Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() |
Påståelighet ifm L.C.Heisann |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Paelo'ish lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Påståelighet ifm L.C.
Med unntak av frokost og antall måltider, bytte ut MÅ med BØR så står jeg bak disse påstandene |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Påståelighet ifm L.C.Disse svarene kommer vel gjerne når folk har spurt, fordi at de trenger hjelp?
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Påståelighet ifm L.C.Grunnen til at folk kommer med disse påstandene/rådene er vel ikke nødvendigvis fordi resultatene vil utebli hvis man ikke følger dem da? Helseaspektene ved lavkarbo er jo like viktig som vektnedgangen hvis dette er et kosthold man skal fortsette med resten av livet. Og ja, det er svært lite man må i livet, BØR er vel rettere sagt... Det med å spise frokost og spise x antall ganger per dag er også det enste på den lista jeg ikke i bunn og grunn er enig i, hvis vi bytter ut "må" med "bør". Uansett tror jeg de fleste er klar over at dette er ting alle bør BØR gjøre, og det er jo opp til hver enkelt hvor mye "gidd" de vil legge i kosthold og livsstil... Alle bør vel skaffe seg litt basic kunnskap om kostholdet de velger å følge, men alle trenger jo ikke å bli sunnhetsfanatikere bare fordi de går over til lavkarbo. Selv om de som "ligger i sofaen og spiser bacon og drikker fløte" ikke akkurat skaper det beste inntrykket av "oss" |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|