Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Fløtesmell ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-02-11, 12:32   #1
ccgirl1982
Medlem
 
ccgirl1982 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 69
ccgirl1982 har en fantastisk aura rundt segccgirl1982 har en fantastisk aura rundt seg

Fløtesmell ...

Innimellom så koser jeg meg med fløte for å få opp fett % i løpet av dagen og andre ganger bare for kos m litt hakka mandler på

Men i dag fekk jeg for meg å sjekka karbinnholdet i ferdigkremen på boks (tine) og... og den inneholdt 4,8 karb istedet for 2,9 som jeg var vant med på vanlig fløte ..

Så dagens lærdom er vel å sjekke uansett

Ikke gå på denne smellen dere andre Lavkarbodamer

Ha en super uke alle sammen, her på vestlandet har vi sol

__________________

Er nå inne i runde nr 2 med livstilsendring og Ketolyse
Tok av 10 kg sist. Er ikke av di største å tyngste men vil ner til idealvekta mi som er om ca 5-10 kg
ccgirl1982 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten/ Skaldemann/LCHF Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 12:35   #2
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Fløtesmell...

hehe ja man lærer så lenge man lever
jeg hadde oxo tenkt å bruke den en dag men jeg så at det var tilsatt sukker så det ble ikke noe av.

  Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 14:46   #3
ccgirl1982
Medlem
 
ccgirl1982 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 69
ccgirl1982 har en fantastisk aura rundt segccgirl1982 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fløtesmell...

Opprinnelig lagt inn av Titti76, her.

hehe ja man lærer så lenge man lever
jeg hadde oxo tenkt å bruke den en dag men jeg så at det var tilsatt sukker så det ble ikke noe av.

Stemme d
Så framover så blir det bare hjemmepiska krem m splenda

__________________

Er nå inne i runde nr 2 med livstilsendring og Ketolyse
Tok av 10 kg sist. Er ikke av di største å tyngste men vil ner til idealvekta mi som er om ca 5-10 kg
ccgirl1982 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten/ Skaldemann/LCHF Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 17:01   #4
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Fløtesmell ...

Liker den heldigvis ikke, så har aldri vurdert å bruke den likevel. Like greit å lage med stavmikser, tar to minutt. Men takk for advarselen!

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 18:13   #5
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Fløtesmell ...

Den inneholder jo vaniljearoma og div. andre uhumskheter så den spiser jeg ikke nei. Vanlig kremfløte er best! Men om jeg absolutt skulle bruke kremtopp på boks så er det Tine sin som brukes da, fremfor den andre greia som inneholder bare kjemikalier (husker ikke hva den heter engang).

Edit - den heter Menkomel. Usj.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/

Sist redigert av TrillTrall : 28-02-11 kl 18:23.
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 18:25   #6
ccgirl1982
Medlem
 
ccgirl1982 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 69
ccgirl1982 har en fantastisk aura rundt segccgirl1982 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fløtesmell ...

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Den inneholder jo vaniljearoma og div. andre uhumskheter så den spiser jeg ikke nei. Vanlig kremfløte er best! Men om jeg absolutt skulle bruke kremtopp på boks så er det Tine sin som brukes da, fremfor den andre greia som inneholder bare kjemikalier (husker ikke hva den heter engang).

Ja, vanlige e best, heilt enige med deg
Skal jeg ha raske løsninger så havner jeg også på tine sin i forhold til den andre di selger i dagligvare...
Dyre løsning er det også Å slik du sier med div aroma og div e stoffer ikke bra for kroppen- naturligt er best

__________________

Er nå inne i runde nr 2 med livstilsendring og Ketolyse
Tok av 10 kg sist. Er ikke av di største å tyngste men vil ner til idealvekta mi som er om ca 5-10 kg
ccgirl1982 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten/ Skaldemann/LCHF Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 19:06   #7
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Fløtesmell ...

Synes den på en måte "smelter" for fort og. Går i oppløsning liksom. Da er skikkelig "hjemmepisket" krem mye bedre - man kan piske den så stiv man vil. Pluss at jeg liker ikke krem så veldig søtet, den gugga på boks er altfor søt.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 20:24   #8
ccgirl1982
Medlem
 
ccgirl1982 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 69
ccgirl1982 har en fantastisk aura rundt segccgirl1982 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fløtesmell ...

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Synes den på en måte "smelter" for fort og. Går i oppløsning liksom. Da er skikkelig "hjemmepisket" krem mye bedre - man kan piske den så stiv man vil. Pluss at jeg liker ikke krem så veldig søtet, den gugga på boks er altfor søt.

Ja heilt sant, bokstavlitalt så "smelter" den på tungen Helt enig at hjemmepiska er best, da velger du konsistenten helt selv

__________________

Er nå inne i runde nr 2 med livstilsendring og Ketolyse
Tok av 10 kg sist. Er ikke av di største å tyngste men vil ner til idealvekta mi som er om ca 5-10 kg
ccgirl1982 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten/ Skaldemann/LCHF Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 21:04   #9
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Fløtesmell ...

Kremen på boks fra tine inneholder sukker. Til og med ikke jeg lager krem av kremfløte uten noe som helst søtt i og Tine legger seg jo ikke på lavkarbovogna når de lager ferdigfløte. Dikker det beste ferdigalternativet alikevel dog.

Den andre heter Menkomel og inneholder flere karber.

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no