Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Dere på lavkarbo

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 14-01-11, 21:24   #1
skumgummi
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
skumgummi er på en erverdig vei

Dere på lavkarbo

Dere som går på lavkarbo og ikke ketose, hvordan ser dagen ut for dere? Jeg spiser 1 super tynn brødskive til frokost(max 10 gram) med meierismør og gulost og gjerne omelett laget av et par egg.. Litt redd dette brødet kan ødelegge, men litt avhengig av det også, og målet er jo ikke ketose...Trenger råd om lavkarbo, hva dere spiser, og hva dere har gått ned ukentlig.

Sist redigert av skumgummi : 14-01-11 kl 21:29.
skumgummi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse,lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 21:38   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Dere på lavkarbo

Har du lest Til alle nybegynnere på lavkarbo?

Hvis ikke, er det på tide! Særlig linken som heter LCHF på 3 minutter!

Der finner du en veldig lettfattelig liste over hva du kan spise og hva du bør holde deg unna!

Du bør nok droppe brødet og heller spise feks Fiberrik eller knekkebrødet du finner her inne! Nannahs er det mange som bruker!

Gammel 14-01-11, 21:51   #3
lifejack
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Det står også ketolyse i filosofiboksen din. Kanskje greit å endre siden du ikke ønsker å være i ketose?

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 22:37   #4
skumgummi
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
skumgummi er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.

Det står også ketolyse i filosofiboksen din. Kanskje greit å endre siden du ikke ønsker å være i ketose?

Der står også lavkarbo, ellers takk for et utfyllende svar på spm mitt

skumgummi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse,lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 22:46   #5
Lumpe
Juniormedlem

Lumpe sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Lumpe er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av skumgummi, her.

Dere som går på lavkarbo og ikke ketose, hvordan ser dagen ut for dere? Jeg spiser 1 super tynn brødskive til frokost(max 10 gram) med meierismør og gulost og gjerne omelett laget av et par egg.. Litt redd dette brødet kan ødelegge, men litt avhengig av det også, og målet er jo ikke ketose...Trenger råd om lavkarbo, hva dere spiser, og hva dere har gått ned ukentlig.

Hadde definitivt kuttet ut brødet. Jeg har en knall oppskrift på brød til deg hvis du vil ha den. Jeg trodde IKKE jeg skulle klare å kutte ut vanlig kneipbrød, men det var før jeg og sambo kom fram til en knall oppskrift.

Egg og Bacon er fantastisk. Majones, for guds skyld spis majones. Salami kan du spise. Gjerne Jubelsalami. inneholder bare 0.6 karbs.

Hva spiser du som snacks ? Og hvor ofte snacker du ?

Siden jeg startet i begynnelsen av November 2010 og frem til idag har jeg gått ned fra 112kg til 98.4kg idag.

Men jeg sitter ikke bare på baken heller da. Jeg går til og fra jobb, svømmer noen lengder i svømmehall og idag begynte jeg og sambo med "lett" trim i treningsrom jeg har tilgang til gjennom jobb.

Sykling, vekter, roing og boksing

Lumpe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva spiser dere til frokost på lavkarbo? sunnereliv Lavkarbo generelt 16 02-05-10 15:45
Til dere som spiser egenkomponert lavkarbo H.J.E Lavkarbo generelt 15 23-01-10 20:54
Dere som går på lavkarbo ... Miss B Spørsmål og svar 9 03-07-09 10:35
Dere som trener på Lavkarbo, les denne tommygutt Trening 2 17-03-09 20:58
Dyrt med lavkarbo sa dere ?? Nille Livets lyse side 2 14-08-05 16:00

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:05.