Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Atkins på konkursens rand

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 01-08-05, 16:09   #1
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Atkins på konkursens rand

http://www.dagbladet.no/dinside/2005/08/01/438911.html

Sitat:

Atkins skylder 300 millioner dollar.

Gammel 01-08-05, 16:38   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Huffda !

Sånn går det når de baserer seg på lavkarbovarer og ikke klarer å lage dem gode nok slik at folk vil kjøpe !!

Er sikker på at situasjonen hadde vært en annen om gamlefar fremdeles hadde levd....

Trist men leitt !

...jeg kommer IKKE til å savne produktene ! For meg må de vel gå konk
Det som er verre er alle de som mister jobben sin... DE føler jeg med

Gammel 01-08-05, 17:12   #3
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Her er det snakk om "Atkins Nutritionals" - produkt pusherne, ikke Atkins Center som står for den faglige biten?

Gammel 01-08-05, 18:25   #4
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Hm, jeg trodde de gjorde det bra jeg, over hele verden. Hvordan går salget i Norge da? Må de avslutte snart?

Ja, det kan da ikke være hele Atkins som har så mye gjeld, bare denne "avdelingen"?

Gammel 01-08-05, 18:46   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Joda, det er kun ATKINS NUTRITIONALS INC. står det i Amerikanke aviser.
Selskapet eies i hovedsak av finansselskapene Parthenon Capital LLC - Goldman Sachs Capital Partners eier en mindre aksjepost og det samme gjør boet etter Dr. Atkins. Enka har solgt unna her ja !

Det amerikanske/canadiske forumet har egen tråd:
http://forum.lowcarber.org/showthrea...0&page=2&pp=15
Her sier overraskende mange at de IKKE liker smaken på produktene. Kanskje Atkins folka burde lese litt der

Jeg har en mistanke om at salget i Norge går kjempedårlig. På min lokale Meny butikk ligger sjokoladene/barene henslengt i en krok under masse annet rot etter at de mista hylleplassen sin. Der blir de iallefall ikke solgt !! Jeg vet hvor de ligger jeg - fant dem helt tilfeldig - men jeg kjøper dem heller ikke

Gammel 01-08-05, 22:01   #6
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Jeg synes ihvertfall 2 ting er kjempegodt, advantage decadence og crunch. Og endulge-barene er jo ganske gode. Og summershine-barene (eller hva det heter) går jo an. Men der stopper vel lista også. Har jo smakt shakene. PUKE! (sjokolade ihvertfall). Men jeg ser jo på meg selv at jeg tenker: "WOW, bare 2 g karbo...det er jo ingenting". Og kanskje spiser flere enn hva man har godt av pga dette. Og prisen da, ganske dyrt. Så jeg skjønner at hvis salget avtar mer og mer. Jeg må ihvertfall kutte ned på disse produktene. Både pga pris og senker vektnedgang.

Gammel 02-08-05, 18:13   #7
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Var nettopp et veldig negativt innslag om dette på TvNorge-nyhetene..

Gammel 02-08-05, 18:33   #8
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

For meg betyr det ikke noe særlig at de går konk, jeg bruker ikke så mange av disse produktene, vil heller spise vanlig mat. Men det jeg synes der virkelig synd, er at dette jo kan gi Atkins et veldig negativt rykte. Sikkert mange anti'er som godter seg nå. "Haha der ser dere, Atkins er bare tull og ingen vil bruke det". Mange som ikke skjønner poenget med Atkins, de tror dietten går ut på å spise disse produktene, akkurat som feks Nutrilett.

Gammel 07-08-05, 17:30   #9
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Jeg har tenkt litt og lest en del på utenlandske forum de siste dagene.

Det er litt trist slik saken blir vinklet i media. Det virker som at NÅ er Atkins over og ut (det var jo bare et "blaff" joa, et blaff som har vart i over 30 år !!), hvilken diett tar over ?? Hallooooo, her er det jo snakk om Atkins Nutritionals og salget av produkter som har slått feil . Det har da ingenting med dietten å gjøre !!

Lavkarbo produkter har aldri tatt av og blitt den suksessen mange trodde. Pengefolk heiv seg på bølgen og ventet å tjene mye penger. Produktene ble utviklet i en fei og var rett og slett ikke gode nok. Hverken Atkins eller andres. Utstrakt bruk av kunstig søtstoff fikk frem at flere enn ventet reagerte på disse. Folk spiste lavkarbo produkter og vekta stanset opp. Det blir de ikke populære av. Smaken var også så som så....... Mange produkter smaker utrolig vondt. Hvilken idiot var det som trodde av lavkarbo folk ville akseptere hva som helst bare de fikk spise sjokolade, pasta og supper og all slags ferdigmat ???

Jeg har aldri anbefalt produktene (selv om jeg innrømmer å ha brukt dem av og til), og har flere ganger sagt at Atkins ville snudd seg i grava om han visste hva de gjorde med livsverket hans. Tror ikke gamlefar hadde blitt overrasket over hva som har skjedd. Han må jo rotere skikkelig..... (dette er ikke ment respektløst altså, men en talemåte) Han har alltid sagt at "ren mat" er det beste.

En ting er iallefall sikkert. Dietten har funket for mange i over 30 år, den slutter ikke å virke fordi om lavkarbo-produktene forsvinner. Snarere tvert i mot - jeg håper de forsvinner og at folk kommer tilbake til "basic" og skikkelig mat isteden for bar'er og mixer !

Og forresten er soya protein brødet til Torkil 100% bedre enn det man kan lage av Atkins Bakemiks !! Det blir bare bedre og bedre

Gammel 07-08-05, 18:06   #10
Emme
Juniormedlem

Emme sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Målselv
Alder: 53
Emme er på en erverdig vei

Har aldri smakt hannes varer, så jeg kan ikke uttale meg.

Emme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 07-08-05, 18:39   #11
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Jeg må innrømme at jeg tror det vil bli lettere for mange lav-karboere, spesielt de som bor i f.eks USA der tilbudet er så stort, å gå ned i vekt nå. Jeg har jo lest artikler om "Frankenfoods" her, og jeg vet at om alle slags atkins-produkter, spesielt søtsaker, skulle inngå i hverdagsmaten min ville jeg ikke gått ned et gram.

Et eksempel på at produktene ikke er så bra: Enkelte går ikke ned i vekt og/eller ut av ketose av å spise en og annen advantage bar! Et produkt utviklet FOR kuren ødelegger kuren!

Jeg tror at jeg, ved å spise sånn lavkarbopasta og slikt, bare ville savne den gode, gamle pastaen. Og hver eneste gang jeg trykker i meg en Cavalier eller Atkins-sjokolade vil jeg bare ha mer..

Selv har jeg tenkt å begynne å holde meg til KUN ren mat. Noen som blir med i kun ren mat-klubben?

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 07-08-05, 19:34   #12
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Jeg er gjerne med i ren mat klubben jeg !!

Gammel 07-08-05, 19:48   #13
optimisten
Juniormedlem

optimisten sin avatar

Hvor: Østlandet
optimisten er ny på veien

Blir med jeg også. Har ikke prøvd noen av produktene til Atkins men prøvde en Lindberg bar, den var bare noe skikkelig søtt kliss.

optimisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 07-08-05, 20:18   #14
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Jeg er gjerne med i ren mat klubben jeg !!

Jeg og!!! Har etterhvert begynt å få litt avsmak av diverse kunstige produkter. Kjenner kroppen ikke vil ha det... Dessutem vil jeg ikke få i meg så mye kunstig heller, vil jo leve lenge og ha en sunn kropp.

Gammel 07-08-05, 21:14   #15
Nille
Administrator

Nille sin avatar

En journalist som har lest boka !!!!!

Fant dette da jeg lette etter noe annet !!

Opprinnelig lagt inn av India Knight - kommentar i The Sunday Times

After the death of Dr Robert Atkins in 2003, the company founded in his name began manufacturing the sort of fake sweets, fake cakes and fake shakes he would have disapproved of. Last week the company filed for bankruptcy. Cue lots of stupid, gloating articles about how the Atkins diet doesn’t work. Well, excuse me: any doctor, my GP included, will tell you it does work, which is why I am 10œ lb lighter than I was two weeks ago, and counting.
Furthermore, done properly — you need to read the book from cover to cover, not guzzle red meat and cream like an imbecile — it makes you feel unbelievably well, causes you (or at least me) to eat more vegetables and leap out of bed in the morning full of energy.

The diet is always going to be controversial, and people are entitled to their opinions. But it would be helpful if those yelling about its calamitous effects had actually read the book. There is nothing wrong with avoiding sugar, alcohol, processed food or additives, or about eating whole grains, vegetables, organic meat and eggs. And the sooner we get this into our heads the sooner we’ll stop being an obese nation breeding obese children.

Gammel 07-08-05, 21:58   #16
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

ikke det store tapet, for de morningshine-barene smaker dålig hjemmebrent... Er med i ren-mat klubben jeg også...

Gammel 07-08-05, 23:56   #17
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Hanne

Jeg må innrømme at jeg tror det vil bli lettere for mange lav-karboere,

Ja, jeg er så enig, så enig Hanne!

Dette var nydelig "musikk" i mine ører!

Opprinnelig lagt inn av Hanne

Noen som blir med i kun ren mat-klubben?

JA,- jeg vil gjerne være med!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 08-08-05, 11:36   #18
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Mee 2.

Blir bare sulten av de barene jeg, og shaken smakte pyton. Har prøvd de når jeg har vært litt for lenge i byen uten matpakke. Skal heller satse på ren mat og matpakke.

Gammel 08-08-05, 12:48   #19
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Alder: 69
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Jeg er også med i den klubben!

Det var kjempespennende å prøve en Atkins-bar første gang jeg kom over dem, og jeg har smakt meg igjennom alle, og noen har jeg spist mer enn en gang... men siden de kom til Norge har det ikke blitt mer enn et par ganger (og den siste har jeg liggende halvspist i skuffen på jobb), for jeg har funnet ut at det smaker bare pyton. Vil jeg ha sjokolade, spiser jeg 70% eller 85%. DET smaker godt, det gjør IKKE Atkins-barene. Jeg vil ikke savne dem. Trenger jeg et kjapt lite "stille den verste sulten"-måltid mens jeg er i byen f eks, kjøper jeg meg heller noen nøtter. Virker vel så bra.

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-08-05, 14:53   #20
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

Ja alle typer nøtter er veldig godt og mettende. Det perfekte måltid hvis man ikke har spist noe på en stund og er på butikken med mange fristelser. Og selvfølgelig ett bra måltid ellers også. Men det er ikke ofte man får høre det. Ihvertfall ikke fra selvutnevnte, bedrevitende kostholdseksperter. Men vi på lavkarbo kan spise det med god samvittighet (såklart ikke for mye hver dag da, men det vet vi). Og mørk sjokolade er jo også noe man ikke trenger å få dårlig samvittighet av å spise.

Jeg regner også 70 % mørk sjokolade som bedre og sunnere enn Atkins sjokolader. Tror man blir litt lurt over det lave karbotallet i Atkins produkter. Selv om Atkins Decadece er kjempegodt av og til da. Tror man får en falsk trygghet når man tenker; "WOW, bare 2 g karbo, da kan jeg spise minst 2!". Det er jo kjemisk fremstilt mens 70 % mørk sjokolade (og over) er jo ett renere produkt. Og det søtstoffet er ikke bra for kroppen tror jeg. Det blir vel akkurat som cola light. Jeg tror faktisk at de 2 g karbene i en sjokolade "ødelegger" mere enn de skulle tilsi. Jeg tror det hadde vært bedre å skrive f. eks. 10 g karbo. Stagnering av vekttap for de fleste som spiser Atkins sjokolader (og annet av lavkarbo) skulle vel også tilsi at kroppen "ser" mer enn disse 2 grammene med karbo. (Uten at jeg vet eksakt hvor mye man kan spise uten å stoppe vekttapet, noen tåler kanskje ikke 1 i uka engang, mens andre tåler 3 i uka??).

Jeg synes at Atkins skulle latt vær å merke produktene for lovlig på fase 1 ihvertfall. Da skal man jo spise ren mat! Og heller kanskje merket produktene og nevnt advarsel i bøkene; "du kan spise lavkarboprodukter med kunstig søtstoff tilsvarende max 2 g, eller max 5 g i uka" eller no sånt. Og i tillegg gjort det lovlig kun på fase 3 eller bare fase 4. Og prisen er vel egentlig nok til å ikke spise dette for ofte også.

Konklusjon: nøtter og mørk sjokolade er perfekt mat på en "Ren mat"-diett.

Gammel 08-08-05, 14:55   #21
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Guud nå fikk jeg lyst på en plate (ja tenk, en HEL) mørk sjokolade....

Gammel 08-08-05, 15:27   #22
Kunimundur
Juniormedlem

Kunimundur sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Hvor: Sunnmøre
Alder: 65
Kunimundur har en fantastisk aura rundt segKunimundur har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe

Jeg regner også 70 % mørk sjokolade som bedre og sunnere enn Atkins sjokolader.

Ja, det er eg også temmeleg sikker på, men eg synst 70% er vel søt, kjennest rettare ut når ein kjem opp i 86% med tanke på sukkerinnhaldet.
Mi erfaring er forresten at mørk sjokolade har lett for å gi litt treg mage, så ein knekk eller to om gongen er max for min del.

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe

Jeg tror faktisk at de 2 g karbene i en sjokolade "ødelegger" mere enn de skulle tilsi. Jeg tror det hadde vært bedre å skrive f. eks. 10 g karbo. Stagnering av vekttap for de fleste som spiser Atkins sjokolader (og annet av lavkarbo) skulle vel også tilsi at kroppen "ser" mer enn disse 2 grammene med karbo.

Har funne ut ved prøving fleire gonger at min kropp truleg registrerer alle karbane i ein Atkinsbar, ikkje berre net carbs.
Det vil seie at ein Decadence bar inneheld 18,4 g karbohydrat og ein Morning Shine 9,4g!

Kunimundur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-08-05, 13:21   #23
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

Jeg synes 86 % blir for besk på smak for meg. 70 % er akkurat passe. Ekte mørk sjokolade (fra 70 % og oppover) inneholder så lite sukker likevel så forskjellen på 70 % og 86 % er minimal. 86 % er derimot fettredusert og det er ikke gunstig, mye godt fett i kakaobønner. Høyere %-tall tilsier ikke nødvendigvis at det er sunnere enn mindre %.

En annen ting er den ekslusive følelsen med god mørk sjokolade. (ihvertfall får jeg det). Noe annet enn Atkins sjokolade og andre "sunne" sjokolader fulle av kjemisk søtstoff og billig innpakning. Jeg føler at jeg nyter den gode smaken når den smelter på tungen og at jeg vet at jeg spiser noe litt søtt og godt som er kjempesunt og som faktisk smaker av sjokolade.

Gammel 10-08-05, 12:46   #24
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Har noen av dere andre som har bestilt fra Atkins fått brev i posten enda? Jeg fikk nettopp en diger bunke ark fra Bankruptcy services LLC, og så vidt jeg har forstått (så bare over det, masse juridisk babbel er Atkins offisielt erklært konkurs.

Men gikk ikke Celina inn en kjempeavtale med dem nå nettopp?

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 10-08-05, 13:56   #25
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Vi har også fått

Til kreditorer, debitorer og andre interessenter - de har orden på sakene der borte gitt

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:00.