Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Desember/januarstarter-tråden!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-03-11, 09:57   #826
prøvende
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 51
prøvende er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

Tror selv at jeg får i meg altfor lite fett jeg, hva skal det ligge på i gram i forhold til protein?

Mener jeg leste en plass at formelen var 5% karbo, 20 % protein og 75 % fett, rett meg om jeg tar feil ....

__________________


prøvende er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 10:08   #827
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

hope, du sier at du trener og at du har gått ned i cm. kan det kanskje være musklene du bygger?
slapp av
jeg begynte å spise bitte litt og ofte. opp til 5 ganger per dag og kutta på den melken i kaffen min(at det går an) og går ned. kjenner den ekle smaken i munnen. greit indikator for meg. og smaken er mye sterker etter maten. det kan jo henge sammen. men er mulig at det funker ikke for alle.
ta det med ro
vi er nesten halvveis før sommeren da. jeg skal fortsette etter og. plannlegger å gå over fedon-ish til sommer (juli måned). skal spise litt frukt men ikke andre forandringer og fullt tilbake fra august jeg skal under 60 før vi dra til asia neste vinteren

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 23:35   #828
prøvende
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 51
prøvende er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

i dag så sprakk jeg litt, bakte boller til barna og klarte ikke å dy meg når de låg nystekte på kjøkkenbenken.
Luktet såååå godt, men angret med en gang jeg spiste en bit.
Fy hvor søtt det er, ikke noe godt i det hele tatt. Nei, vet jeg ikke vil spise noe mere boller i allefall, ble direkte kvalm av den søte smaken
Men er heldigvis i ketosen ennå, selv om jeg tok en bollebit.

Er det noen som har begynt å øke litt på karbo nivået?
Sto vel i boken at etter noen uker så kunne man sakte øke karbonivået i matet opp mot 70 g pr dag, men har ikke fått med meg at noen har gjort det. Jeg holder meg ennå på et område på mellom 10 - 15 g pr dag.

__________________


prøvende er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 01:46   #829
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Har i kveld vært på kjæmpetrivelig jentekveld med jent-tuten jeg ikke møter så ofte var kjæmpekoslig... Fikk servert taco å greier. Så ble en liten utskeilse siden det var vanlig tacokrydder. Men er fremdels i ketose da jeg spiste tacosalat.. var heldigvis ingen som spurte hvorfor jeg ikke spiste shellan, lefsa, mais og ananas osv. Gidder liksom ikke å snakke om ketolyse med de.. 2 av de har/had spiseforstyrrelser.. og er megatynn. Samt resten veier vel så si likt på rundt 55-60 tallet en plass. Hadde vel blitt en diskusjon på alt fette ikke er bra for meg. Følte meg så tjukk igjen.. gikk greit når jeg var der. Og følte med sterk som greide å se på alt potetgulle, og smågodte som var..her snakker vi store mengder!!
Skjønner ikke hvordan de greier å holde seg slik slank og fin.. siden de spiser ALLTID slike store mengder smågodt og potetgull osv. Blir slik når alle handler med noe vettu.
Men vertfall når bildene kom opp på facern fra kvelden så ble jeg værtfall lei meg. Bildene var i utgangspunkta tatt i en feil vinkel for min del som satt fremst.. men jeg så stor ut i forhold til resten ble litt deppa nå egentlig.. selv om jeg burde ha vært stolt av 10 kg nedgang

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 09:24   #830
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

Har i kveld vært på kjæmpetrivelig jentekveld med jent-tuten jeg ikke møter så ofte var kjæmpekoslig... Fikk servert taco å greier. Så ble en liten utskeilse siden det var vanlig tacokrydder. Men er fremdels i ketose da jeg spiste tacosalat.. var heldigvis ingen som spurte hvorfor jeg ikke spiste shellan, lefsa, mais og ananas osv. Gidder liksom ikke å snakke om ketolyse med de.. 2 av de har/had spiseforstyrrelser.. og er megatynn. Samt resten veier vel så si likt på rundt 55-60 tallet en plass. Hadde vel blitt en diskusjon på alt fette ikke er bra for meg. Følte meg så tjukk igjen.. gikk greit når jeg var der. Og følte med sterk som greide å se på alt potetgulle, og smågodte som var..her snakker vi store mengder!!
Skjønner ikke hvordan de greier å holde seg slik slank og fin.. siden de spiser ALLTID slike store mengder smågodt og potetgull osv. Blir slik når alle handler med noe vettu.
Men vertfall når bildene kom opp på facern fra kvelden så ble jeg værtfall lei meg. Bildene var i utgangspunkta tatt i en feil vinkel for min del som satt fremst.. men jeg så stor ut i forhold til resten ble litt deppa nå egentlig.. selv om jeg burde ha vært stolt av 10 kg nedgang

Uff. Men du, bollemor. du kommer også bli fin og slank til sommeren . opp med hode og keep going. du skal være stolt. du har gått ned 10 kg!!!
og mere kommer. det kommer altid til å bli noen som er tynnere en deg. eller større. jeg ga opp på å sammenlikne meg med andre. bli håplest det. se på bildene av deg selv fra sommeren og du kommer til å se forskjell.
dette klarer vi.
og hvem sa at livet er retferdig? noen kan spise som en hest og holde seg slank. sånt er det bare...

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 11:22   #831
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Bollemor.... om det er noe trøst så ville jeg mye heller ha vært sammen med en stor dame enn en anorektisk (eller nesten anorektisk) dame. Det er på ingen måte fint å være så tynn.

Skjønner at du ikke vil diskutere kostholdet ditt med noen som har hatt spiseproblemer.... men det er morsomt å tenke på er at disse jentene nok også kunne ha hatt godt av å spise ketogent.... så hadde de fått en sunn kroppsvekt de også.

Når det gjelder urettferdigheten over at enkelte kan spise hva som helst å ikke legge på seg... ja, sånn er det dessverre bare. Vi er forskjellige, og enkelte har celler som forbrenner mye mer effektivt enn andre. Trøsten er vel at de ikke er noe sunnere enn oss når vi har lagt om kostholdet, og faren for andre sykdommer sannsynligvis er til stede i større grad for disse enn for de som må jobbe for vekta.

Du har gjort en flott jobb så langt, og du kommer til å fortsette å gjøre en flott jobb. Stå på, og ikke la deg blende av hva skinn-og-bein-venninnene dine kan eller ikke kan gjøre

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 12:30   #832
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.

Når det gjelder urettferdigheten over at enkelte kan spise hva som helst å ikke legge på seg... ja, sånn er det dessverre bare.

Dessuten, tynn på utsida betyr langt ifra automatisk at man er sunn på innsida! Ofte tvert i mot. Flere forskere har jo funnmet ut at det ikke er så skadelig å være overvektig som først antatt, og at det er mye mer usunt å være ulykkelig og misfornøyd!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 22:37   #833
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

takk så snille dere er
Har nettopp sittet å sett på kjoler til jeg skal være forlover, kom over nå jeg tenker på å bestile. Er det dumt av meg å bestille i en mindre størrelse og satse på at jeg kommer inne i de??? hehe

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 22:42   #834
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

da har du iallefall ett mål å jobbe mot hvis du bestiller i en str for liten

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 22:47   #835
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Men det som er da.. at på den ene kjolen så mangler jeg bare 2 cm rundt puppene/ryggen for å komme meg inn i den, så det burde jeg jo klare på 3 mnd.. Mens den andre er litt mer fasongsyd, å må klare 8 cm rundt midja. Men det er den første jeg tenker å bruke i bryllupet da..

Hvordan får jeg til å legge inn bilde her?? kanskje dere vil se på den og se om den godkjent som forlover kjole??

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 22:51   #836
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 08:49   #837
Sol-Angelica
Medlem
 
Sol-Angelica sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Ei halvøy
Innlegg: 331
Sol-Angelica er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

God morgen I går var det virkelig en stor spise dag, lavkarbomat seff men det endte med å hoppe ut av ketose og opp en kg :P Blir litt nedtur når man går opp den ene lille kg altså, har bare tre kg igjen nå å det er vanskelig å komme seg ned dit. Men det gjorde godt med litt ekstra god mat også Skal bli flinkere til å drikke vann, jeg drikker ikke så mye og når jeg drikker så er det zero det går i(å det er heller ikke så mye..). Må bli flinkere med vann!

Sol-Angelica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I mål etter Ketolyse. Nå Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 08:53   #838
Sol-Angelica
Medlem
 
Sol-Angelica sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Ei halvøy
Innlegg: 331
Sol-Angelica er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Kjempe flott kjole Bollemor! Å du skal være stolt over de 10 kg dine

Sol-Angelica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I mål etter Ketolyse. Nå Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 09:01   #839
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Hei bollemor. den er absolutt nydelig . må du bestille den nå? det er 3 måneder til. jeg vil heller vente til midt i mai. du kommer til å gå ned masse og er dumt at den bli for stor da

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 09:51   #840
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av nisse, her.

Hei bollemor. den er absolutt nydelig . må du bestille den nå? det er 3 måneder til. jeg vil heller vente til midt i mai. du kommer til å gå ned masse og er dumt at den bli for stor da

hehe.. Må ikke bestille den nå nei tenkte kanskje å vente til ute i mai.. kanskje jeg til å med kan bestille 2 størrelser mindre en nå

Sol Angelica : Er ikke så flink til å drikke jeg heller.. men drikker sjelden brus her i gårn da. Men skjønner ikke hvordan jeg skal greie å stappe til meg mer drikke. Prøver noen ganger med funlight for litt variasjon utnom vann her. Men blir nesten litt småkvalm om jeg pemper til meg drikke.

Hvordan var det med spise dag forresten???

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 10:07   #841
Sol-Angelica
Medlem
 
Sol-Angelica sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Ei halvøy
Innlegg: 331
Sol-Angelica er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Bollemor: Jeg blir små kvalm av å drikke vann jeg, syns det er ufyselig egentlig. De to gangene jeg har vært i ammeperiodene så har de rundt meg bestandig påpekt at jeg må være flinkere til å drikke. Prøver å ha en flaske ved siden av meg nå da, hele tiden full av vann å drikke litt nå å da. Var flink i starten på ketosen men så dabbet det av

Spisedager? Har dere slikt? I går var min første dag der jeg spiste masse. Jeg klarer godt å gå dagen med bare to måltider, føler meg konstant mett nesten. Å i går hadde jeg kjøpt inn pepperbiff så jeg laget meg mat og spiste selv om jeg ikke var sulten :P

Føler noen ganger at jeg blir snytt for lysten på ett godt måltid på lørdagskveldene etter jeg startet på lavkarbo

Sol-Angelica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I mål etter Ketolyse. Nå Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 16:51   #842
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Har ikke det jeg nei

jeg spiser 2-3 gang om dagen jeg.. og blir fort mett da. Lagde meg pizza her om dagen.. og var stappa mett av 1 stk.
OG jeg som hadde så lyst på mer...

Hvor er alle forresten??

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 19:50   #843
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

jeg og lurer på hvor har det blitt av alle... håper at det er ikke mange som har gitt seg. men vi må jo reine med noen frafall... ha en fin søndags kveld.
ble deilig skitur på meg i dag. og stekt and med grønnsaker til. godt

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 20:57   #844
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Hei og hopp - jeg er her!! Skravler så mye i min og andres journaler at jeg glemmer denne tråden innimellom.....

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 00:32   #845
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Har hoppa av Ketokarusellen. Kroppen nekter plent å gå nedover mere i ketoverden. Jeg har prøvd absolutt alt. Er nu på Fedon, med foreløpig kraftig kontroll, samtidig som treningsdosene er økt i intensitet. Vekta rikker seg nu forsiktig ned, mens midjemålet krymper drastisk. Har som fedonsk mål å ikke gå opp, samtidig som jeg bygger mere muskelmasse.

Et lite skår i gleden, fikk rosen på fredag. Blir neppe trenbar denne uka. 8 appocilin i døgnet er hardt for kroppen.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 20:40   #846
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Et lite skår i gleden, fikk rosen på fredag. Blir neppe trenbar denne uka. 8 appocilin i døgnet er hardt for kroppen.

Oj, det gjorde faren min også! Han har ligget på sykehus hele helga med pencilin intravenøst.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 12:44   #847
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Nå skal jeg prøve noe nytt i en uke for å se om det fungerer
jeg skal selfølgelig fortsette med ketolyse men skal holde meg på
1100 kal/dag og ca. 15karb/dag
Bli ikke lett men da skal jeg gå ned etter beregninger 1kg på en uke.
skal skrive hver dag i jurnalen min hva har jeg spist og hvordan går det med vekta. tante rød kommer på besøk snart men prøver alikevel.
i jurnalen min er det også link hvor jeg fant ut hvor mange kalorier per dag skal jeg spise. jeg er lite aktivt nå om dagen...
det er verdt å prøve synes jeg. hvis det ikke fungerer eller bli mye mas med veiing av alt mat da går jeg tilbake til "vanlig" lavkarbo .

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 12:56   #848
Sol-Angelica
Medlem
 
Sol-Angelica sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Ei halvøy
Innlegg: 331
Sol-Angelica er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Lykke til nisse

Sol-Angelica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I mål etter Ketolyse. Nå Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 14:23   #849
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

takk takk. går bra så langt. har vafler med blåbær til middag
bli spennende dette her

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 21:57   #850
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av nisse, her.

Nå skal jeg prøve noe nytt i en uke for å se om det fungerer
jeg skal selfølgelig fortsette med ketolyse men skal holde meg på
1100 kal/dag og ca. 15karb/dag
Bli ikke lett men da skal jeg gå ned etter beregninger 1kg på en uke.
skal skrive hver dag i jurnalen min hva har jeg spist og hvordan går det med vekta. tante rød kommer på besøk snart men prøver alikevel.
i jurnalen min er det også link hvor jeg fant ut hvor mange kalorier per dag skal jeg spise. jeg er lite aktivt nå om dagen...
det er verdt å prøve synes jeg. hvis det ikke fungerer eller bli mye mas med veiing av alt mat da går jeg tilbake til "vanlig" lavkarbo .


Wooow.. er ikke 1100 kcal om dagen veldig lite???

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Start i desember €Lene€ Ketolysekuren 39 06-01-10 11:50
Tanker om desember achillea Ketolysekuren 29 08-11-08 17:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no