Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

En liten rapport

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 03-03-11, 10:07   #1
Elmermor
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Elmermor er på en erverdig vei

En liten rapport

En liten rapport. Nå er jeg godt inn i tredje uke med lavkarbo. Vekten viser minus en og en halv kilo. Det er frustrerende lite, men heldigvis har jeg fått bedre plass inne i klærne, så det går tydeligvis rette veien. Hadde noen dager der kroppen kjentes som den var av bly, men nå er jeg mye bedre opplagt. Det kjennes faktisk som energien har økt en smule. Sover godt og det er gull verdt. Sliter fortsatt med treg mage, håper den fettrike kosten vil hjelpe på det etter hvert.
Her jeg bor er det vakker natur og trimmulighetene er store, så det blir en times tur med min firbente turkamerat hver dag.

Har en klippefast tro på at positive tanker hjelper mot det meste. Ha en fin dag alle sammen.

Elmermor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexeberg Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 11:13   #2
TigerTove
Seniormedlem

TigerTove sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 37
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: En liten rapport

Kan være en ide å ta fram målebåndet hvis vekta ikke er noe motiverende Deilig med positive mennesker!

TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 12:51   #3
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: En liten rapport

Det er jo en halvkilo i uka i snitt, og helt fint! Du hadde sikkert ikke så mye vann i kroppen i utgangspunktet. Målebånd og klær er jo de beste indikatorene! Grattis!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Rapport fra møtet på Stortinget 14. juni Veggpryd Generell ernæringsdebatt 11 10-07-10 23:27
Min første Lindberg-rapport ... tonetrollet Dr Lindbergs 3 23-09-08 22:07
Rapport fra min kveld på fylla (m Vikingfjord) MorStine Ketolysekuren 5 02-07-07 13:40
Rapport om lavkarbo og diabetes Fjonken Lavkarbo generelt 0 28-08-06 14:15
Forebygging og behandling av fedme - rapport Fjonken Nyheter / media 0 27-06-06 12:32

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:46.