Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Lavkarbo og raw food/supermat

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 05-02-11, 18:50   #1
Løvemamma83
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2011
Løvemamma83 er på en erverdig vei

Lavkarbo og raw food/supermat

går d an å kombinere desse i grunn?

Løvemamma83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nybegynner på lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 19:30   #2
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: lavkarbo og raw food/supermat

Opprinnelig lagt inn av Løvemamma83, her.

går d an å kombinere desse i grunn?

Jeg gjør det, men dog i meget liten grad.

Gammel 05-02-11, 19:57   #3
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Brokkoli og blåbær er vel supermat? Det er jo superdigg og veldig lov?

Eller er jeg helt på ahem bærtur nå?

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 21:26   #4
Ildern
Medlem

Ildern sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Bergen
Alder: 44
Ildern er på en erverdig vei

Jeg tar hvertfall kamut hvetegress, spirulina, udos choice og cocosa daglig. I tillegg får jeg i meg en del hampfrø, spinat og ferske urter. Acai tar jeg en pause fra pga SB. Ellers tar jeg det og tart cherry også.
Får jeg lyst på sjokolade tar jeg en bit hjemmelaget råsjokolade.

Brokkoli og blåbær går også under supermat.

Ildern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach- i bunn og i grunn Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 21:41   #5
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Ildern, her.

Jeg tar hvertfall kamut hvetegress, spirulina, udos choice og cocosa daglig. I tillegg får jeg i meg en del hampfrø, spinat og ferske urter. Acai tar jeg en pause fra pga SB. Ellers tar jeg det og tart cherry også.
Får jeg lyst på sjokolade tar jeg en bit hjemmelaget råsjokolade.

Brokkoli og blåbær går også under supermat.

Og jeg spiser kamut, udos, spirulina, chlorella, cocosa, eplecidereddik ooog mye brokkoli.

Gammel 05-02-11, 22:16   #6
Ildern
Medlem

Ildern sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Bergen
Alder: 44
Ildern er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Og jeg spiser kamut, udos, spirulina, chlorella, cocosa, eplecidereddik ooog mye brokkoli.

Brokkoli er digg

Ildern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach- i bunn og i grunn Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 23:22   #7
Løvemamma83
Juniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

synes d høres "skummelt" ut, masse matvarer eg ikkje har hørt om: kamut, udos, spirulina....men skjønner at supermat e bra...men...ja

Løvemamma83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nybegynner på lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 23:24   #8
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

synes d høres "skummelt" ut, masse matvarer eg ikkje har hørt om: kamut, udos, spirulina....men skjønner at supermat e bra...men...ja

Er ikke matvarer i den forstand, men kosttilskudd som skal være svært så bra for så mangt........

Gammel 05-02-11, 23:51   #9
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Er ikke matvarer i den forstand, men kosttilskudd som skal være svært så bra for så mangt........

sant det.

Gammel 06-02-11, 12:36   #10
Løvemamma83
Juniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

ja der ser du,visste ikkje om d va mat eller tilskudd, hehe må finne ut mer om dette ja

Gammel 06-02-11, 13:02   #11
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

ja der ser du,visste ikkje om d va mat eller tilskudd, hehe må finne ut mer om dette ja

Det jeg ramset opp er kosttilskudd, men det går som rawfood. Skal du spise rawfoodmat aner jeg ikke hva du skal spise.

HER står noe.

Gammel 06-02-11, 13:52   #12
Idarull
Seniormedlem

Idarull sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 37
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbo og raw food/supermat

Grønne pulvere er veldig bra for magen. Skal gjøre magen sterkere og gjør at den tåler mer. Har ikke begynt enda, man skal ta 0,5 ts i eplejuice eller vann på tom mage hver morgen. De første ukene kan man ha litt luft og sånn visstnok så må vente med å begynne til ferien.

Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 14:03   #13
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Grønne pulvere er veldig bra for magen. Skal gjøre magen sterkere og gjør at den tåler mer. Har ikke begynt enda, man skal ta 0,5 ts i eplejuice eller vann på tom mage hver morgen. De første ukene kan man ha litt luft og sånn visstnok så må vente med å begynne til ferien.

Jeg fikk beskjed om at jeg IKKE måtte ta det sammen med juice. Jeg har det oppi brennesleteen min sammen med cocosaen. Mikser med andre ord sammen alt det jeg ikke liker smaken på og drikker det opp i en fei.

Jeg merker forskjell før og etter at jeg begynte med dette. Jeg er ikke så fryktelig slapp lengere og jeg begynner få en ørliten vårfølelse i kroppen! DET er et godt tegn. Og når det gjelder magen så har jeg kunnet kutte ut Nexiumen. Jeg drikker også endel eplecidereddik hver dag og også det skal være bra for magen.

Det spiller for ingen rolle om det er alt stuffet som virker eller trua på at det skal virke, så lenge jeg føler at jeg blir bedre og de rundt meg kommenterer stadig vekk at jeg ser piggere ut så fortsetter jeg! Lavkarbo med rawfoodtilskudd.

Gammel 06-02-11, 17:27   #14
Idarull
Seniormedlem

Idarull sin avatar

Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Ja man skal ikke blande med sitrus visstnok. Eplejuice går bra da. Hvertfall ifølge siljesreise.com

Åssen var magen din når du først starte med grønne pulvere?

Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 18:13   #15
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Ja man skal ikke blande med sitrus visstnok. Eplejuice går bra da. Hvertfall ifølge siljesreise.com

Åssen var magen din når du først starte med grønne pulvere?

Den blåste seg opp og ble megastor!! Samt at jeg var plaget av noe halsbrannlignende. Det grønnet pulveret jeg spiser er to forskjellige sorter. Det ene er kamutgress det andre er chlorella.

Gammel 07-02-11, 00:28   #16
Idarull
Seniormedlem

Idarull sin avatar

jeg har Kamut hvetegress og best of greens. begge kan visst tas med vann eller eplejuice. må nok vente til jeg har ferie med å begynne med dette ja. orker ikke do-flyging på jobb.

Gammel 24-02-11, 15:57   #17
Magilla
Nytt Medlem

Medlem siden: Feb 2011
Magilla er på en erverdig vei

Tar ca 3 gram frysetørket Acai pulver og det skader ikke. Enda mer essensiell for meg er Spirulina og Chlorella som bidrar til høyverdig protein og uvurderlige næringsstoffer. Spirulinaens usedvanlig høye innhold av B12 og Jern har økt min blodverdi drastisk Spirulina av god kvalitet kjøper jeg billig hos www.spirulinapacifica.no Dette er den suverent beste og det er også de som produserer for Pure Planet og Marcus Rohrer. Jeg så dette nevnt i forum og fikk dette selv bekreftet.

Magilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert m/bl.a. Spirulina og Chlorella Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Raw food Chantelle Andre dietter 14 13-01-11 21:59
Lavkarbo fast food... StineH Oppskrifter 16 28-11-10 13:30
RAW FOOD - gir det vektap? SunnhetMedSirrup Andre dietter 9 12-08-09 15:25
Fast-food Ludviginne Ketolysekuren 9 07-01-08 16:31
mood-food jeef-micro Generell diskusjon 1 21-09-06 15:25

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:28.