![]() |
#176 |
Gjest
|
Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifterHeisann. Jeg husker deg også 1979; trivelig med "kjente". Er i gang igjen, men har egentlig aldri sluttet helt. Har ikke vært aktiv her inne; men ikke vært konsekvent nok tror jeg. Liker kommentaren til en lengre oppe, om at en ikke kan sitte seg slank. DET er sant det! All bevegelse er bedre enn ingen bevegelse tenker jeg; og har montert på meg skrittelleren igjen. |
![]() |
![]() |
#177 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 46
![]() |
Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifterJa bevegelse ja, har ennå ikke kommet igang med det |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#178 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
![]() |
Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifterMekkal: "Uansett er det viktig å huske på at man kan ikke sitte seg slank. En viss aktivitet er nødvendig. Sofaslanking er vanskelig, da må man nesten sulte seg." |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse/Lavkarbo
![]() |
![]() |
#179 |
Juniormedlem
Hvor: Lofoten
Alder: 51
![]() |
Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter
Det er selvfølgelig en generell uttalelse. Nå er jeg ingen lege, men regner med kroppen din har tilpasset seg sykdommen din, og da vil kostholdsendringen gjøre at du går ned.
![]() |
![]() |
#180 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 46
![]() |
Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifterDet ble ingen gåtur i dag, men jeg kan vel kalle det å måkke snø i 45 min. er en real treningsøkt |
![]() |
![]() |
![]() |
#181 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Jeg bor i Dimmelsvik i Kvinnherad kommune
Alder: 54
![]() |
Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifterSnømåking må da være topp som trening ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
Det er veldig mange (også jeg) som går litt opp og ned i starten |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo
![]() |
![]() |
#183 |
Medlem
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Medlem
Hvor: Bodø
Alder: 43
![]() |
Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifterHehe, ja! Dyppet i seterrømme! Nam! I begynnelsen av kuren var jeg nødt til å ha bacongull flere ganger i uken, (kunne fint få ned en pose alene!), men nå har til og med snacksbehovet bynt å forsvinne! |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
Hehehe ja vi kommer til å slå gutta med den magen vi får |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo
![]() |
![]() |
#186 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifterMiddag i dag:
![]() |
![]() |
#187 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Sør-Odal
![]() |
Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifterEn pen nedgang første uka for min del, var sikkert mye vann, men det er motiverende for å jobbe videre med kostholdet.
![]() |
![]() |
#188 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifterSå flinke dere er |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Juniormedlem
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifterLagde en super middag i dag:
![]() |
![]() |
#190 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifterJeg hadde veiedag i går, men glemte å legge det inn. Har gått ned 700g og det er med endel utskeielser i helgen. Merker det er veldig vanskelig å holde dietten hvis man ikke planlegger måltider. Det er med andre ord mitt mål for neste uke. Skal planlegge neste uke i morgen!! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På leting
![]() |
![]() |
#191 |
Medlem
![]() |
Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifterUnder oppskrifter finner du mange ideer til alle dagens måltider men jeg kan godt si hva jeg har spist til frokost og kvelds for det neste. Annenhver dag har jeg speilegg og bacon med enten litt frisk salat eller brokolli. Da har jeg alt i samme pannen og steiker samtidig. Legger først bacon i og steker det litt, så kakker jeg eggene og legger oppi noen bunter med brokkoli. Andre dagen har jeg spist cottage-chees litt nøtter og linfrø med litt fløte over. Til kvelds spiser jeg ofte en avokado med litt reker og majones eller bare som den er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Medlem
![]() |
Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifterEr det noen her som så slankekrigen på fem i går? Jeg var på jobb, og fikk det ikke med meg. Det var finale... Hvem vant??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Juniormedlem
![]() |
Det var ikke finale, men delfinale. Begge gutta er videre. Jentene må sloss om å få Amerikas stemmer for å gå videre til fialen.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På leting
![]() |
![]() |
#194 |
Medlem
![]() |
Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifterAh! Da kan jeg jo se det neste tirsdag |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Medlem
![]() |
Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifterSå flink du er da. Jeg sliter litt med å komme i gang med trengen. Ikke bare bare å slenge seg på sykkelen eller ta seg en joggetur når man er avhengig av 4 hjul |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Medlem
![]() |
Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifterJa, det gjør det vel ikke noe lettere... Jeg liker ikke å trene, jeg, har aldri likt det. Har sponset spenst i årevis, og vært der periodevis. Sa opp i forfjor.. Jeg liker ikke å gå tur en gang. Greit å gå med ungene, men ikke alene bare for å gå, liksom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Medlem
![]() |
Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifterJeg bare måtte på vekten i dag og jeg ble så glad. Ble som sagt litt skuffet etter å ha gått opp litt i forrige uke tiltross for at jeg ikke hadde noen utskeielser. Nå har jeg kommet meg ned igjen og har et samlet vekttap på 2,2 kg på litt over 2 uker |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Bergen
![]() |
![]() Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifterHiver meg på,også. Har lagt gradvis over til et tilnærmet lavkarbo-kosthold, men siden 01.02 kjører jeg skikkelig ketolyse-opplegg. Kom kjapt i ketose,og har gått 2 kilo alt. Dette selv om jeg har spist tyggis, store sukkerfrie Dent, og sushi til middag en dag! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Lavkarbo
![]() |
![]() |
#199 |
Juniormedlem
![]() |
Det er vanskelig å få til et ordentlig brød uten mel/kornprodukter, men etter å ha prøvd en del oppskrifter er dette det beste jeg har kommet fram til. Bare pass på at ikke det ikke blir stor overvekt av mandler i nøtteblandingen, da smaker det kake med pålegg på
![]() |
![]() |
#200 |
Juniormedlem
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifterHar gått ned 1 kg og 4 cm siden sist uke
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Handleliste til startere | K`s choice | Ketolysekuren | 93 | 10-09-11 16:23 |
Januar-startere. Er det mange av oss der ute? | Chin | Ketolysekuren | 456 | 02-02-11 13:33 |
Mars-startere! | Mimosaen | Ketolysekuren | 138 | 18-06-10 16:09 |
November-startere | Linda Kristin | Ketolysekuren | 365 | 02-04-10 00:04 |
September-startere! | Lillevoff | Ketolysekuren | 184 | 14-01-10 23:29 |