Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
![]() ![]() |
Kan jeg bli med her?Har holdt på med lavkarbo en stund nå, men har hvert helt egenkomponert og etter å ha brukt masse tid på å samle informasjon her inne. Jeg har lest om at mange nye blir tipset om å velge en filosofi, dette har jeg tenkt lenge på, og vurdert frem og tilbake på hva jeg skal prøve. Jeg har nå sett på alle, og kommet tilbake til ketolyse flere ganger nå. Fedon føler jeg også kunne passet, men det mer fordi jeg da kunne fått lov til å spise mer karb mat, og akkurat nå tror jeg ikke det hjelper meg, jeg må nok heller gå den andre veien tenker jeg selv.
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan jeg bli med her?Jeg leste jeg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Sv: Kan jeg bli med her?Jeg leste jeg også |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan jeg bli med her?Det er vel noen vitamintabletter man skal ta tror jeg mens man går på ketolyse?? finner sikkert litt info på ketolyse.no tror jeg.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Kan jeg bli med her?Anbefaler deg å skaffe de abelettene som "følger" med kostholdet. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Kan jeg bli med her?Skal sjekke tabelettene som må til på ketolyse.no, er litt skeptisk på sånt kosttilskudd- klarer kroppen dra nytter av tabeletter liksom?
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan jeg bli med her?jeg merker i alle fall det.. om jeg ikke tar magnesium får jeg ofte kramper i leggene om nettene, IKKE GODT |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
![]() |
![]() |
#8 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Sv: Kan jeg bli med her?
Jeg anbefaler virkelig vitaminene altså |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Kan jeg bli med her?Siden jeg har levd lavkarbo lenge nå, så føler jeg ikke overgangen så mye. I går koste jeg med en bit cocosa sjokolade (1 del mørk sjokolade, 1 del cocosa, 1 del hasselnøtter- en liten bit utgjør ikke mye karber, kanskje 1) og så hadde vo øffer baconsvor- de er tilnærmet null karber og 50% fett, veldig god kos, er jo helg, så litt unner jeg meg.
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Tromsø
![]() |
Tar ikke tabelettene.. har gått på ketolyse før, og gjør det innimellom. Ellers lavkarbo. Føler ikke noe behov på kroppen for ekstra vitaminer. Men har forstått at det er individuellt. Prøv deg fram, klarer du deg uten så er detjo ikkenoe stress, men blir du plaget av søtsug, rastløse ben osv så kan du jo gå til innskaffelse da.
![]() |
![]() |
#11 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan jeg bli med her?Om du virkelig vil leve slik resten av livet, trenger du kunnskap. Det får du av å lese bøker, helst flere, for å få tak i "hele bildet". De vitaminbjørnene du spiser er det forresten sukker i |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#12 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Oi, her var det mange bra boktips. Skal sjekke ut disse
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Kan jeg bli med her?Heisan Mellon |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Easylife
![]() |
![]() |
#14 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Kan jeg bli med her?Når slår reaksjon på overgang til ketolyse inn? Har hatt to dager nå med uner 15 karber og ikke kjent noe.
![]() |
![]() |
#15 |
Gjest
|
Sv: Kan jeg bli med her?hei |
![]() |
![]() |
#16 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Kan jeg bli med her?Jeg har opplevd det på vanlig lavkarbo, muligens jeg lett kommer i ketos. Skal ut å shoppe bøke på mandag, mamutsalg så krysser fingrene for at jeg finner noe. Har notert ned alle bøkene på telefonen min gleder meg til å komme skikkelig i gang, har jo typisk havnet litt skjevt ut i dag- helgene er et slit, og så blir jeg invitert ut på ting. Og snakk om ondt blikk når jeg ikke spiser det som blir servert
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|