Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Alder: 65
![]() |
Setter stor pris på litt hjelp her!I boken til Torkil Andersen er det ett kapittel om kunstig søtningsmiddel. Jeg er veldig usikker på hva jeg IKKE skal spise utover sorbitol. Bruker natreen i teen min og hva det er i Grans Cola light vet jeg ikke, drikker ett glass om dagen Jeg er i Ketose (bruker strips hver kveld) følger Andersens oppskrifter, er nesten ikke sulten, går ikke på do (stort problem) og går ikke ned i vekt. Noen forslag til hva jeg bør endre |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Setter stor pris på litt hjelp her!Store IFA sukkerfri går fint på ketolyse.Jeg spiser det innimellom jeg ,det har gått fint.Men alt med måte selvsagt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Setter stor pris på litt hjelp her!takk for det, er så fælt, spesielt på jobben! Jeg handler i morgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Sv: Setter stor pris på litt hjelp her!Om du vil ha litt forandring, selger apotekene en serie drops som heter Fribol! Heeeelt lovlig på ketolyse og mange smaker!
![]() |
![]() |
#5 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Sv: Setter stor pris på litt hjelp her!Om du går lite på do, få i deg meir feitt og drikk nok vatn! Kor mykje væske får du i deg i løpet av dagen? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#6 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Setter stor pris på litt hjelp her!Takk for svar. Fribol skal prøves. Tror du er inne på noe med fett og vann, tror jeg drikker for lite. Igår kjørte jeg på med fett, tok et par spiseskjeer med olivenolje (fysjjj) i dag morres hadde jeg gått ned 200 gram, skal jeg spise enda mer fett? Når er det fett nok? |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Jeg trenger litt hjelp fra dere som kan litt, om jeg spiser rett eller ikke? | TreningsFrøkna | Mer enn 30 kg overvekt | 10 | 07-02-11 18:49 |
Trenger stor hjelp! | tinipus | Spørsmål og svar | 19 | 29-04-10 20:44 |
Stor mangel på nok energi ved ketolyse, Hjelp! | Jostein85 | Ketolysekuren | 3 | 07-03-10 20:00 |
Helt ny og trenger litt hjelp av Torkil og dere andre med litt erfaring | digger | Ketolysekuren | 4 | 07-01-09 22:35 |