Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Hortons, evt. andre hodepiner og lavkarbo?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-02-11, 14:46   #26
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Hortons, evt. andre hodepiner og lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

Jeg er glad du er bedre, Manina, og jeg er mye bedre sjøl også. Det er ingen tvil i min sjel om at lavkarbokosthold kan hjelpe på hodepiner av alle slag.

Når det gjelder flåsethet og frekkheter velger jeg å heve meg over at du åpenbart føler deg tråkka på av at det finnes verre lidelser enn de du har opplevd, og la folk gjøre seg opp sin egen mening. Noen vanner ut migrenebegrepet, andre vanner ut clusterbegrepet, og å sammenligne migrene/cluster er ikke verre enn å sammenligne hodepine/migrene.

Om du sliter med dårlig hørsel utelukker ikke at andre kan være døve, men du kan ikke forestille deg hvordan det er.

Nei, det er slett ikke slik at jeg føler meg tråkka på for at andre har opplevd noe verre... Overhodet ikke! Jeg vil ikke delta i noen konkurranse bare. Noe som jeg følte at jeg ble dratt inn i helt ufrivillig. Det var trådstarters og nå din kommentar som startet det. Jeg reagerer altså bare på måten du og andre sier dette på. Men... jeg har ikke lyst til å diskutere dette noe mer. Det som ville være fint, var om dere som har dette blir bra!

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
100 andre grunner til lavkarbo frkprym Lavkarbo generelt 55 07-06-19 12:43
MS og lavkarbo - noen andre Minina Fysisk og mental helse 2 02-08-11 22:35
De andre Sprudle Lavkarbo generelt 22 24-07-07 13:40
Lavkarbo pølser og andre varer i Oslo/omegn/Sverige/Svinesund shady Lavkarbo generelt 29 24-01-07 19:14
Kan ketolysekuren kun kombineres med andre lavkarbo dietter? Thula Ketolysekuren 28 03-03-05 08:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no