Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hvordan omorganisere hodet?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 13-07-05, 17:00   #1
Synne2
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2005
Synne2 er på en erverdig vei

Hvordan omorganisere hodet?

Jeg er "vokst" opp med Grethe Roedes filosofi, med lite fett, masse skiver og karbohyderater, lite nøtter osv.. Jeg klarer bare ikke å få inn at jeg "kan" spise mer fett, ikke trenger så mye "brød", er vant med å se på næringsinnholdet å se på fettet, er blitt flinkere til å se på sukker, fiber, protiner og karbohyderater, men får meg ikke til å gafle inn på med nøtter.. Det er sikkert andre som her som har fulgt "de gamle" diettene, hvordan klarer dete og omorganisere hodet? Er takknemlig for alle råd og tips, Synne2

Synne2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 13-07-05, 17:04   #2
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Hei synne Det kan være vanskelig å endre tankegang - det er forståelig! Det beste du kan gjøre tror jeg, er å oppsøke informasjon, og lese masse masse på forumet.

Gammel 13-07-05, 17:23   #3
Albertine
Gjest

Kjøp en bok om den kostholdsfilosofien som tiltaler deg mest, og les den grundig. Du kan lese mer om de forskjellige her
Da skjønner du litt mer hvorfor det er karbohydratene som gjør deg fet, ikke fettet.

Svar med sitat
Gammel 13-07-05, 17:59   #4
205gti16v
Medlem

205gti16v sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 45
205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys

http://www.eat-web.com/home/main.asp?sec=1&app=&id=274

Her står det masse bra.

Kan og personlig anbefale abonnement på http://www.matoghelse.no/mat_helse.asp?segment=4&ID=163 Står møkje om lavkarbo,trening og generell helse.

205gti16v er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lutz,Skaldeman,Polezynski,Kwaznievski. Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bli med i 21-klubben! nalana Trening 66 10-03-05 15:30
Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap HP Vedvarende vekttap 0 29-02-04 21:31

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:28.