Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
![]() ![]() |
Hodepine, hetetokter, skjelver og gul diareJeg har vondt i hodet, og hetetokter, skjelver på hendene og føler meg litt tufs. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
![]() |
![]() |
#2 |
Juniormedlem
Hvor: Molde
![]() |
Sv: Hodepine, hetetokter, skjelver og gul diareHørt om alle disse "bivirkningene" av omlegging (detox), så du kan bare ha vært uheldig og fått mange av dem... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ala Atkins
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hodepine, hetetokter, skjelver og gul diareJeg fikk også reaksjoner når jeg gikk over på lavkarbo-/ketogen kost. Jeg ble kjempesvimmel, varm og kald om hverandre - det var skikkelig guffent! Jeg var uheldig og hadde det kjipt i over en uke - leser at andre blir kvitt plagene i løpet av etpar dager. Men dette er nok veldig individuelt - forbrenningen min har alltid vært litt langsom - brukt lang tid på å legge på meg og alltid lang tid på å ta vekt av igjen. Når det gjelder fordøyelse vet jeg at mange sliter med diaré til å begynne med, men at dette også stabiliserer seg etterhvert. Jeg slapp heldigvis den bivirkningen.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hodepine, hetetokter, skjelver og gul diareGratulerer, du er på vei inn i ketose!
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Akershus
![]() |
Sv: Hodepine, hetetokter, skjelver og gul diareJeg har også hatt det sånn i dag. Eller jeg har hatt vondt i hodet, som om det er høytrykk der inne, og så har jeg vært veldig varm i hodet og litt frossen ellers. Jeg har lagt merke til at avføringen har blitt gul, men jeg har ikke hatt diaré denne gangen (hadde det sist gang, men hadde ikke vondt i hodet den gangen). Jeg har vært i ketose i en uke nå, så synes bivirkningene er litt sent ute om det er derfor :P Men jeg har lagt om kosten litt de siste 2-3 dagene, til noe jeg tror skal være riktigere. Spiste nok for "ukontrollert" i begynnelsen av uka. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Hvor: Hordaland
![]() ![]() |
Sv: Hodepine, hetetokter, skjelver og gul diaretakk for svar folkens :-) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
![]() |
![]() |
#7 |
Nytt Medlem
Alder: 36
![]() |
Sv: Hodepine, hetetokter, skjelver og gul diareEr nybegynner med lavkarbo selv og har fått alle de plagene du beskriver. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lchf
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hetetokter | Sassy88 | Ketolysekuren | 2 | 14-05-09 10:59 |
Litt hutrete og skjelver | Libelle | Spørsmål og svar | 6 | 22-03-09 13:25 |
Hvor mange har smak, hetetokter osv? | tullann | Ketolysekuren | 5 | 18-08-07 13:21 |
Hetetokter! | annemerete | Ketolysekuren | 11 | 17-08-07 11:53 |