Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() |
Sjokolademuffins (bilder)Hvorfor kommer besøk altid på “feil” dag. Jeg har ikke noe servere ,vafler kunne jeg jo rørt sammen men kjenner meg selv så vil ikke utsette meg for fristelse. Ikke har jeg sjokolade heller til sjokoladedrøm eller kokostarteletter, men man kan da eksperimentere. Med utgangspunkt i sjokoladedrøm kommer jeg frem til følgende oppskriftt stekes v 200 grader i ca 10 min. Også dette ble en helt ok muffins – servert med tyrkisk yoghurt og noen bringebær ble det en en populær liten kake. Hadde restene i en tupperwareboks – de ble faktisk bare bedre og bedre ![]() Sist redigert av Makronella : 07-04-11 kl 10:33. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
#2 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Sep 2010
![]() |
Sv: Sjokolademuffins (bilder)Såg kjempe godt ut |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() |
Sv: Sjokolademuffins (bilder)Her jeg bor får jeg tyrkisk yoghurt på Ica , meny og sist fant jeg den på Obs |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 47
![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjokolademuffins (bilder)Spar og Mega har jeg funnet på |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Bergen
![]() |
Sv: Sjokolademuffins (bilder)Hvilken type vanilje bruker du i disse? Pulver, essens..? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF - heller mot Ketolyse
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjokolademuffins (bilder)Det lurer jeg også på for man skal vel neppe bruke vaniliesukker? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: Sjokolademuffins (bilder)Sikkert vaniljepulver. Jeg har bestilt fra www.gojiking.co.uk Billigere der enn i Norge. Den er svart, malte vaniljefrø. Fås sikkert kjøpt på helsekosten. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, men orker ikke telle karber
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Sjokolademuffins/fondant | tkh | Kake/dessert og snacks | 5 | 19-08-11 18:28 |
Nannahs sjokolademuffins | Nannah | Kake/dessert og snacks | 10 | 18-08-11 13:51 |
Sjokolademuffins med kremostglasur | Lisbeth | Kake/dessert og snacks | 20 | 04-03-11 17:48 |
Hjelp! Sjokolademuffins, nam nam | Jolly | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 9 | 11-11-09 23:30 |
Sjokolademuffins | Karin | Bakst | 9 | 01-09-08 11:03 |