Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
En liten rapportEn liten rapport. Nå er jeg godt inn i tredje uke med lavkarbo. Vekten viser minus en og en halv kilo. Det er frustrerende lite, men heldigvis har jeg fått bedre plass inne i klærne, så det går tydeligvis rette veien. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Hexeberg
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 37
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En liten rapportKan være en ide å ta fram målebåndet hvis vekta ikke er noe motiverende |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :)
![]() |
![]() |
#3 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En liten rapportDet er jo en halvkilo i uka i snitt, og helt fint! Du hadde sikkert ikke så mye vann i kroppen i utgangspunktet. Målebånd og klær er jo de beste indikatorene! Grattis! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Rapport fra møtet på Stortinget 14. juni | Veggpryd | Generell ernæringsdebatt | 11 | 10-07-10 23:27 |
Min første Lindberg-rapport ... | tonetrollet | Dr Lindbergs | 3 | 23-09-08 22:07 |
Rapport fra min kveld på fylla (m Vikingfjord) | MorStine | Ketolysekuren | 5 | 02-07-07 13:40 |
Rapport om lavkarbo og diabetes | Fjonken | Lavkarbo generelt | 0 | 28-08-06 14:15 |
Forebygging og behandling av fedme - rapport | Fjonken | Nyheter / media | 0 | 27-06-06 12:32 |