Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor flink er du til å mosjonere?Trener 3 ganger i uka på toten treningsenter. Blir fort 2 timer hver gang. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 36
![]() |
Sv: Hvor flink er du til å mosjonere?Blir iallefall 4 økter i uka, der det som regel er 2 innebandytreninger på 1,5 timer, og 2 styrketreningsøkter på 1-1,5 time. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 43
![]() |
Sv: Hvor flink er du til å mosjonere?Jeg er skikkelig dårlig på å mosjonere desverre, men vil gjerne komme igang med litt arrangert trening. Jeg har en veldig aktiv jobb, og der går det i ett fra jeg kommer til jeg går, sitter ikke stille ett minutt, er mange tunge løft, løping og klatring, så jeg er som regel søkk svett halvveis i dagen, så føler jeg får masse trening bare utifra det da.. er som regel helt utslitt når jeg kommer hjem og klarer ikke løfte en finger etter at ungene er i seng... Så går jeg til jobb så ofte været tillater det og det er ca 25 min rask gange... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#29 |
Juniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Hvor flink er du til å mosjonere?Jeg trener lavintensitet (rask tur/styrketrening) hver dag - som oftest mellom 30 minutt og 1 time, noen ganger opp mot to timer. Jeg er mye mer fornøyd både fysisk og psykisk når jeg er i aktivitet. Etter at jeg begynte med lavkarbo har jeg fått enda mer energi til å trene. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Askim
![]() |
Sv: Hvor flink er du til å mosjonere?Jeg trener 3-5ganger i uka med ganske så intens styrketening og litt cardio. Cardioen vil øke f.o.m neste uke da jeg skal begynne å trene til iform løpet |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
I helgen var jeg ikke flink | emma1 | Spørsmål og svar | 4 | 26-05-08 14:28 |
Flink i helgen jeg | NettaMamma | Induksjonen | 2 | 13-12-04 21:19 |