Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 26-05-05, 14:35   #1
matgal
Medlem

matgal sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 41
matgal er virkelig snillmatgal er virkelig snillmatgal er virkelig snillmatgal er virkelig snill

Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!

Måtte bare fortelle!! Jeg har fått opphold på Beitostølen Helsesprtsenter.. Fikk brev i dag.. Jeg skal dit om tre uker!! Og være der i fire uker.. Også når jeg kommer hjem derfra er det bare en uke til jeg skal på treningsopphold på casas heddy på lanzarote... Nå blire mye trening på meg!!!! ååå gleder meg sånn!! Er helt i hundre her!!!!!!
Jahooooooooooooo!!!

matgal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har ingen! Og er stolt over det! :-D Svar med sitat
Gammel 26-05-05, 14:38   #2
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Good for you

Gammel 26-05-05, 14:45   #3
matgal
Medlem

matgal sin avatar

matgal er virkelig snillmatgal er virkelig snillmatgal er virkelig snillmatgal er virkelig snill

i know!!
Kanskje jeg bør forklare hvorfor da.... Jeg har en diagnose i bena som heter Hereditær Spastisk Paraparese.. Foreløpig går jeg nesten helt normalt.. Men det kommer til å utvikle seg da.. Men en spesialist på sykdommen har sagt at hun har gode erfaringer med trening og fysioterapi.. Særlig hvis man starter tidlig.. Så jeg har bestemt meg for å fighte i mot sykdommen så lenge jeg bare kan og så god jeg bare kan.. Pappan min sitter i rullestol nå, men han fikk det da han var født, så jeg vet ikke om jeg noen sinne blir så dårlig..
Hvis noen er nysgjerrig på sykdommen kan de kike på hjemmesiden til foreningen vår... www.naspa.no Jeg som er webansvarlig og greier.. Hihi!!
Gleder meg til å dra... Hihihihi!! Går helt bananas her!! Hopper opp og ned og bare er driiiiit glad!!

matgal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har ingen! Og er stolt over det! :-D Svar med sitat
Gammel 26-05-05, 14:46   #4
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Så flott at du har fått innvilget opphold og opptrening!

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 26-05-05, 14:50   #5
matgal
Medlem

matgal sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Lise

Så flott at du har fått innvilget opphold og opptrening!

Takk!! tilbake

Gammel 26-05-05, 15:50   #6
Tingeling
Medlem

Tingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Tingeling er en juvelTingeling er en juvelTingeling er en juvel

Så kjempeflott, MatGal!! Du går en sprek sommer i møte du da

Tingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-05-05, 16:57   #7
wis
Ubekreftet Medlem

Medlem siden: May 2005
Alder: 59
wis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt av

Så flott. Gratulerer. Høres jo ut som sommeren blir fin og fylt med trim i ulike former
Kjenner ikke til diagnosen din, ble nysgjerrig jeg. Skal lese på nettstedet.

wis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-05, 17:02   #8
silje
Seniormedlem

silje sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Så utrolig bra!!

Lykke til

mvh silje

ps.. så du er idun.. ?

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-05-05, 17:10   #9
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Grattis!

Med godt kosthold og masse trening kan det vel ikke bli annet enn positivt ! Ønsker deg lykke til med en super sommer

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 26-05-05, 17:10   #10
dingpot
Seniormedlem

dingpot sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Så flott!!! Er kjempeglad på dine vegne, og stolt av din vilje til å kjempe, ikke bare sette seg ned og gi opp!

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-05-05, 17:53   #11
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

gratulerer så mye

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-05-05, 21:52   #12
matgal
Medlem

matgal sin avatar

åååå!!!
Tusen takk alle sammen!!

Silje: Hææ??? Så jeg er?? Hvem er du da? Så du på hjemmesiden kanskje.. Nå skjønte jeg,.. Hehe... Dumme meg...

Gammel 26-05-05, 21:53   #13
matgal
Medlem

matgal sin avatar

Gammel 26-05-05, 22:43   #14
snoopygirl
Seniormedlem

snoopygirl sin avatar

Hvor: oppland
Alder: 58
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

åh grattis,,,så flott for deg da håper virkelig at det får sykdommen din til å stagnere litt.........lykke til og nyt oppholdet med masse trening.......

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-05, 22:56   #15
matgal
Medlem

matgal sin avatar

Opprinnelig lagt inn av snoopygirl

åh grattis,,,så flott for deg da håper virkelig at det får sykdommen din til å stagnere litt.........lykke til og nyt oppholdet med masse trening.......

Takk.. Det håper jeg også... Også skal jeg nyte det BIGTIME!!

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:26.