Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Total forvirring - trenger gode råd

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 07-04-11, 16:22   #26
huldra99
Medlem

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Harstad
Alder: 47
huldra99 er på en erverdig vei

Sv: Total forvirring - trenger gode råd

Hei. For meg Funka d me å ta ei "frihelg" for å få fart på vekttapet igjen, når d stopper opp..
Da spiser jeg "vanlig" mat. Koser meg me både ris og potetgull Får liksom en liten kickstart av d.. også er d godt me litt variasjon uten å få dårlig samvittighet..

huldra99 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 18:50   #27
Kanskje
Seniormedlem

Kanskje sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Det beste rådet jeg kan gi deg er å snakke med en ernærings fysiolog, samt ha legen din med på "laget", det har gjort meg MYE tryggere! Det er jobben deres, å når jeg spør dem så VET jeg at det svaret de gir meg stemmer.

Legen min har ikke greie på lavkarbo han, og ernæringsfysiologene vil ikke snakke med meg fordi de tar ikke enkeltsaker .....

Så da må jeg stole på forum og bok. skal kjøpe skaldemans GI bok også men har ikke råd nå, og den er utlånt på bibliotek. akk ja.

Gammel 07-04-11, 19:20   #28
Bixi
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
Bixi er på en erverdig vei

Jeg har lest Ketolyseboka og Bedre uten Brød, men tror ikke jeg skal lese mer nå før jeg har kommet godt i gang. Skal lese Ketolyseboka igjen, og bli enda mer slavisk. Og ikke stresse Og lese litt mindre her inne.
Og spise renere mat og kutte Cola Light, og spise litt mindre ost...

Bixi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 19:25   #29
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Legen min har ikke greie på lavkarbo han, og ernæringsfysiologene vil ikke snakke med meg fordi de tar ikke enkeltsaker .....

Men de har jo ernæringsfysiolog på Lindbergklinikken i Bergen. Sånn i tillegg til svært kunnskapsrik lege. Det kan kanskje være verd å vurdere for deg? Koster jo litt penger, men jeg vil tro det er en god investering om det får bukt med usikkerhet og følelse av å famle litt i blinde. Dessuten har jeg vært der selv, og bekrefter at de er fantastisk hyggelige folk der!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 22:51   #30
Leoline
Medlem

Medlem siden: Feb 2011
Alder: 40
Leoline er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Bixi, her.

Ja jeg trives jo godt med det

Bortsett fra liten forståelse fra familie, som ser på meg som sær og fanatisk og "inne i en periode"... Men det gir jeg blaffen i!

Tålmodighet er vel en dyd da, som de sier...

Stå på! Jeg er også oppgitt til tider, ketolyse siden slutten av feb, men bare 2,5 kg ned.....å det synest jeg er veeeldig lite, og det er vanskelig og finne motivasjon...MEN, jeg har bestemt meg for og fortsette....SKAL ned i vekt! Uansett hvilken kur det blir...... Men tror ketolyse er bra så lenge vi har tålmodighet, husk at mange heier på oss Masse lykke til!!

Always remember : You shine!!
Leoline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver ketolyse.....;) Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg synes det er så vanskelig med lavkarbo! Total forvirring! Fru Fløteskvett Lavkarbo generelt 5 06-04-11 00:13
Trenger gode råd Belly Spørsmål og svar 6 18-02-09 13:48
Trenger gode råd Johnson Lavkarbo generelt 11 12-09-08 17:11
Trenger gode råd! Pluto i magen min:) Spørsmål og svar 2 04-03-08 14:33
trenger gode råd - går ikke ned nok... bikini Lavkarbo generelt 5 06-05-06 22:16

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:43.