Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Små retter\lunsjer som kan fryses ned?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-02-11, 19:56   #1
jansen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: ålesund
Alder: 39
Innlegg: 25
jansen er på en erverdig vei

Små retter\lunsjer som kan fryses ned?

Bare lurte på om dere hadde noen gode tips på noen små retter,lunsjer,frokoster, ja rett å slett noe som er lett å varme i mikroen osv som kan taes rett ut av fryseren og spises til frokost,lunsj og kvelds osv.

Har mikro på jobben, så om jeg da tar ut en porsjon hjemme som jeg tar med på jobb og hiver i mikroen når det er lunsj.

Men behøver jo såklart ikke og være noe som skal varmes i mikroen, men noe som jeg da kan lage en del av og fryse ned i porsjoner.

jansen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og mosjon. Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 19:59   #2
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Små retter\lunsjer som kan fryses ned?

Opprinnelig lagt inn av jansen, her.

Bare lurte på om dere hadde noen gode tips på noen små retter,lunsjer,frokoster, ja rett å slett noe som er lett å varme i mikroen osv som kan taes rett ut av fryseren og spises til frokost,lunsj og kvelds osv.

Har mikro på jobben, så om jeg da tar ut en porsjon hjemme som jeg tar med på jobb og hiver i mikroen når det er lunsj.

Men behøver jo såklart ikke og være noe som skal varmes i mikroen, men noe som jeg da kan lage en del av og fryse ned i porsjoner.

Minipizza`r ,grove muffins,gryter,kjøttkaker,medisterkaker,fylt kylling,sikkert masse mere som jeg ikke kommer på nå

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 20:21   #3
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Små retter\lunsjer som kan fryses ned?

Lagagne og karbonader....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan oopsier fryses? siri0109 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 04-10-10 22:53
Kan tortillas fryses? Margrethe Spørsmål om matvarer og oppskrifter 6 29-09-09 22:58
Kan cottage cheese fryses? Sugarpill Spørsmål og svar 2 10-04-08 16:40
Kake som kan fryses Ludviginne Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 19-12-07 22:13
Kan fløte fryses? MorStine Ketolysekuren 3 29-05-07 21:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no