli borte? jeg spiser ikke mindre enn hva jeg har gjort før, bare annerledes med mere fett og proteiner.

jente20 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo :D Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 15:49   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Noen ketolyse spm.

Helt normal bivirkning.
Kroppen avruses fra glukoselager Samt at det forsbvinner en del væske fra kroppen.

Følg rådene i boka, vedr vann, salt osv.

Dette gir seg etterhvert

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 16:20   #3
jente20
Medlem

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 35
jente20 er på en erverdig vei

okey, så det er faktisk bra at jeg har det ubehagelig da eller? da gjør jeg det rett?

jente20 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo :D Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 16:23   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av jente20, her.

okey, så det er faktisk bra at jeg har det ubehagelig da eller? da gjør jeg det rett?

Ikke nødvendigvis. Men følger du kuren og spiser som du skal, får i deg næring,fett, vann, vitaminer. Holder karbogrensa mellom 15/20 karber så ja, da gjør du det riktig.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny på ketolyse, noen forhåpentligvis velformulerte spm ketojunkie Ketolysekuren 10 29-04-09 15:22
Noen som har oppskrift på kakao på ketolyse? Nitja Ketolysekuren 6 06-02-09 14:43
2 dag på ketolyse-noen spørsmål TAM Spørsmål og svar 11 16-01-09 17:21
Hei, jeg er ny her, har gått 1 uke på ketolyse. Kan noen se på maten min? h.e.l.e.n.e Ketolysekuren 8 19-08-08 05:35
Nybegynner på ketolyse og har noen spørsmål... Sense Ketolysekuren 6 10-06-08 20:33

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:36.