Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Hvor flink er du til å mosjonere?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-02-11, 23:14   #1
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Hvor flink er du til å mosjonere?

Hvor flink er du å trene/mosjonere?

Jeg er ikke sånn kjempeflink. Prøver å få gått en liten tur hver dag, og har en sånn Abdour twist maskin som skal trene overkroppen, men synes ikke den er så effektiv enda, kjenner mer av vanlige sittups på gulvet hehe.

Men for vektnedgang må man morsjonere ... så jeg får ta meg sammen. Er bare ikke så lett i snø, slaps og is .....

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 23:30   #2
Tunrida
Medlem
 
Tunrida sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Innlegg: 302
Tunrida er på en erverdig vei

Sv: Hvor flink er du til å morsjonere?

Jeg trener roller derby fast to ganger i uka, 7 timer til sammen. Ellers går jeg til og fra jobb, 20 min hver vei.
Nå skal jeg starte på Jillian Michaels 30 day shred workout i tillegg, så får vi se hvordan det går

__________________


Tunrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 23:33   #3
ftdmia
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 155
ftdmia er på en erverdig vei

Sv: Hvor flink er du til å morsjonere?

Jeg er blitt ganske flink i det siste, trener styrke ca. 30-45 minutter tre ganger i uken. Det hjelper å ha et fast program som du holder deg til!

Jeg prøver også å legge til litt cardiotrening men det er ikke like gøy :P

__________________
Loading Swag...
████████████████ 100%
ftdmia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen filosofi i denne gården Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 00:38   #4
Kamilla
Medlem
 
Kamilla sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 35
Innlegg: 179
Kamilla er på en erverdig vei

Sv: Hvor flink er du til å morsjonere?

Vil si jeg er ganske flink! Det viktigste er å sette seg mål, slik at du kommer deg ut. Dørstokkmila er alltid den hardeste. :P
Jeg setter gjerne opp et treningsprogram for 1-3 uker av gangen, der jeg setter opp når, og hva jeg skal trene. Det hjelper veldig mye, når du allerede har planlagt å dra, må du jo nesten det!
Et annet tips er å få en fast treningspartner, slik at du må komme for å møte personen. Jeg spiller selv innebandy, og den lagfølelsen man får er en veldig god drivkraft. Jeg kommer på alle treninger, om jeg ikke er syk eller av andre gode grunner ikke kan komme.

Også er det jo svært viktig å gjøre en aktivitet du synes er gøy, slik at du ikke blir lei.

Kamilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 00:44   #5
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor flink er du til å morsjonere?

trening og slikt er for meg veldig negativt ladet (gymtimene på skolen og slikt ...), så jeg har en tendens til å unngå det så godt som jeg kan.

Men kanskje jeg skal prøve meg på 30 days shred,. hvis noe er for tungt så får jeg prøve å bytte ut med noe annet. Det er ikke bare bare å hoppe og sprette når man veier over et tre sifret tall på vekten .

Tur er mer realistisk. Og så har jeg veldig lyst til å begynne å ri igjen. Men det er liksom ikke så lett å få til, ingen ridesenter eller rideskoler her ... selv om det ikke mangler hester. Ridning strammer virkelig opp hele kroppen ! og det er gøy.

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 00:58   #6
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Hvor flink er du til å morsjonere?

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

trening og slikt er for meg veldig negativt ladet (gymtimene på skolen og slikt ...), så jeg har en tendens til å unngå det så godt som jeg kan.

Men kanskje jeg skal prøve meg på 30 days shred,. hvis noe er for tungt så får jeg prøve å bytte ut med noe annet. Det er ikke bare bare å hoppe og sprette når man veier over et tre sifret tall på vekten .

Tur er mer realistisk. Og så har jeg veldig lyst til å begynne å ri igjen. Men det er liksom ikke så lett å få til, ingen ridesenter eller rideskoler her ... selv om det ikke mangler hester. Ridning strammer virkelig opp hele kroppen ! og det er gøy.

Jeg synes du skal prøve ut 30 day shred uansett, jeg! Det er strålende trening!! Og du gjør det du klarer, værre er det ikke. Men prøv å pushe deg selv litt Jeg var 137kg på mitt tyngste, så jeg er fullstendig enig med deg, altså!! Men prøv! Det kan hende du overrasker deg selv! Jillian har 2 damer som trener sammen med seg på dvd'n. Hun ene gjør øvelsene litt forenkla, så prøv å følge henne til å begynne med

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 07:52   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor flink er du til å mosjonere?

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Men for vektnedgang må man morsjonere ...

Må man? .
Hehe, nei, nå skal ikke jeg si at trening ikke er bra, altså, for det er det selvfølgelig for ledd og muskler og what not, og over tid så hjelper det på forbrenninga også. Men man kan fint gå ned i vekt uten å trene også. Jeg er ikke noe flink til å mosjonere, annet enn at jeg bor såpass sentralt i Oslo, at jeg stort sett går dit jeg skal, men det kan vel strengt tatt ikke kalles mosjon, men selvtransportering .
Jeg trener litt yoga dann og vann, men det er mest for ryggen, for det er mye ryggproblemer i min familie som jeg selv har kjent litt på, men fint går klar av så lenge jeg får trent yoga i hvert fall et par ganger i uka. Og så har jeg ca hvert år en visjon om å kjøpe klippekort til Tøyenbadet for jeg elsker å plaske rundt i vann, men det blir alltid med tanken

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 08:02   #8
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hvor flink er du til å mosjonere?

Nåh, jeg har ME og kan ikke trene, men jeg har da gått ned 26 kilo likevel. Jeg liker å gå en bedagelig tur når jeg kan, men det siste halvåret i alle fall har jeg knapt gjort dét heller, siden jeg fikk trøbbel med beinet. Vekttap har det blitt uansett.

Men jeg vurderer å prøve noe yoga, og håper at jeg kanskje får tilbud om typ varmtvanns-trening etterhvert. Nå som jeg er mange kilo lettere har jeg nemlig veldig lyst til å trene kroppen min, om enn det er vanskelig.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 08:36   #9
Kamilla
Medlem
 
Kamilla sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 35
Innlegg: 179
Kamilla er på en erverdig vei

Sv: Hvor flink er du til å morsjonere?

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

trening og slikt er for meg veldig negativt ladet (gymtimene på skolen og slikt ...), så jeg har en tendens til å unngå det så godt som jeg kan.

Men kanskje jeg skal prøve meg på 30 days shred,. hvis noe er for tungt så får jeg prøve å bytte ut med noe annet. Det er ikke bare bare å hoppe og sprette når man veier over et tre sifret tall på vekten .

Tur er mer realistisk. Og så har jeg veldig lyst til å begynne å ri igjen. Men det er liksom ikke så lett å få til, ingen ridesenter eller rideskoler her ... selv om det ikke mangler hester. Ridning strammer virkelig opp hele kroppen ! og det er gøy.

Vet at det kan være litt tungt i begynnelsen, men mye av sperrene sitter faktisk i hodet. Bare å få kroppen til å forstå at trening skal gjøre litt vondt, iallefall når man følger et program som 30 days shred.
Jeg veier også tresifret, og skal love deg at det var tungt i begynnelsen, men etter et halvt år med innebandy, løper jeg like mye som de fleste andre. Det går rett og slett på viljen, for jeg synes jo det er utrolig gøy.
En kamp varer i 60 min (3 omganger x 20 min), og jeg har faktisk klart å spille en hel kamp uten å bli byttet ut.
På en vanlig trening forbrenner jeg 900-1100 kcal, og på kamp ca. 1500 kcal. Veldig motiverende å skaffe seg pulsklokke, for du ser forbedringen så mye fortere!

Kamilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 09:04   #10
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Hvor flink er du til å mosjonere?

Jeg er veldig flink til å trene,spesielt løping og endel styrketrening.Det har blitt en livsstil,trena i mange år nå,vært med på endel løp.Det er en fordel og trene ved slanking ,både for fortere nedgang og bevare muskelmasse.Men, det er ikke alle som kan trene.Da er det fint med gå turer.Du går ned i vekt om du ikke trener også. En fordel er det jo helsemessig også og trene regelmessig, ikke bare når en slanker seg.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 10:39   #11
-Cilia-
Medlem
 
-Cilia- sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 35
Innlegg: 201
-Cilia- er ny på veien

Sv: Hvor flink er du til å mosjonere?

Jeg har gått ned uten å trene i et par måneder. For ca to uker siden begynte jeg å innse at det gikk saktere nedover, og at jeg nok bare måtte komme meg på tredemølla igjen om jeg skal fortsette å få så gode resultater som jeg har fått tidligere. Nå har jeg trent tre dager denne uka, og tar en runde på søndag også. Hva gjør man vel ikke for å se lekker ut i sitt eget bryllup? Nå har jeg den store fordelen av at jeg har tredemølle hjemme da, så jeg bare ser på en serie mens jeg går meg en tur i oppoverbakke. Blir varm og svett da ja! Og det er så utrolig effektivt! :O Nå raser jeg nedover igjen!

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 13:10   #12
gunlan
Medlem
 
gunlan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 249
gunlan er på en erverdig vei

Sv: Hvor flink er du til å mosjonere?

Jeg trener forholdsvis mye.

Har 5 økter i uka som fordeler seg mellom intervalløkter med løping og langkkjøring med løping eller ski + styrkeøkter.

Det er for mange veldig tungt å komme igang med trening - slik var det med meg også. De første ukene er tøffe, men etterhvert blir det rett og slett en livsstil - og nå er iallefall jeg blitt helt avhengig av å trene både fysisk og mentalt.

Noe som kan hjelpe er å finne en treningsform som du liker - og det å begynne med å gå tur er ypperligere. All bevegelse teller - og om du i tillegg tar i litt ekstra i oppoverbakkene så du får opp pulsen er dette også et pluss.

__________________
gunlan
Min journal



gunlan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 17:17   #13
Kamilla
Medlem
 
Kamilla sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 35
Innlegg: 179
Kamilla er på en erverdig vei

Sv: Hvor flink er du til å mosjonere?

Opprinnelig lagt inn av gunlan, her.

Det er for mange veldig tungt å komme igang med trening - slik var det med meg også. De første ukene er tøffe, men etterhvert blir det rett og slett en livsstil - og nå er iallefall jeg blitt helt avhengig av å trene både fysisk og mentalt.

Helt enig. Første ukene er pyton, men nå er alt veldig deilig. Er nesten sånn at jeg har lyst til å dra og trene i dag, selv om jeg har satt av dagen som fridag.

Ingenting kan sammenlignes med følelsen du får etter endt treningsøkt. Ja, du er sliten, men tenk på alt det gode du har gjort for kroppen din!

Kamilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 19:28   #14
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Hvor flink er du til å mosjonere?

Jeg har gått ned 38 kilo uten å trene så det at man må er bare tull....... :-)

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 19:46   #15
Kamilla
Medlem
 
Kamilla sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 35
Innlegg: 179
Kamilla er på en erverdig vei

Sv: Hvor flink er du til å mosjonere?

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Jeg har gått ned 38 kilo uten å trene så det at man må er bare tull....... :-)

Nei, man trenger så absolutt ikke trene for å gå ned i vekt! Men man får jo gjerne en fastere og penere kropp av å øke muskelmasse ved siden av å gå ned i vekt.
Jeg drømmer om en slank OG muskuløs kropp, og da må man trene.
I tillegg får man så mye igjen for treningen. Helsen blir bedre, man får mer energi i hverdagen, og det er faktisk bevist at jevnlig trening minsker faren for demens!

Hvis jeg ikke trener, blir jeg slapp og er trøtt hele tiden, nå har jeg alltid overskudd av energi og orker å gjøre mer i løpet av en dag. Husarbeid er ikke så slitsomt som ellers.

Når det gjelder demens, går dette på aerob trening, altså å forbedre oksygenopptaket i kroppen. Dette gjelder også for hjernen, og når hjernen ikke får nok oksygen, vil den ikke fungere like bra. Hjernen trenger rett og slett mye mer tid på å hente frem info, altså både hukommelse og når man jobber med ulike oppgaver.

Så trening er bra, både for kropp og sinn! Ingen har vondt av litt trening.

Kamilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 19:50   #16
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Hvor flink er du til å mosjonere?

Opprinnelig lagt inn av Kamilla, her.

Nei, man trenger så absolutt ikke trene for å gå ned i vekt! Men man får jo gjerne en fastere og penere kropp av å øke muskelmasse ved siden av å gå ned i vekt.
Jeg drømmer om en slank OG muskuløs kropp, og da må man trene.
I tillegg får man så mye igjen for treningen. Helsen blir bedre, man får mer energi i hverdagen, og det er faktisk bevist at jevnlig trening minsker faren for demens!

Hvis jeg ikke trener, blir jeg slapp og er trøtt hele tiden, nå har jeg alltid overskudd av energi og orker å gjøre mer i løpet av en dag. Husarbeid er ikke så slitsomt som ellers.

Når det gjelder demens, går dette på aerob trening, altså å forbedre oksygenopptaket i kroppen. Dette gjelder også for hjernen, og når hjernen ikke får nok oksygen, vil den ikke fungere like bra. Hjernen trenger rett og slett mye mer tid på å hente frem info, altså både hukommelse og når man jobber med ulike oppgaver.

Så trening er bra, både for kropp og sinn! Ingen har vondt av litt trening.

Jada - vet det og er helt enig med deg......men man MÅ ikke.....det er det som er poenget....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 20:53   #17
Minnepinna
Medlem
 
Minnepinna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Sørumsand
Alder: 62
Innlegg: 231
Minnepinna er på en erverdig vei

Sv: Hvor flink er du til å mosjonere?

Jeg begynte med sirkeltrening i fjor (oktober), og det er helt fantastisk. Jeg har endelig funnet min form for trening. Og jeg har sittet i sofaen i 10 år!

Har ikke gått så mye ned pga. treningen, det er nok dietten. Men jeg har krympet 7 cm. i midjen - stooor takk til rockeringen!

Det er kjempetungt å begynne å trene når man er bedagelig anlagt, som jeg. Det viktigste er å finne noe som man synes er gøy, for da fortsetter man. Jeg ble til slutt så kvalm av meg selv, lat og dorsk og sofasliter som jeg var (er), og det fikk meg til å ta meg selv i nakken og sparke meg selv ut av døra til slutt. Har ikke angret et sekund!


.

__________________

Minnepinna sin journal


Minnepinna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 18:59   #18
Lotski
Juniormedlem
 
Lotski sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 43
Lotski er på en erverdig vei

Sv: Hvor flink er du til å mosjonere?

Trener på treningssenter tre ganger i uken. De andre to dagene går jeg en rask tur på 45 min ca. (eh, for meg med dårlig kondis er den rask ).
Lørdag og søndag gidder jeg ikke trene ;p

__________________
Lotski er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 19:55   #19
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor flink er du til å mosjonere?

Jeg har trent mye ( minst 5 X i uka) i årevis UTEN å gå ned i vekt... men nå går jeg ned i vekt og får en stram og fin kropp - etterhvert...

Treninga gir godt humør, velværefølelse, mer energi, sosialt samvær og en svært god grunn til å prioritere seg selv (som er kjempeviktig). Ingen ville få meg til å droppe det!!

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 22:05   #20
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor flink er du til å mosjonere?

Trener Zumba to ganger i uka, samt slyngetrening to ganger i uka.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 22:33   #21
Fredrikke07
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 43
Innlegg: 282
Fredrikke07 har en fantastisk aura rundt segFredrikke07 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor flink er du til å mosjonere?

Nå som jeg er høygravid trener jeg tre dager i uken, styrke og sykling/spinning.
Ellers trener jeg 5-6 dager i uken, går turer, sykler/spinning og mye styrke!

Finnes ikke noe som er mer effektivt mot hjerte-og kar-sykdommer (blant annet), kan jo være tynn som ei flis, men ha mega-dårlig helse alikevel, så jeg setter stor pris på treningen og alle dens gevinster!

Fredrikke07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 14:13   #22
ftdmia
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 155
ftdmia er på en erverdig vei

Sv: Hvor flink er du til å mosjonere?

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

Trener Zumba to ganger i uka, samt slyngetrening to ganger i uka.

Hva er slyngetrening?

Nysgjerrig!

__________________
Loading Swag...
████████████████ 100%
ftdmia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen filosofi i denne gården Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 17:51   #23
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor flink er du til å mosjonere?

Slyngetrening: http://www.olympiatoppen.no/fagavdel...g/page296.html

Vi har PT som trener en gjeng skakkjørte kontorrotter ;-)

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 18:34   #24
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor flink er du til å mosjonere?

Åh så flinke dere er! Jeg må innrømme at jeg er skitmisunnelig på dere... Det siste halve året har jeg ikke fått gått en eneste tur, bare på grunn av at jeg har foten fra helv...! Som tydeligvis ikke vil bli god Men jeg hopper rundt på krykker hver dag, og har etter hvert fått noen sinnsyke muskler i armene! (Viktig å se det positive i ting vettu... )

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 20:41   #25
Minnepinna
Medlem
 
Minnepinna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Sørumsand
Alder: 62
Innlegg: 231
Minnepinna er på en erverdig vei

Sv: Hvor flink er du til å mosjonere?

Etter å ha vært her inne en ukes tid har jeg konstatert at mine 3 ggr. pr. uke er småtteri...

__________________

Minnepinna sin journal


Minnepinna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
I helgen var jeg ikke flink emma1 Spørsmål og svar 4 26-05-08 14:28
Flink i helgen jeg NettaMamma Induksjonen 2 13-12-04 21:19
Er jeg ikke flink? melene Lavkarbo generelt 11 13-09-04 20:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no