Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Hvor flink er du til å mosjonere?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-02-11, 20:44   #26
marjusen
Seniormedlem

marjusen sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Hvor flink er du til å mosjonere?

Trener 3 ganger i uka på toten treningsenter. Blir fort 2 timer hver gang.
Også har jeg en hund jeg går tur med tre ganger om dagen. Men det er vel bare 20 min ca hver gang. hehe

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 01:16   #27
Kamilla
Medlem

Kamilla sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 36
Kamilla er på en erverdig vei

Blir iallefall 4 økter i uka, der det som regel er 2 innebandytreninger på 1,5 timer, og 2 styrketreningsøkter på 1-1,5 time.
I tillegg har jeg kamper i løpet av vinterhalvåret, og liker å ta en tur på ski/isvømmehallen osv. Så 4-6 økter i uka!

Hadde aldri trodd jeg skulle få til det for ett år siden, men det er som sagt dørstokkmila som er værst. Sett deg et greit mål, som du vet du kan klare, og øk heller etterhvert.
Jeg trodde jeg var litt vel optimistisk med februarmålet, i antall minutter, men det går jo aldeles strålende!

Kamilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 19:38   #28
prøvermegfram
Medlem

Medlem siden: Jan 2011
Alder: 43
prøvermegfram er på en erverdig vei

Jeg er skikkelig dårlig på å mosjonere desverre, men vil gjerne komme igang med litt arrangert trening. Jeg har en veldig aktiv jobb, og der går det i ett fra jeg kommer til jeg går, sitter ikke stille ett minutt, er mange tunge løft, løping og klatring, så jeg er som regel søkk svett halvveis i dagen, så føler jeg får masse trening bare utifra det da.. er som regel helt utslitt når jeg kommer hjem og klarer ikke løfte en finger etter at ungene er i seng... Så går jeg til jobb så ofte været tillater det og det er ca 25 min rask gange...

men nå skal jeg ganske snart skifte til en annen jobb, og det blir kontor jobbing og litt mer sitte stille, så da MÅ jeg komme i bevegelse... Jeg håper jo at med en roligere arbeidsdag så vil jeg ha mere engergi når jeg kommer hjem fra jobb, og klarer å trene... nå har jeg ingen overskudd i det hele tatt, er bare såååå sliten og lei....

Jeg har en ellipsemaskin stående å støve ned... Egentlig elsker jeg å trene på ellipse maskin, føler at jeg får med meg alle muskler og blir skikkelig svett og sliten uten å bli stiv og støl etterpå... Håper å komme igang med trening på den når jeg bytter jobb, og så vil jeg fortsette å gå til jobb så ofte som mulig... (litt vanskelig når ungene går i forskjellige barnehager med laaaang avstand mellom, så det blir nok en del kjøring i alle fall til vi får de inn i samme barnehage)

Gammel 14-02-11, 20:23   #29
Oregano
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Oregano er på en erverdig vei

Jeg trener lavintensitet (rask tur/styrketrening) hver dag - som oftest mellom 30 minutt og 1 time, noen ganger opp mot to timer. Jeg er mye mer fornøyd både fysisk og psykisk når jeg er i aktivitet. Etter at jeg begynte med lavkarbo har jeg fått enda mer energi til å trene.

Oregano er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 18:43   #30
kirami
Medlem

kirami sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Askim
kirami er på en erverdig vei

Jeg trener 3-5ganger i uka med ganske så intens styrketening og litt cardio. Cardioen vil øke f.o.m neste uke da jeg skal begynne å trene til iform løpet Elsker å trene og er glad i å være ute og gå tur, gå på ski osv

kirami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
I helgen var jeg ikke flink emma1 Spørsmål og svar 4 26-05-08 14:28
Flink i helgen jeg NettaMamma Induksjonen 2 13-12-04 21:19
Er jeg ikke flink? melene Lavkarbo generelt 11 13-09-04 20:18

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.